וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני באיירן מינכן עקצו את ניימאר, צפו בחגיגות מחדר ההלבשה

עודכן לאחרונה: 24.8.2020 / 8:36

אופוריה אצל הבווארים לאחר הזכייה בליגת האלופות. השחקנים "נקמו" בברזילאי, גם בחשבון הטוויטר הרשמי לעגו לו. לבנדובסקי ריגש: "אל תוותרו כשאתם נכשלים". גנאברי: "עבדנו קשה בטירוף ובסוף זה השתלם, אנחנו הקבוצה הכי טובה באירופה"

שחקני באיירן מינכן חוגגים/מתוך אינסטגרם

מהמוצדקות. באיירן מינכן זכתה אמש (ראשון) בליגת האלופות והשלימה טרבל דומיננטי מאין כמותו, כשניצחה 0:1 את פריז סן ז'רמן בגמר בליסבון. קינגסלי קומאן, האס של האנזי פליק שפתח בהרכב לראשונה במשחקי הנוקאאוט, נגח את שער הניצחון בדקה ה-59, והעניק לבאיירן את הגביע עם האוזניים הגדולות בפעם השישית בתולדותיה.

שחקני באיירן מינכן חוגגים זכייה בליגת האלופות. רויטרס
קבוצה יוצאת דופן. באיירן חוגגת/רויטרס

המספרים

* באיירן טיפסה למקום השלישי בטבלת שיאניות הזכיות בליגת האלופות, עם שישה תארים. את המקום השני היא חולקית כעת עם ליברפול, כשהיא נמצאת רק מאחורי ריאל מדריד (13) ומילאן (7).

* באיירן מינכן היא הקבוצה הראשונה שמגיעה ל-11 ניצחונות בעונה בליגת האלופות.

* באיירן מינכן הבקיעה 43 שערים ב-11 משחקיה בליגת האלופות העונה. רק לברצלונה מודל 1999/00 היו יותר (45) אבל היא עשתה את זה ביותר משחקים (16).

* היא גם הקבוצה הראשונה שמנצחת כל אחד ממשחקיה בליגת האלופות בעונה.

* באיירן מסיימת את העונה עם רצף בלתי נתפס של 21 ניצחונות (!).

* באיירן היא הקבוצה השנייה בהיסטוריה שזוכה פעמיים בטרבל האולטימטיבי - אליפות מקומית, גביע מקומי וזכייה בליגת האלופות.

* שער הניצחון של קינגסלי קומאן היה השער ה-500 של באיירן מינכן בליגת האלופות. רק ריאל מדריד (567) וברצלונה (517) כבשו יותר.

* ליסבון ללא ספק האירה פנים ליוזואה קימיש: הוא בישל לפחות שער אחד ברבע הגמר, חצי הגמר והגמר.

* שימו לב לארון התארים העמוס של קינגסלי קומאן, בן 24 בלבד להזכירכם: שתי אליפויות צרפת, שתי אליפויות איטליה, חמש אליפות גרמניה, גביע ליגה צרפתי, גביע איטלקי, שלושה גביעים גרמניים, וזכייה בליגת האלופות עם גול ניצחון.

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן עם הגביע, גמר ליגת האלופות 2020. רויטרס
לבנדובסקי סוף סוף הגשים את חלום חייו/רויטרס

קינגסלי קומאן, כובש שער הניצחון, אמר בסיום ל-RMC: "זה יוצא מן הכלל, האושר גדול. אני עצוב קצת עבור פריז שעשתה מסע נהדר. אנחנו חייבים לכבד אותה על כך. ניסיתי ללחוץ אותם והם יצאו למתפרצות. לא ספגנו, וזה הדבר החשוב ביותר. כל הכבוד לפ.ס.ז' על משחק מצוין, היה גמר נפלא".

יוזואה קימיש, שהיה נהדר ובישל את שער הניצחון, אמר: "זה היום הכי גדול בקריירה שלי. כשאתה זוכה בתואר כזה עם האחים שלך על המגרש, זה המקסימום שאפשר לבקש". סרג' גנאברי: "לזכות בתואר הזה זה הדבר הכי טוב שיכול היה לקרות לנו. עבדנו קשה בטירוף ובסוף זה השתלם ואנחנו הקבוצה הכי טובה באירופה. זה הגמר. פריז רצתה מאוד לנצח וגם אנחנו, היה ברור שיהיה משחק קשה מאוד, אבל אנחנו ניצחנו".

טיאגו אלקנטרה כתב בטוויטר: "תעזו לחלום. פ.צ.באיירןןןןןןןןן אלופי אירופה! ישששש". רוברט לבנדובסקי: "אל תפסיקו לחלום, אל תוותרו כשאתם נכשלים. תעבדו קשה כדי להגשים את המטרה שלכם. אנחנו אלופי אירופה כי האמנו בעצמנו וביכולות שלנו". תומאס מולר כתב: "יום פנטסטי עבור המועדון. עונת ליגת האלופות מושלמת עם 11 ניצחונות ב-11 משחקים. תודה רבה לכל אוהדי באיירן מינכן על התמיכה".

אריאן רובן צייץ בטוויטר: "גאה בכם חברים! ברכות לבאיירן מינכן ולכל האוהדים". בסטיאן שווינשטייגר כתב: "הנה זה בא! הגביע הזה יותר ממגיע לבאיירן מינכן, זו הרגשה נהדרת ואני עדיין נזכר בה בכל יום. ברכות לליסבון ותחגגו עכשיו".

אלפונסו דייויס שחקן באיירן מינכן. רויטרס
"רוצה להוות השראה לאנשים אחרים". דייויס/רויטרס

תומאס מולר אמר אחרי המשחק: "כולנו יודעים מאיפה הגענו העונה. אין סודות, רק להמשיך קדימה. ברור שיש לנו הרבה איכות בקבוצה, אבל גם יש לנו רוח, שחקנים שמוכנים לסבול".

מאמן באיירן האנזי פליק: "הקרדיט מגיע לכל כך הרבה אנשים על הזכייה הזו. ראיתם במהלך החורף כמה נחישות יש לנו בקבוצה, שזה משהו שאתה כמובן משווע אליו כמאמן. היה משחק בקצב מהיר מאוד עם מצבים בשני הצדדים. יש לנו את השוער הכי טוב בעולם מנואל נוייר והוא השאיר אותנו במשחק. מה שהיה נהדר לראות זה איך הקבוצה שיחקה כמו חבורה מלוכדת אחרי שהרבה אנשים תהו כיצד באיירן תצליח להתגונן מול החלק הקדמי המרשים של פריז סן ז'רמן. אני חושב שעשינו עבודה טובה מאוד. הייתה לנו גישה טובה מאוד והיה נהדר לראות את זה".

אלפונסו דייויס: "זה מרגיש טוב. זה כל מה שאתה חולם עליו: להגיע לאירופה ולזכות בליגת האלופות עם מועדון נהדר כמו באיירן. אני רוצה לשמש השראה לאנשים בעזרת הסיפור שלי. זה מראה שאתה יכול לעשות כל דבר שאתה נעול עליו. אני כל כך שמח להיות פה עם מדליית הזכייה בליגת האלופות על הצוואר ועם הגביע לצידי".

העקיצה לכיוונו של ניימאר

בבאיירן מינכן חגגו את הזכייה בליגת האלופות אל תוך הלילה, עם המון אלכוהול, שירים וריקודים, אבל מסתבר שבשורות אלופת אירופה החליטו גם לשלוח עקיצה לניימאר לאחר הניצחון בגמר. אחרי הניצחון של פריז סן ז'רמן בחצי הגמר על ר.ב. לייפציג, ניימאר העלה סרטון שלו לרשת, ביחד עם מאורו איקרדי ושחקנים נוספים, שבו הם שירים את השיר Hawaii של הזמר הקולומביאני מאלומה, אותו הוא כתב לזוגתו לשעבר, נטליה בארוליץ' - בת זוגו הנוכחית של הכוכב הברזילאי. בסרטון נראים ניימאר וחבריו מלגלגים על השיר, ובעקבות זאת הם ספגו לא מעט ביקורת. אלא שהלילה, בבאיירן החליטו לעקוץ את הברזילאי; במהלך החגיגות שחקני באיירן מינכן שרו את השיר המדובר, כשבמקביל העלו בחשבון הטוויטר הספרדי של הקבוצה מילים מתוך השיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully