וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלס פויול כבר נפרד ממסי: "כבוד והערצה, ליאו". גם סוארס תומך

ברצלונה המומה. אוהדים מחו מחוץ לקאמפ נואו, הנשיא לשעבר: "אם יעזוב תמורת פחות מסעיף השחרור שלו, זה יהיה יותר משפיל מה-8:2"

אוהדי ברצלונה מוחים נגד ההנהלה בשל כוונת ליאונל מסי לעזוב/מתוך טוויטר

עולם הכדורגל רועש וגועש הערב (שלישי), לאור הדיווחים על עזיבתו הצפויה של ליאונל מסי את ברצלונה. הכוכב הגדול בעולם הודיע לראשי המועדון כי הוא מעוניין להפעיל את הסעיף שמאפשר לו להשתחרר בחינם מדי קיץ, וכעת צפויה מלחמת התשה: ברצלונה הבהירה כי הדדליין לסעיף הסתיים ב-31 במאי, בסביבתו של הפרעוש טוענים כי פגרת הקורונה שיבשה את סיום העונה. כך או כך, הצדדים ככל הנראה ייפגשו באמצע: הקטלאנים לא יאבדו את מסי בחינם, אבל גם לא יקבלו את מלוא סעיף השחרור שלו - 700 מיליון יורו.

קפטן המועדון לשעבר ואחד הסמלים הגדולים שלו, קרלס פויול, כבר נפרד מגדל שחקני ברצלונה: "כבוד והערצה ,ליאו. תומך בך באופן מלא, חבר". לואיס סוארס הגיב לדברים עם אימוג'י של מחיאות כפיים. גם נשיא קטלוניה ז'ואקים טורה כבר נפרד וכתב לפרעוש: "קטלוניה תמיד תהיה הבית שלך. תודה רבה על התקופה המופלאה והכדורגל הנהדר. התמזל מזלנו וחלקנו כמה שנים מחיינו עם השחקן הטוב בעולם. ספורטאי אצילי, אותו לא נשכח לעולם".

כוכב העבר של ברצלונה וריאל מדריד לואיס פיגו צייץ: "וואו! עוד רגע היסטורי!"

סוארס מגיב לפיקה

האוהדים הגיעו למחות מחוץ לקאמפ נואו

נשיא המועדון לשעבר ז'ואן גספארט התפוצץ מרוב כעס: "אם מסי יעזוב תמורת פחות מסעיף השחרור שלו, זה יהיה יותר משפיל מה-8:2. כולנו רוצים שהוא יישאר, אני לא מבין למה לעזוב. מיליוני אנשים שמתחננים לא מספיקים? אתם לא חושבים שברצלונה עזרה לו להגיע לאן שהגיע? אני מעדיף שיעזוב בשנה הבאה בחינם מאשר שיעזוב כעת תמורת 699 מיליון יורו. אסור להפחית אפילו יורו אחד".

המועמד לנשיאות המועדון ויקטור פונט צייץ הערב: אם ברתומאו לא ייקח אחריות ויתפטר, ייעשה ניסיון להדיחו מהתפקיד: "אתה יודע היטב שאם הקטלונים היו יכולים ללכת לאצטדיון, כל המגרש היה מקים קול זעקה. אפילו לא הצלחת לשמור על השחקנים הטובים בהיסטוריה, שחקנים תוצרת בית. לכן אנחנו מתעקשים - התפטר, וקיום בחירות בהקדם!"

"מערכת היחסים של מסי עם ההנהלה הרוסה כבר זמן רב", נכתב ב"מארקה". "ברתומאו וקומאן בנו על המשכיות. ימים יגידו כיצד כל זה ישפיע על הנשיא. סופו של הסיפור הגדול ביותר שאי פעם סופר בברצלונה מתקרב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully