וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברט בראון פוטר מפילדלפיה אחרי שבע שנים, טיירון לו המועמד המוביל להחליפו

המאמן שילם את המחיר אחרי הסוויפ, ומירב המאמצים מרוכזים להחתמת מאמן קליבלנד לשעבר. המטרה: להשאיר את אמביד וסימונס

לוקה דונצ'יץ' חוגג את סל הניצחון מול הקליפרס/מתוך האתר הרשמי של דאלאס מאבריקס

אחרי שבע שנים, יעמוד על הקווים של פילדלפיה מאמן אחר. ברט בראון פוטר אמש (שני) מהקבוצה אחרי ההדחה בסוויפ בסיבוב הראשון של הפלייאוף על ידי בוסטון, ויפוצה במיליוני דולרים על השנתיים שנותרו בחוזהו.

אדריאן ווג'נראוסקי מ-ESPN טוען שהמועמד המועדף על הסיקסרס להחליף את בראון, הוא עוזר מאמן הקליפרס ומאמן קליבלנד לשעבר טיירון לו. מועמד נוסף הוא מאמן מכללת וילאנובה ג'יי רייט.

לפי ESPN, הפיטורים של בראון אמורים להיות הצעד הראשון בדרך לשורה של שינויים ומהלכי התייעלות במועדון. בין היתר, אלטון ברנד שמשמש ג'נרל מנג'ר יישאר בתפקידו, אבל המבנה ההיררכי בארגון ישתנה וחלק מתחומי האחריות שלו יופקדו בידי אדם אחר. כמו כן, בפילדלפיה רוצים מאוד להשאיר את ג'ואל אמביד ובן סימונס יחדיו בקבוצה, על אף הביקורות על השילוב הבעייתי בין השניים והקריאות למתיחת פנים גם בסגל.

טיירון לו, עוזר מאמן לוס אנג'לס קליפרס, במשחק אחרי מותו של קובי בריאנט. רויטרס
על הכוונת של לא מעט קבוצות. טיירון לו/רויטרס

שחקנה של טורונטו ראפטורס קייל לאורי שנפצע הלילה (בין ראשון לשני) במשחק מספר 4 בסדרה בה טיאטאה האלופה את ברוקלין נטס. הגארד נחת לא טוב על רגלו במהלך הרבע הראשון במשחק, ירד לספסל ומאז לא שב לפרקט. חבריו הסתדרו נהדר גם בלעדיו, בדרל ל-122:150 קליל ו-0:4 חלק בסדרה, אך כעת נראה כי לאורי סובל מנקע בכף רגלו השמאלית ונמצא בספק רב לפתיחת סדרת חצי גמר המזרח מול בוסטון שאמורה להתחיל בעוד ארבעה ימים.

מהראפטורס נמסר כי עדיין לא ידוע לכמה זמן יזדקק לאורי על מנת להתאושש מהפציעה, כשבארגון הבטיחו כי יעדכנו לגבי מצבו של השחקן ברגע שייוודע משך תקופת ההיעדרות - בהנחה והשחקן יזדקק לכך. זו לא הפעם הראשונה העונה שטורונטו מתמודדת עם פציעה של אחד מכוכביה. האלופה שסבלה מפציעות לכל אורך העונה, איבדה כבר את לאורי ל-14 משחקים במהלך 2019/20.

עוד בוואלה! ספורט

דני אבדיה: "אני מכוון למקומות הגבוהים ביותר". בארה"ב שוב מחמיאים

לכתבה המלאה
שחקן טורונטו ראפטורס קייל לאורי. GettyImages
בטורונטו עדיין לא יודעים למשך כמה זמן ייעדר, אם בכלל. קייל לאורי/GettyImages

קייל לאורי הוא אחד השחקנים הבולטים העונה בשורות טורונטו. הגארד קולע בממוצע 19.4 נקודות, ומוליך את הקבוצה באסיסטים עם 7.5 כאלה בממוצע למשחק. האלופה כאמור תפגוש ביום חמישי את בוסטון לתחילת סדרת חצי גמר המזרח, כשטורונטו הפסידה שלושה מארבעת משחקיה העונה נגד הסלטיקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully