וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שימשיכו לדבר": דונובן מיטשל לוהט, ברט בראון ככל הנראה יפוטר

כוכב יוטה הודה למבקרים לאחר שהפציץ 51 נקודות, מאמן פילדלפיה ישלם את מחיר הסוויפ. הספסל של טורונטו קבע שיא כל הזמנים

לוקה דונצ'יץ' חוגג את סל הניצחון מול הקליפרס/מתוך האתר הרשמי של דאלאס מאבריקס

גם הפסימיים באנשי פילדלפיה לא האמינו שהפלייאוף שלהם יסתיים כל כך מהר. הסיקסרס נטולי בן סימונס הפצוע הפסידו אמש (ראשון) 110:106 לבוסטון, וכך השלימו הדחה משפילה בסוויפ - הסוויפ הראשון שהיא חוטפת מהיריבה המרה מזה 15 מפגשי פלייאוף בין השתיים.

בארצות הברית מעריכים כי המשחק אמש היה האחרון של ברט בראון כמאמן פילדלפיה, אף שחוזהו הוארך אשתקד. "הצורה בה העונה שלנו הסתיימה היא מאכזבת, אין ספק", אמר. "העונה הזו היתה מלאה בפציעות. העבודה של מאמן NBA היא להוציא את המקסימום מקבוצה, ולא עשיתי זאת".

לאחר ההדחה המאכזבת בעונה שעברה, דאג ג'ואל אמביד להגן על מאמנו. הפעם, כשנשאל האם בראון צריך להישאר לעונה נוספת, השיב: "אני לא יודע, אני לא הג'נרל מנג'ר, אני לא מקבל החלטות. כל מה שאני יודע זה שיש לנו מועדון נהדר עם אנשים מצוינים. ברט בחור מצוין, אכפת לו מהשחקנים שלו... אבל אני לא זה שמקבל החלטות. אני סומך על ההנהלה".

על עתידו האישי אמר הסנטר, שלא הצליח לסחוב את קבוצתו אפילו לניצחון אחד על הסלטיקס: "אני כאן. תמיד אמרתי שארצה לסיים כאן את הקריירה, ואם זה יקרה - יופי. אם לא, נצטרך לעבור הלאה... לא הצלחנו להיכנס לקצב השנה וזה מאכזב. יש הרבה חרטות. אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו במראה ולהיות טובים יותר".

אצל המנצחת היו בעיקר חיוכים. "אני חושב שהקבוצה הזו טובה יותר מזו של העונה שעברה ונוכיח את זה בסיבוב השני", אמר ג'יילן בראון. מרכוס סמארט הוסיף: "הכל מתחבר ברגע הנכון, אנחנו סומכים אחד על השני וזה המפתח".

בשלב הבא תפגוש בוסטון קבוצה נוספת שסגרה את הסיבוב הראשון בסוויפ - האלופה מטורונטו, שהביסה את ברוקלין 122:150 בזכות לא פחות ממאה נקודות של שחקני הספסל שלה - שיא כל הזמנים. "זה מגניב, אבל המטרה העיקרית שלי היא לנצח", אמר נורמן פאוול, שהוביל את שחקני הספסל עם 29 נקודות. "זה שיא מגניב, אבל לא נחשוב עליו יותר מדי. נתעסק במשימה הבאה".

פאוול ואיבקה, שהוסיף 27 נקודות, הפכו לשני שחקני הספסל היחידים שקולעים 25 נקודות או יותר במשחק פלייאוף, להוציא את לו וויליאמס ומונטרז הארל שעשו זאת אשתקד.

המאזן בין הראפטורס והסלטיקס העונה עומד על 1:3 לבוסטון, ואיבקה מוכן לקרב: "בוסטון קבוצה נהדרת ומשחקת את הכדורסל הטוב ביותר שלה כרגע. יש לנו ביטחון, אבל אנחנו יודעים שלא יהיה קל. נצטרך להיות בשיאנו".

האלופה תקווה לקבל את קייל לאורי בכשירות מלאה. הרכז נפצע ברבע הראשון של הניצחון לאחר שסובב את הקרסול השמאלי ויעבור בקרוב בדיקת MRI שתלמד על חומרת הפציעה. "הוא המנהיג שלנו", אמר פאוול. "אני מקווה שעכשיו, עם המנוחה שקיבלנו, הוא יוכל להתאושש".

עוד בוואלה!

לפנתאון: סל ניצחון לדונצ'יץ' על הבאזר, הצגת ענק למיטשל מול דנבר

לכתבה המלאה

לוקה דונצ'יץ' אמנם אחראי להופעה הגדולה של הלילה, אולי של הפלייאוף כולו עד כה, אבל גם במשחק בין דנבר ויוטה קיבלנו צמד כוכבים עולים: דונובן מיטשל הפציץ 51 נקודות בצד אחד, ג'מאל מארי 50 בצד השני. לצערו של הגארד של דנבר, ידו של מיטשל שוב היתה על העליונה, גם במובן הקבוצתי - יוטה ניצחה 127:129 ועלתה ל-1:3 מפתיע בסדרה.

"אני אוהב לשמוע דברים רעים עלי", אמר מיטשל. "אמרו שאני לא יעיל, לא שחקן קבוצתי. אני גאה בזה שאני שחקן קבוצתי. אנשים יגידו מה שיגידו, אי אפשר לרצות את כולם. מבחינתי העניין הוא איך לעזור לקבוצה לנצח, והפעם הייתי צריך לקלוע 50. שידברו, זה פשוט מוסיף עוד אבק שריפה בשבילי".

כוכב הג'אז הפך בסך הכל לשחקן החמישי בכל הזמנים שקולע 50 נקודות או יותר פעמיים שונות באותו פלייאוף, ואנחנו רק בסיבוב הראשון. הארבעה שעשו זאת לפניו: מייקל ג'ורדן (פעמיים), ווילט צ'מברליין ואלן אייברסון. "יש לי עוד הרבה עבודה כדי להגיע לחבר'ה האלה", הצטנע.

"אני רוצה את זה!" צרח הכוכב שלוש פעמים במהלך הרבע האחרון, אחרי סלים טיפוסיים. שלשה גדולה דקה לסיום סגרה עניין והיתה מבחינתו "סמל למה שאנחנו, כקבוצה, רוצים. עבדנו קשה כדי להגיע לכאן, אבל עוד לא סיימנו".

מארי, מצידו, קבע שיא נקודות לשחקן דנבר בפלייאוף (הקודם היה 45, של ספנסר הייווד ב-1970), הוסיף 11 ריבאונדים, וזה לא הספיק. "הוא שם את החותמת שלו על המשחק - קליעה, ריבאונדים, עשיית משחק", החמיא מאמן הנאגטס מייקל מאלון, שרחוק משחק אחד מהדחה. "זה הפסד קשה, נצטרך להתאושש כי הסדרה עוד לא נגמרה. אנחנו לא צריכים לנצח עוד שלושה משחקים, אלא כרגע רק אחד כדי להשאיר את הסדרה בחיים. זו התכנית שלנו".

היתה זו הפעם הראשונה בתולדות הפלייאוף ששני שחקנים יריבים קולעים 50 נקודות או יותר, והפעם השישית בלבד בהיסטוריה (כולל העונה הסדירה) שמאורע כזה מתרחש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully