וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל שחקני בית"ר ירושלים שליליים לקורונה, כעס על ההתנהלות עם איינבינדר

עודכן לאחרונה: 24.8.2020 / 23:13

שחקנים ואנשי המועדון לא אהבו את "ההודעה המיותרת" שהוציאו הצהובים-שחורים. כל השחקנים נקיים מקורונה

תקציר ה-0:2 של מכבי תל אביב על ריגה/באדיבות ספורט1

עדכון ראשון: 08:05

ההודעה של בית"ר ירושלים אתמול (ראשון) בערב, בה הבהירה כי כל ההחלטות בנוגע לדן איינבינדר מקצועיות נטו וכי המועדון מעריך ומכבד את השחקן, עוררה הדים. האוהדים ברשתות כבר החלו ללגלג, שחקני הקבוצה גיחכו וגם מתוך המועדון נשמעה ביקורת על דרך ההתנהלות בנוגע ל"הודעה המיותרת".

בבית"ר החליטו לשבור את איינבינדר כשהוציאו אותו באופן קבוע מהסגל - זה לא סוד ואף אחד במועדון לא מכחיש זאת. הבעיה היא שהיפרדות מיידית מהשחקן מותנית בפיצוי גבוה מאוד, שבמועדון לא מוכנים לשלם בשלב זה, ועל כן עזיבה תיעשה רק אם תהיה קבוצה שתסכים לשלם חלק נכבד משכרו. "יוצאת דיס-אינפורמציה בעניין", אמרו במועדון, "יש לנו הרבה כבוד לשחקן והוא יקבל את מלוא שכרו כל עוד הוא במועדון, ההחלטה כרגע היא נטו מקצועית, כולל רצון לקדם שחקן צעיר בעמדה כמו אביאל זרגרי".

"מה רצו להגיד בהודעה הזאת, שהוא לא שווה מקצועית להיות ב-20 של בית"ר?" תהו חלק מהשחקנים. "מה הוא עשה להם רע שמביא אותם להתנהג ככה? קיצץ כמו גדול, מתנהג כמו מקצוען, שייתנו לו להילחם על המקום שלו, קצת כבוד".

הבעיה של הקבוצה מהבירה היא שכבר תקופה המועדון נמצא במשבר אמון מול האוהדים, וכל פוסט או הודעה שנועדו לקנות דעת קהל כבר לא עובדים. ההודעה אתמול הזכירה את התקופה של הפיצוץ בין אלי טביב לעומר אצילי, וההתעקשות שהכול מקצועי. בעידן הנוכחי, לעומת זאת, הקהל כבר מעורה בפרטים. גם בסביבתו של משה חוגג הפצירו בו להחזיר את איינבינדר לסגל ולפתור את הסאגה, אך הבעלים מעוניין לחסוך את חוזיהם של הקשר ושל אור זהבי.

דן איינבינדר שחקן בית"ר ירושלים. לירון מולדובן
כרגע אין פיתרון באופק. איינבינדר/לירון מולדובן

איינבינדר וזהבי לא יצטרפו אל חבריהם למשחק מוקדמות הליגה האירופית מול טאוטה, על אף הסגל החסר ואחרי שכל השחקנים נמצאו שליליים בבדיקות הקורונה שעברו. השניים יתאמנו עם הנוער בימים הקרובים. חנן ממן המורחק ייעדר וכמוהו גם ליוואי גרסיה הפצוע. טל בן חיים יישאר בארץ בשל סיבות אישיות ואילו תמיר עדי בספק עקב רגישות במפשעה.

אנטואן קונטה טען אתמול כי יש לו הצעה להצטרף מיידית לקבוצה מצרפת אך הסכומים שבית"ר דורשת גבוהים מדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully