וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס עבר את טים דאנקן, אנתוני דייויס: "קשה מאוד לעצור אותו כשהוא משחק ככה"

אחרי ששיחק 35 דקות ורשם את הניצחון ה-158 שלו בפלייאוף, כוכב הלייקרס המשיך לעבוד בחדר הכושר במשך דקות ארוכות, אנתוני דייויס: "צריכים שהוא ישחק כך כל הזמן". וגם: דמיאן לילארד לא מרוצה ומדוע ריי אלן צריך להתחיל לחשוש?

לברון ג'יימס ואנתוני דייויס באימון לוס אנג'לס לייקרס/מתוך יוטיוב

לברון ג'יימס שיחק קצת פחות מ-35 דקות ב-106:116 של לוס אנג'לס לייקרס על פורטלנד טריילבלייזרס הלילה (בין שבת לראשון), שקבע יתרון 1:2 לקבוצה מעיר המלאכים בסיבוב הראשון של פלייאוף ה-NBA. במהלך אותן 35 דקות, הוא היה אדיר; היו לו 38 נקודות ב-11 מ-18 מהשדה (4 מ-8 ל-3) וגם 12 ריבאונדים, 8 אסיסטים ו-2 חטיפות, אבל מסתבר שזה ממש לא הספיק לו. בגיל 35, בעונתו ה-17 ב-NBA, דקות לאחר שנגמר המשחק, ניגש קינג ג'יימס לחדר הכושר ועבד עם משקולות במשך כ-40 דקות.

"אנחנו עובדים נפלא כקבוצה", הודה לברון. "לא מעט אנשים שאלו לפני העונה האם אני ואנתוני נצליח לעבוד יחד, ונדמה לי שאנחנו עונים לכולם על הפרקט. אני חייב להודות שהאווירה פה נהדרת, הווייבים פה מעולים ואני חושב שאפשר להרגיש את זה".

"אנחנו לא מנסים להיות משהו שאנחנו לא", אמר לברון בסיום. "כשאתה מכיר את עצמך טוב ובטוח בעצמך, אתה יכול לבצע דברים בצורה טובה יותר משני צידי המגרש. אנחנו מרוכזים רק בעצמנו ולא בקבוצות אחרות, זה מבחינתי המפתח להתקדמות והצלחה. אין אגו בקבוצה, כל אחד מהשחקנים רוצה שהשני ישמח ושיהיה לו טוב".

"אנחנו צריכים שהוא ישחק בצורה הזאת כל הזמן", הודה דייויס. "קשה מאוד לעצור אותו כשהוא משחק ככה. משמח אותי מאוד שאני ולברון התחברנו, היה בינינו קליק. שנינו אוהבים ליהנות ולעשות חיים. שנינו ילדים גדולים שאוהבים לשחק ב-Xbox".

המספרים

* לברון ודייויס הפכו לשני שחקני הלייקרס הראשונים מאז קובי בריאנט ושאקיל אוניל ב-2002, עם לפחות 25 נקודות ו-10 ריבאונדים (לכל אחד) במשחק פלייאוף.

* לברון עלה למקום השלישי ברשימת קלעי השלשות במשחקי פלייאוף עם 375, אחרי שעבר את קליי תומפסון. רק לריי אלן (385) ולסטף קרי (470) יותר קליעות לשלוש במשחקי הפלייאוף.

* בפעם ה-67 בקריירה שלו, לברון הוליך את קבוצתו בנקודות למשחק, ריבאונדים ואסיסטים במשחק פלייאוף.

* זה היה הניצחון ה-158 של קינג ג'יימס בפלייאוף, ובכך הוא עלה למקום השני ברשימה המכובדת אחרי דרק פישר, לו 161 ניצחונות בפלייאוף. טים דאנקן ירד למקום השלישי עם 157 ניצחונות.

בצד של המפסידה, רומזים לקיפוח מצד השופטים אחרי שהלייקרס הגיעו לקו 24 פעמים יותר מאשר הבלייזרס. "זה לא בשליטתנו", אמר דמיאן לילארד. "במשחק הקודם הם שיחקו בצורה אגרסיבית מאוד ובזכות זה ניצחו. הפעם יצאנו למשחק בידיעה שגם אנחנו הולכים לשחק חזק. יכול להיות שביצענו עבירה פה ושם, אבל גם הלייקרס קבוצה מאוד אגרסיבית. כשקבוצה חיה על קו העונשין, סביר להניח שיהיה קשה מאוד לנצח אותה כפי שקרה הלילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully