וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היו גם אגרופים: שחקן NBA לשעבר נעצר בגין תקיפה של נהגת

ג'ראלד ווילקינס ששיחק 14 שנים בליגה הטובה בעולם, ואח של דומיניק, מואשם בתקיפת נהגת של חברת הסעות שסירבה לתת לו לעלות לרכבה

לברון ג'יימס ואנתוני דייויס באימון לוס אנג'לס לייקרס/מתוך יוטיוב

שחקן ה-NBA לשעבר ג'ראלד ווילקינס, ששיחק בליגה בשנים 1985-1999 נעצר אתמול (שבת) לאחר שעל פי החשד הכה אישה וגבר בריב שהתפתח בתחנת דלק. ווילקינס, אחיו של אגדת ה-NBA דומיניק, עומד בפני שלושה אישומים שונים, כשהמרכזי שבהם הוא בגין תקיפה בנסיבות מחמירות.

כדורסלן העבר בן ה-57 טען בפני השוטרים כי בסך הכל נכנס לויכוח קולני עם נהגת מטעם חברת הנסיעה השיתופית rideshare, שלא איפשרה לו להיכנס לרכבה עד שלא יזמין את הנסיעה ישירות דרך האפליקצה. הנהגת מאידך, טוענת כי ווילקינס הזועם לא שלט בעצביו וחבט עם אגרופו בכתפה. בשלב זה לטענתה, שני עדי ראייה התערבו והפרידו.

ג'ראלד ווילקינס. טוויטר, אתר רשמי
טוען שהוא הקורבן. ג'ראלד ווילקינס/אתר רשמי, טוויטר
ג'ראלד ווילקינס במדי אורלנדו מג'יק. GettyImages
ווילקינס במדי אורלנדו/GettyImages

אחד העדים שלטענת הנהגת הפרידו טען כי במהלך ניסיונותיו להרגיע את המהומה ספג אף הוא אגרוף מכדורסלן העבר. לטענת ווילקינס למעשה הוא זה שהיה הקורבן בסיטואציה, זאת למרות שעדות נוספת של עד שלישי גיבתה את דבריה של הנהגת. בסופו של דבר, השוטרים החליטו שלא לקבל את גרסתו של ווילקינס ועצרו אותו.

ג'ראלד ווילקינס נבחר במקום השני בדראפט 1985 על ידי הניו יורק ניקס ושיחק בקבוצה עד 1992, אז עבר לקליבלנד. לאחר שנתיים בקאבס עבר לגריזליס (אז ואנקובר) ואת הקריירה שלו סיים באורלנדו מג'יק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully