וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונצ'יץ' בספק גדול למשחק 4, אבל טוען ש"הפציעה לא כל כך גרועה"

כוכב דאלאס אופטימי, אולם בקבוצה מתקשים להאמין שיתאושש בזמן למשחק הבא הקריטי. פול ג'ורג' מתגונן: "אני לא ג'יימס הארדן"

לברון ג'יימס ואנתוני דייויס באימון לוס אנג'לס לייקרס/מתוך יוטיוב

לוקה דונצ'יץ' בספק גדול למשחק 4 נגד הקליפרס, אחרי שנפצע הלילה (בין שישי לשבת) בקרסול השמאלי בהפסד 130:122 במשחק 3. כוכב דאלאס נחבל בניסיון לשמור על קוואי לאונרד עמוק בתוך הרבע השלישי, ירד לחדר ההלבשה לטיפול, ניסה לחזור אולם סיים את המשחק כשרגלו עטופה בקרח בחדר ההלבשה, וכשהוא רואה את חבריו מפסידים ונקלעים לפיגור 2:1 בסדרה.

דונצ'יץ', שרושם את הפלייאוף הראשון שלו והציג יכולת מופלאה בשני המשחקים הראשונים, הצליח איכשהו לסיים את המשחק עם טריפל דאבל של 13 נקודות, 10 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, ואפילו ניסה לחזור לדקות הסיום, אם כי הצוות הרפואי של דאלאס הורה לו להישאר בחדר ההלבשה אחרי שהתקשה לנוע בטבעיות.

משחק מספק 4 ייערך כבר מחר ב-22:30 שעון ישראל, כך שלדונצ'יץ' לא יהיה זמן רב להתאושש, למרות שהוא נשמע אופטימי. "זו לא פציעה גרועה כל כך", אמר בסיום. "יש לי מזל שנפגעתי בקרסול השמאלי ולא הימני. זו מתיחה קטנה, ונדע יותר בבוקר".

דונצ'יץ' הודה שרצה מאוד לחזור והתקשה לראות את הדקות האחרונות מחדר ההלבשה. "רציתי להיכנס. עדיין היה לנו סיכוי לנצח, ורציתי לעזור לחברים שלי. יכולתי עדיין לרוץ קצת, אבל הרגליים היו כבדות, לכן טוב שהחליטו להשאיר אותי בחוץ".

לוקה דונצ'יץ', דאלאס מאבריקס. GettyImages
המאבס מתכוננים למשחק 4 בלעדיו. דונצ'יץ'/GettyImages
פול ג'ורג' עם מאמן לוס אנג'לס קליפרס דוק ריברס. GettyImages
הביטחון לא נפגע. פול ג'ורג' עם דוק ריברס/GettyImages

מנגד, בקליפרס מרוצים אך מודאגים. הקליפרס ניצחו ביום גדול של קוואי לאונרד שסיים עם 36 נקודות, אבל קיבלו עוד יום התקפי חלש מאוד של פול ג'ורג', שקלע 11 נקודות ודייק עם 3 מ-16 מהשדה, כולל 1 מ-8 מהשלוש. יחד עם זאת, ג'ורג' הוסיף 9 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, ולמרות שהוא מתקשה לצבור נקודות בשני המשחקים האחרונים, הוא משוכנע שיש לו הרבה דרכים לתרום.

"אני לא ג'יימס הארדן", אמר. "אני אחד שמנסה לתרום בשני צידי המגרש, וצבירת נקודות זה לא הקטע שלי. אני אוהב לקלוע, אבל לא בזה אני מתגאה. אני הכי שמח לתרום בשני צידי המגרש, ויודע שלפעמים יש ימים כאלה בהתקפה, כמו שהיה לי היום. פשוט לא יכולתי לקנות סל, אבל לא נתתי לזה להשפיע על המשחק שלי".

ג'ורג' שומע את הביקורות על היכולת שהוא מציג לאחרונה, וטוען ש"אנשים מקשיבים יותר מדי למה שאומרים. אני פול ג'ורג', לא רוצה להיות אף אחד אחר. אתם יכולים לאהוב או לשנוא אותי, אבל זה אני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully