וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארצות הברית טוענים: "שיקגו הקבוצה עם הסיכוי הכי טוב לבחור באבדיה"

כתבי הבולס תמימי דעים: "אבדיה מתאים בצורה מושלמת, הוא יהיה האופציה הכי טובה בבחירה הרביעית". וגם: ההשוואה לגורדון הייוורד

דני אבדיה מכריז על הרשמתו לדראפט/באדיבות מכבי תל אביב

אחרי הגרלת הלוטרי, נראה שהיעדים האפשריים של דני אבדיה ב-NBA מצטמצמים. על פי רוב ההערכות, הכישרון הישראלי הצעיר ייבחר בטווח שבין הבחירה הרביעית לבחירה השמינית, מה שמשאיר אותו עם ארבע קבוצות עיקריות שמועמדות לבחור בו: שיקגו שתבחר רביעית, קליבלנד, אטלנטה, דטרויט והניקס.

בארצות הברית דנו אמש באפשרויות השונות, ומשוכנעים שהסיכוי ששיקגו תבחר באבדיה בבחירה הרביעית גבוהים. רק לאחרונה מונה שחקן העבר ארתוראס קרנישובאס לנשיא של הבולס, ומאז הוא לא מסתיר את חיבתו המיוחדת לכישרונות מהכדורסל האירופי. אבדיה, שזכה למעקב צמוד מהבולס העונה, אמור להיות גבוה בסדר העדיפויות שלו.

"אבדיה יהיה התאמה מושלמת לבולס. הוא זריז, אתלטי ומגוון שסוחט השוואות לטוני קוקוץ' וסקוטי פיפן", טען הכתב המיתולוגי של הבולס סם סמית', שנודע בשל ספרו "חוקי ג'ורדן". "אם הבולס בונים על זאק לאבין וקובי ווייט לשנים הבאות, עמדת הסמול פורוורד נשארת פחות או יותר ריקה. אבדיה, עם הניסיון הבינלאומי שלו והיכולת שלו לשמש כמוביל כדור משני, יכול לפתור לבולס לא מעט בעיות. גרסת לייט של לוקה דונצ'יץ'? זה לא נשמע כל כך רע".

דני אבדיה. צילום מסך, צילום מסך
בבולס מפנטזים/צילום מסך, צילום מסך

גם כתב "האתלטיק" דארנל מייברי, שמסקר את הבולס מקרוב, מעריך שיש סיכוי גבוה ששיקגו תבחר באבדיה. "קרנישובאס הבהיר שהוא ייקח את השחקן הכי טוב שיהיה על הלוח, בלי להתחשב בשיקולי עמדה. כשתגיע הבחירה הרביעית, אבדיה יהיה כנראה השחקן הכי טוב שיש", כתב. "בנוסף, הוא גם מגלם בצורה מושלמת את ה-NBA של ימינו. הוא ארוך, הוא מגוון, הוא חכם. בעידן של כדורסל חסר עמדות ושל הרכבים עם שלל פליימייקרים, אבדיה מסוגל לפרוח בשיקגו. נכון שהצורך המיידי של שיקגו ברכז דחוף יותר, אבל כבר עכשיו אפשר לדמיין איך הבולס משתמשים בסייז שלו וביכולות שלו כדי להתאים את עצמה להרכבים גבוהים או נמוכים של היריבה. כנראה שלאבדיה יש איכויות ואינסטינקטים טובים יותר מכל פרוספקט אחר ששיקגו מסוגלת לקחת בבחירה הרביעית".

ב"בליצ'ר ריפורט" הצמידו לכל אחד מהכישרונות המובילים בדראפט השוואה לשחקן NBA, והקבילו בין אבדיה לגורדון הייוורד. "הפרופיל הפיזי וסגנון המשחק של אבדיה הוא תמונת מראה של גורדון הייוורד", כתב מומחה הדראפט של האתר ג'ונתן וסרמן. "שניהם בשיאם כמובילי כדור משניים וכסקוררים משלימים. אף אחד מהם הוא לא יוצר ברמה הגבוהה ביותר שיש, אבל הם יכולים לחדור ולקלוע מבחוץ, ואבדיה נראה כבר עכשיו חזק יותק ממה שהייוורד היה כשהגיע לליגה.

"אבדיה לא יהיה הכוכב העיקרי בקבוצה מנצחת, אבל יש לו סיכוי להפוך לכוכב משני שיודע לקלוע ולמסור, מעין אופציה שלישית אידיאלית בקבוצה מנצחת. להערכתי, לשיקגו יש את הסיכויים הכי טובים לבחור בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully