וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 22.8: "עסקת גבריאל נסגרה", ארסנל תשלם כ-30 מיליון יורו

עודכן לאחרונה: 22.8.2020 / 17:50

בברזיל משוכנעים שבלם ליל יעבור בימים הקרובים. פריז סן ז'רמן רוצה את בנז'מן פאבר, וידאר קיארטנסון במו"מ עם מאלמו והאמרבי

רונאלד קומאן מוצג כמאמנה החדש של ברצלונה/רויטרס

העברות

* מאטי לונגסטאף, הקשר הג'ינג'י בן ה-20 של ניוקאסל, חתם על חוזה חדש לשנתיים במועדון.

* פרדי ליונברג, ששימש כעוזרו של מיקל ארטטה בארסנל וגם עמד על הקווים כמאמן ראשי במהלך העונה שעברה, הודיע שהוא עוזב את הקבוצה כדי להתחיל להתפתח כמאמן ראשי.

* לואיס דאנק, הבלם של ברייטון שהוזכר כמועמד להירכש על ידי צ'לסי, חתם על חוזה חדש לחמש שנים אצל השחפים.

* אולימפיאקוס מימשה את האופציה על החלוץ המצרי אחמד חסן ורכשה אותו מבראגה תמורת 2 מיליון יורו.

* ספורטינג ליסבון רכשה את שחקן הכנף נונו סנטוס בן ה-25 מריו אבה, שקיבלה בתמורה את הקשר פרנסיסקו ז'ראלדש והחלוץ ז'לסון דאלה שחתמו לשלוש שנים.

* פנרבחצ'ה צירפה את הקשר הארגנטינאי חוסה סוסה בן ה-35, אחרי שסיים את חוזהו בטרבזונספור. אקס באיירן מינכן, נאפולי, אתלטיקו מדריד ומילאן, חתם על חוזה לשנתיים במועדון מאיסטנבול.

* גוזטפה הטורקית החתימה את החלוץ הניגרי בראון אידייה בן ה-31. הוא חתם לשנתיים אחרי שסיים חוזה באריס סלוניקי, לה תרם שמונה שערים ב-22 משחקים בעונה הקודמת.

* בוקה ג'וניורס הודיעה על מכירתו של הפליימייקר בן ה-24 עמנואל ריינוסו למינסוטה מה-MLS. סכום ההעברה מוערך בכ-5 מיליון יורו.

* מונאקו שלחה את המגן השמאלי ז'וליאן סראנו בן ה-22 לעונת השאלה בליבינגסטון הסקוטית.

שמועות

* בתקשורת השבדית טוענים שאקס מכבי תל אביב וידאר קיארטנסון, שהפך לאחרונה שחקן חופשי, נמצא במשא ומתן עם שתי קבוצות בהן שיחקה בעבר: האמרבי ומאלמו.

* איחוד אגדות על הספסל של יובנטוס? על פי "קוריירה דלו ספורט", אנדראה פירלו הציע לאלסנדרו נסטה להצטרף אליו בצוות המקצועי של האלופה. נסטה פספס עלייה ביום חמישי כמאמן פרוזינונה, אחרי הדחה בגמר הפלייאוף מול ספציה.

* בדורטמונד מתעקשים שג'יידון סאנצ'ו "יישאר לפחות לעוד עונה אחת" בקבוצה. לפי חבר ההנהלה סבסטיאן קל, הקשר רוצה להישאר ולקבוצה "אין שום כוונה או רצון למכור אותו", על אף ההתעניינות ממנצ'סטר יונייטד ומקבוצות אחרות ביבשת.

* ברצלונה הגישה למנצ'סטר סיטי הצעה בסך 10 מיליון יורו על המגן הצעיר אריק גרסיה. בבארסה ממתינים כעת לתשובה של סיטי, ולא מוכנים לשפר את ההצעה. אם לא יצליחו לצרף אותו בקיץ, הם ינסו להשיגו פעם נוספת בינואר או בקיץ הבא.

* ב"גרדיאן" מאשרים: צ'לסי קרובה לסיכום עם לסטר על רכישת בן צ'ילוול. על פי הערכות, הבלוז ישלמו תמורת הבלם האנגלי כ-50 מיליון ליש"ט. במקביל, מתנהלים מגעים בין צ'לסי לטיאגו סילבה, שעשוי להצטרף כשחקן חופשי.

* לסטר כמובן נערכת לעזיבת צ'ילוול ועשויה לרכוש את הארגנטינאי ניקולאס טגליאפיקו מאייאקס כדי למלא את עמדת המגן השמאלי, כך על פי העיתונאי פבריציו רומאנו.

* עוד דיווח רומאנו שארסנל שיפרה את הצעתה על גבריאל. התותחנים מנסים לשכנע את בלם ליל לחתום בהקדם, על רקע ההתמהמהות של נאפולי במכירת קאלידו קוליבאלי, ומרגישים "בטוחים שגבריאל בידיים שלהם". על פי דיווחים בברזיל, גבריאל סיכם גם את תנאיו הכספיים בארסנל לחמש שנים והתותחנים ישלמו לליל 30 מיליון יורו. השחקן בכל מקרה לא בסגל למשחק מול ראן, כדי לא לסכן את העסקה.

עוד בוואלה!

העברות בעולם, 21.8: קומאן מוכן לוותר על בוסקטס, סוארס ואלבה, טיאגו סילבה בדרך לאיטליה

לכתבה המלאה
בן צ'ילוול שחקן לסטר. GettyImages
זה מתקרב. בן צ'ילוול/GettyImages

* ילד הפלא אדוארדו קמאבינגה מצהיר: אשאר בראן בעונה הקרובה. מדובר בבשורה מאכזבת עבור ריאל מדריד, שהביעה בו התעניינות ממושכת וקיוותה לרכוש אות והקיץ.

* מילאן מנסה להחתים את סרז' אורייה, שמאוכזב ממעמדו תחת ז'וזה מוריניו בטוטנהאם. כך על פי "גאזטה דלו ספורט".

* לפי "ל'אקיפ", פריז סן ז'רמן רוצה "להחזיר הביתה" את בנז'מן פבאר. המגן הימני נדחק לספסל באיירן מינכן על רקע ההתקדמות המטאורית של אלפונסו דיוויס ושוקל לחפש קבוצה אחרת. בכל מקרה, באיירן צפויה כ-45 מיליון תמורתו.

* על פי "טלפוט", ראן קרובה לרכישת החלוץ האלג'יראי איסלם סלימאני מלסטר סיטי, אחרי ששיחק בעונה האחרונה במונאקו כמושאל. סכום ההעברה מוערך בכ-8 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully