וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 21.8: קומאן מוכן לוותר על בוסקטס, סוארס ואלבה, טיאגו סילבה בדרך לאיטליה

עודכן לאחרונה: 21.8.2020 / 16:51

בספרד טוענים שפיקה יישאר בברצלונה, בניגוד לשלישייה. הבלם צפוי לחתום בפיורנטינה, יובנטוס המובילה במירוץ אחר חוסם עוואר

רונאלד קומאן מוצג כמאמנה החדש של ברצלונה/רויטרס

העברות

* רונאלד קומאן הודיע רשמית על צמד עוזריו החדשים: שחקן העבר האגדי הנריק לארסון, ובן ארצו ההולנדי אלפרד סחורדר, שהוזכר כמועמד לאמן את מכבי תל אביב.

* בשיקטאש הודיעה על החתמתו של הבלם הברזילאי וולינטון. השחקן בן ה-31 סיים חוזה באלאניאספור אחרי שלוש שנים וחתם בקבוצת הפאר מהבירה עד 2023.

View this post on Instagram

@trentsainsbury is a Red! ? ?⚪️ #WelcomeTrent

A post shared by KV Kortrijk (@kv_kortrijk) on

שמועות

* ברשת SER הספרדית טוענים כי רונאלד קומאן מוכן לוותר על לואיס סוארס, סרחיו בוסקטס וג'ורדי אלבה, וצפוי לבשר להם זאת בימים הקרובים. ג'רארד פיקה, לעומת זאת, אמור להישאר בברצלונה.

* צ'לסי ממשיכה לבחון את מועמדותו של טיאגו סילבה, שמסיים את חוזהו בפריז סן ז'רמן, אולם באיטליה טוענים שדווקא פיורנטינה היא זו שתחתימו. גם אברטון בתמונה.

* בתקשורת הצרפתית טוענים: יובנטוס הפכה לפייבוריטית לרכוש את כוכב ליון חוסם עוואר. גם מנצ'סטר סיטי, ארסנל ופריז סן ז'רמן לוטשות עיניים.

* מנצ'סטר יונייטד מנהלת מגעים עם יובנטוס לגבי דוגלאס קוסטה. סכום ההעברה: כ-40 מיליון יורו.

* לאחר שלא הצליחה להחתים את דויד סילבה, עברה לאציו להתעסק ביעד הבא שלה: ראפיניה, עליו היא צפויה לשלם לברצלונה 12 מיליון יורו.

* מאוריציו סארי רצה לצרף ליובנטוס את ארקדיוש מיליק. לאחר שהוחלף באנדראה פירלו, מדווחים כעת בארץ המגף שהמועמד המוביל לחוד הוא דווקא אדין דז'קו. שחקן נוסף שהוזכר: אלכסנדר לקאזט מארסנל.

* ב"דיילי מייל" טוענים שוולבס הציבה תג מחיר על אדאמה טראורה: 70 מיליון ליש"ט. שחקן הכנף בן ה-24, הוזכר בחודשים האחרונים כמועמד לכל הקבוצות הגדולות באנגליה.

* מומחה ההעברות פבריציו רומאנו, מעדכן: התקדמות במגעים בין אדינסון קבאני לבנפיקה ונותרו פרטים אחרונים לסגירה. האורוגוואי צפוי לחתום עד קיץ 2023 ולהרוויח 10 מיליון יורו לעונה.

* לפי "דיילי מייל", העולה החדשה לפרמיירליג לידס לוטשת עיניים לכיוונו של כוכב ולנסיה, רודריגו.

* בטורקיה טוענים שפנרבחצ'ה מעוניינת לצרף את כוכב טרבזונספור ואקס הפועל באר שבע, טוני וואקמה. על פי הדיווח, המנהל הספורטיבי של פנר, שחקן העבר אמרה בלוזוגלו, נפגש עם נציגיו של וואקמה לקראת מעבר אפשרי לאיסטנבול. אם הניגרי יעבור, הוא יהיה השחקן השלישי של טרבזון שמצטרף לפנר הקיץ, אחרי שפיליפ נובאק וחוסה סוסה שסיימו חוזים חתמו בקבוצה.

* בטורקיה טוענים שגוזטפה, שסיימה את העונה החולפת במקום ה-11 בטורקיה, הגישה הצעה לחלוץ צ'יקו אופואדו, שעזב את מכבי תל אביב בתום העונה. אופואדו שיחק בטורקיה במשך שש שנים ובשלוש קבוצות שונות לפני שהגיע לצהובים. ביוון טוענים שהטורקים לא לבד בתמונה ושגם פנאתינייקוס בודקת אפשרות לצרף אותו.

אנתוני וואקמה שחקן טרבזונספור. GettyImages
על הכוונת. וואקמה/GettyImages

* מסתמן מאבק דו ראשי על שירותיו של קשר מנצ'סטר יונייטד, אנדראס פריירה. בנפיקה מתעניינת כבר זמן לא מועט, אבל גם ולנסיה הפכה למועמדת מובילה לצרף את הברזילאי בן ה-24.

* קשר שאלקה ונבחרת ארה"ב, ווסטון מקני, מבוקש בסאות'המפטון ואסטון וילה. השחקן בן ה-21 צפוי לעלות כ-30 מיליון יורו וכבר הצהיר שהוא מאוד ישמח לעבור לקבוצה מבירמינגהאם.

* בזמן שהיא מנהלת מו"מ מתקדם עם בלם ליל, גבריאל, ארסנל מתעניינת בגבריאל נוסף: קשרה בן ה-26 של בנפיקה. לפי "רקורד" הפורטוגלי, התותחנים כבר הגישו הצעה ראשונית בגובה של 16 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully