וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 20.8: באנגליה ואיטליה מדווחים שטיאגו סילבה סיכם בפיורנטינה

עודכן לאחרונה: 20.8.2020 / 23:10

הברזילאי העדיף את הוויולה על פני צ'לסי. אלופת הולנד חולמת להשיב את לואיס סוארס. מוריניו רוצה את בייל, קומאן את ממפיס

רונאלד קומאן מוצג כמאמנה החדש של ברצלונה/רויטרס

העברות

* אתלטיקו מדריד רכשה את שוער לוקומוטיבה איבו גרביץ' הקרואטי בן ה-24 תמורת שבעה מיליון יורו.

* משוער לשוער: אנטוניו אדאן, שהיה השוער השני באתלטיקו, עבר לספורטינג ליסבון בהעברה חופשית.

* ולנטינו לזארו הושאל מאינטר לבורוסיה מנשנגלדבאך לעונה אחת. הקיצוני האוסטרי, שנרכש על ידי הנראזורי מהרטה ברלין לפני שנה, לא התאקלם באיטליה והושאל בינואר לניוקאסל. עכשיו הוא חוזר אל הבונדסליגה וכבר הספיק להתאמן בקבוצתו החדשה.

* פולהאם רכשה את מגן וויגאן אנטוני רובינסון תמורת שני מיליון ליש"ט. רובינסון חתם אצל העולה החדשה עד 2024.

* המבורג מליגת המשנה הודיעה על החתמה גדולה מבחינתה כשצירפה את סימון טרודה בהעברה חופשית מפ.צ. קלן. טרודה, שלא ממש הצליחה בבונדסליגה, נחשב למכונת שערים בליגה השנייה.

* פנרבחצ'ה הציגה את שחקן הכנף סינאן גומוש, אותו היא רכשה מגנואה. גומוש בן ה-26 - יליד גרמניה שכמובן מחזיק גם באזרחות טורקית - שיחק בחצי העונה האחרונה כמושאל באנטליאספור.

* מאוריסיו איסלה חזר לדרום אמריקה אחרי 13 שנה, כשחתם בפלמנגו הברזילאית. המגן הצ'יליאני בן ה-32 סיים את חוזהו בפנרבחצ'ה ושיחק בעבר גם באודינזה, יובנטוס, ק.פ.ר, מארסיי וקליארי.

* בלם מכבי חיפה בעונה החולפת טרנט סיינסברי חתם אתמול בערב באופן רשמי בקורטרייק הבלגית.

ולנטינו לזארו שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך. GettyImages
הספיק כבר להתאמן בקבוצתו החדשה. לזארו/GettyImages

שמועות

* באנגליה ואיטליה מדווחים שטיאגו סילבה העדיף את פיורנטינה על פני צ'לסי ושהוא סיכם את תנאיו במועדון מפירנצה. הברזילאי בן ה-35 צפוי להרוויח כ-3.5 מיליון יורו לעונה וכבר החל לחפש בית בעיר הטוסקנית.

* בספרד מדווחים שאייאקס מוכנה להציע לברצלונה 15 מיליון יורו על לואיס סוארס, שעתידו במועדון עדיין לא ברור.

* אתלטיקו מדריד סימנה את פדריקו ברנרדסקי כחיזוק אפשרי לחוד, כך לפי "גאזטה דלו ספורט".

* בספרד טוענים שז'וזה מוריניו "נחוש לסיים את הסיוט של גארת' בייל בריאל מדריד", ומנסה להחזיר אותו לטוטנהאם. על פי הדיווח, חזרה למועדון ממנו הגיע למדריד "היא האופציה הכמעט יחידה עבור בייל", שכן טוטנהאם מוכנה לשלם תמורתו סכום גבוה יחסית.

* התקשורת בהולנד מדווחת שרונאלד קומאן מעוניין להביא לברצלונה את ג'ורג'יניו ויינאלדום וממפיס דמאפי. המאמן הטרי מכיר אתשחקני ליברפול וליון היטב מנבחרת הולנד, ומאמין שיתאימו מאוד לשיטת המשחק שהוא רוצה להנחיל בברצלונה.

* על פי "אס", רונאלד קומאן סימן שלושה מועמדים עיקריים להצטרף לברצלונה: אריק גרסיה, דוני ואן דה בייק ולאוטרו מרטינס. בסך הכל, מצפה המאמן החדש לחמישה או שישה שחקני רכש.

* אנסו פאטי נפרד מרודריגו מסי, אחיו של מסי ששימש כסוכנו, ועובר לסוכן העל ז'ורז'ה מנדש שמייצג כמה מהכוכבים הגדולים בכדורגל העולמי. בספרד טוענים: זה סימן שהוא בודק אפשרויות במועדונים גדולים מחוץ לברצלונה, כולל מנצ'סטר סיטי ומנצ'סטר יונייטד שהביעו בו התעניינות.

* וולפסבורג צפויה לעמוד בסעיף השחרור של חלוץ אלמריה ונבחרת אורוגוואי, דרווין נונייס: 20 מיליון יורו. השחקן בן ה-21 כבש העונה 16 שערים בליגת המשנה בספרד.

* מארסיי מביעה עניין רב במגן השמאלי קאיו הנריקה, ששייך לאתלטיקו מדריד. הברזילאי בן ה-23 שיחק לאחרונה כמושאל בגרמיו והוזכר כמועמד גם לבנפיקה ופורטו.

פדריקו ברנרדסקי שחקן יובנטוס. רויטרס
בדרך למדריד? ברנרדסקי/רויטרס

* מילאן ואטאלנטה מגבירות את הגישושים אצל קשר לוקומוטיב מוסקבה, אלכסיי מיראנצ'וק. הרוסי בן ה-24 כבר התבטא באוזניי מקורביו ואמר שהוא מאוד ישמח לעבור למועדון הפאר המילאנזי.

* עדיין במילאן: לפי "סקיי איטליה", זלאטן איברהימוביץ' קרוב מאוד לחידוש חוזהו במדי הרוסונרי. הוא יחתום לעונה אחת, עד קיץ 2021.

* נאפולי מתקשה להגיע לסיכום עם ריאל מדריד בנוגע לסרחיו רגילון ובאיטליה מספרים שהיא כבר פתחה במגעים לרכישת מגן לגישה ורשה, מיכאל קרבובניק. השחקן בן ה-19 נחשב לאחד מהשחקנים המבטיחים באירופה בעמדה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully