וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלד קומאן הוצג בברצלונה: "נחזיר את המועדון להיות הגדול בעולם"

עודכן לאחרונה: 19.8.2020 / 19:29

המאמן החדש התרגש לאחר החתימה: "זה חלום שמתגשם, נצטרך לבצע שינויים. למסי יש חוזה, מקווה שיהיה כאן עוד שנים רבות". ברתומאו: "מאמן עם אופי, כריזמה ואהבה לבארסה"

רונאלד קומאן חותם בברצלונה/האתר הרשמי של ברצלונה

עידן חדש בברצלונה: רונאלד קומאן מונה היום (רביעי) כצפוי למאמנה החדש של הקבוצה במקום קיקה סטיין. הסיכום הושג אחרי שהקטלאנים סיכמו עם ההתאחדות ההולנדית על פיצוי כדי להתיר את חוזהו של מאמן נבחרת הולנד, במסגרתו צפויה לשלם ברצלונה בין 4 ל-5 מיליון יורו.

קומאן, שחתם לשנתיים עד קיץ 2022, הוצג הערב במסיבת עיתונאים, בה אמר: "זה יום גדול. זה חלום שמתגשם עבורי, נחזיר את המועדון להיות הטוב בעולם. זה לא יהיה קל, התפקיד הזה דורש את המקסימום האפשרי נצטרך לבצע שינויים, אף אחד לא רוצה שמה שקרה לפני מספר ימים יחזור על עצמו - לא השחקנים ולא חברי ההנהלה. תבוסה כזו לא צריכה לקרות, גם לא נגד באיירן מינכן. יש כאן איכויות לזכות בתארים. אנחנו ההולנדים אוהבים להחזיק בכדור ולהיות דומיננטיים, ולא לרדוף. אני מרגיש מוכן לג'וב הזה".

כשנשאל על שינויים אפשריים בסגל אמר: "אני לא אוהב לדבר על שחקנים ספציפיים. אנסה לעשות את הטוב ביותר בשביל המועדון. יש שחקנים בגיל מסוים שיש ספקות לגבי היכולות שלהם, אבל צריך לכבד את כולם. אם נצטרך לקבל החלטות, נקבל אותן. הכל קורה מאוד מהר, אבל כרגע אני לא אנקוב בשמות. מסי? כמאמן אתה רוצה את השחקן הטוב בעולם בקבוצה שלך. יש לו חוזה, אז נדבר. אני מקווה שיהיה כאן עוד שנים רבות, אני לא יודע אם עלי לשכנע אותו להישאר. הדבר הכי חשוב הוא התשוקה לנצח, אני רוצה לעבוד עם שחקנים שרוצים לשחק עבור המועדון הגדול הזה".

"ברוך הבא הביתה, רונאלד קומאן", אמר הנשיא ג'וזפ מריה ברתומאו. "זה חלום שמתגשם עבורו. הוא היה המנהיג של הדרים טים של יוהאן קרויף וכולנו יודעים עד כמה הוא תרם למועדון הזה כשחקן וכעת הוא ממשיך שושלת של מאמנים גדולים. רונאלד מאמן עם אופי נהדר, כריזמה ואהבה לבארסה".

מאמן ברצלונה רונאלד קומאן. רויטרס
ברוך הבא. קומאן חותם ומוצג/רויטרס

קומאן יתחיל מיד במלאכת הבנייה של הקבוצה שצפויה לעבור זעזועים קיצוניים. על פי העדכונים האחרונים בקטאלוניה, מסי "נחוש להיפגש ולשמוע את קומאן" אחרי מינויו למאמן, והחליט להישאר לטווח הקרוב. אבל מעטים השחקנים החסינים בסגל, ואפילו כוכבים מובילים כמו ג'רארד פיקה, לואיס סוארס וג'ורדי אלבה עלולים לעזוב. סוארס הוזכר כמועמד להצטרף לאייאקס שכבר פנתה לנציגיו, אולם מקורביו אמרו לתקשורת הקטלאנים שהחלוץ האורוגוואי יישאר בוודאות. גם סוכנו של סרג'יו בוסקטס הבהיר שהקשר לא אמור לעזוב. השחקן הראשון שעשוי להגיע עם קומאן לבארסה הוא דוני ואן דה בייק, כוכבה של אייאקס ששיחק אצל קומאן בנבחרת הולנד.

קומאן בן ה-57, שכשחקן הביא לברצלונה את הזכייה הראשונה שלה בגביע אירופה לאלופות עם שער הניצחון בגמר 1992 מול סמפדוריה, רשם בסך הכול 192 הופעות כשחקן במועדון הקטלאני. קומאן, שמאמן בהצלחה את נבחרת הולנד מאז 2018, החל את קריירת האימון שלו כעוזר מאמן בהולנד וגם בברצלונה. לאחר מכן הוא החל את הקריירה שלו כמאמן ראשי והספיק לאמן את ויטסה, אייאקס, בנפיקה, פ.ס.וו, ולנסיה, אלקמאר, פיינורד, סאות'המפטון ואברטון.

ברצלונה הודיעה: רונלד קומאן מונה למאמן הקבוצה. האתר הרשמי של ברצלונה, אתר רשמי
מאמן העתיד של ברצלונה או סותם חורים עד לבואו של צ'אבי? רונאלד קומאן/אתר רשמי, האתר הרשמי של ברצלונה

מוקדם יותר היום הודיעה ברצלונה שרמון פלאנס יחליף את אריק אבידל כמנהל הטכני של הקבוצה. פלאנס שימש כעוזרו של אבידל, שלטענת הנשיא ברתומאו עזב את התפקיד מרצונו החופשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully