וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתבך סדרתי: ארתור נהג בשכרות והיה מעורב בתאונת דרכים קלה

הקשר "חגג את התבוסה של ברצלונה לבאיירן" במועדון לילה, נסע כשבדמו כמות אלכוהול גבוהה והתנגש במעקה בטיחות. הוא יצא ללא פגע, אבל הפרארי שלו ניזוקה

נשיא ברצלונה ג'וזפ מריה ברתומאו מגיע לפגישה מכרעת במשרדי המועדון/מתוך טוויטר

ארתור ממשיך לעשות צרות בברצלונה. הקשר שמתכונן בימים אלה למעבר ליובנטוס בעונה הקרובה, היה מעורב לפנות בוקר בתאונת דרכים קלה במחוז פלפרוז'יי הסמוך לג'ירונה, אחרי שככל הנראה נהג בשכרות.

הקשר בן ה-24 בילה עד שעת לילה מאוחרת במועדון בברצלונה (בתקשורת הקטאלנית שכבר מוסתת נגדו דווח ש"הוא חגג את ה-2:8 של באיירן על ברצלונה"), עלה לרכב כשבדמו אלכוהול בכמות כפולה מהמותר, התנגש במעקה אך לא נפגע.

הפרארי שלו ספגה נזקים, כשהפנסים הקדמים נפגעו והתעקמו אולם הוא עצמו יצא ללא פגע. מברצלונה עדיין לא נמסרה הודעה רשמית בתגובה לתקרית, אולם אפשר להניח שבמועדון מתנערים ממנו גם הפעם.

שחקן ברצלונה ארתור. GettyImages
ילד רע. ארתור על ההגה/GettyImages

גיליון עבירות המשמעת של ארתור הלך והתארך בשנה האחרונה. הוא תועד גולש בסנובורד בזמן שהיה לכאורה פצוע - מה שעורר זעם בקרב ראשי ברצלונה. במקרה אחר, העלה לחשבון האינסטגרם סרטון שבו הוא נראה רוכב על קורקינט חשמלי, דבר שנאסר עליו לעשות בזמן שהתאושש מפציעה אחרת.

השיא הגיע בחודש שעבר, כשהודיע לקבוצה שהוא מתכוון להישאר בברזיל ולא להתייצב לפתיחת האימונים של הקבוצה לקראת המשחק נגד נאפולי בשמינית גמר ליגת האלופות. בסופו של דבר ארתור חזר לברצלונה, אך הוא ספג את "הקנס הגבוה בתולדות המועדון" ונאסר עליו להשתתף בפעילויות של הקבוצה. הקשר העז להגיע על אף המתיחות לקאמפ נואו למשחק שמינית גמר האלופות, אולם גורש מהמקום על ידי אנשי ברצלונה בטענה שלא עבר בדיקת קורונה כנדרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully