וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברצלונה טוענים: לקומאן אין סיכוי להצליח, ברתומאו "חוטא" למסי

תגובות צוננות בקטאלוניה למינוי המתקרב: הפרשנים מסבירים למה המאמן ההולנדי לא אמור לשרוד, מסצ'ראנו מודאג מהטעויות ביחס למסי. במקביל חברי הנהלה מדליפים את התוכנית לקיץ - לאוטרו שוב על הכוונת, פיקה יצטרך לשנות גישה

רונלד קומאן נוחת בשדה התעופה בברצלונה/רויטרס

תגובות צוננות בברצלונה למינויו המתקרב של רונאלד קומאן למאמן. המאמן ההולנדי נחת אמש (שלישי) בברצלונה אחרי שכבר סיכם את תנאיו ושוחרר מנבחרת הולנד, וההכרזה על החתמתו צפויה במהלך היום. בברצלונה מתייחסים בחשדנות לכל מהלך של ז'וספ מריה ברתומאו בימים אלה, וגם קומאן שנחשב לאיש אמונו של הנשיא המושמץ לא צפוי לזכות לימי חסד.

"צריך להודות לקומאן שהסכים להצטרף עכשיו, אבל חבל עליו. הוא דמות מיתולוגית בברצלונה והסיכויים שלו להצליח במצב הנוכחי, שואפים לאפס. זה סיכון שהיה צריך להימנע ממנו", אמר המועמד לנשיאות ויקטור פונט, שהבהיר כי אם הוא או מועמד אחר ייבחרו בבחירות שצפויות להתקיים במרץ 2021, "קומאן לא ימשיך אפילו דקה אחת, אפילו אם יעשה קמפיין מדהים".

גם מי שתומך בקומאן מטיל ספק ביכולת שלו להצליח במצב הנוכחי בברצלונה - כשהבחירות מרחפות מעל ראשו של ברתומאו וההנהלה וכשמסי רומז על האפשרות שיעזוב.

"אני מכיר את קומאן היטב מהתקופה ששיחקתי בברצלונה. הוא היה עוזר המאמן, ולכן יודע בדיוק איך ברצלונה מתנהלת. אני חושב שהוא מועמד טוב למאמן, אבל במצב הנוכחי הוא יזדקק לזמן. להערכתי, הוא יצטרך לפחות שלוש או ארבע שנים כדי להצליח בברצלונה, וכנראה שלא יהיה לו את הזמן הזה", אומר קשר העבר הברזילאי.

המאמן ההולנדי רונלד קומאן נוחת בשדה התעופה של ברצלונה. רויטרס
האיש הנכון בזמן הלא נכון? קומאן/רויטרס

בברצלונה ניתחו גם לנתח את האמירות של ברתומאו בריאיון שהעניק אמש לתקשורת הקטלאנית. הנשיא הבהיר שאין בכוונתו להתפטר, טען שמסי יישאר בברצלונה אבל הודה שהסגל עומד לקראת מהפכה, כולל עזיבה של שחקנים בכירים.

בשעות הלילה, "הדליפו" כמה חברי הנהלה את התוכנית של ברצלונה לעתיד הקרוב. "ממה שאני מבין, הדבר הראשון שקומאן מתכנן לעשות זה לקחת את מסי לשיחה אישית ארוכה. הוא נחוש לבנות סביבו את הקבוצה, ובטוח שירתום אותו למשימה", אמר חאבייר ויאחואנה. לטענתו, "העתיד של לואיס סוארס ייקבע בימים הקרובים על ידי קומאן. יש סיכוי לא רע שיעזוב".

כמו כן, חבר הנהלה אחר חשף כי בימים האחרונים "לאוטרו מרטינס שוב עלה על הפרק, והוא שוב מועמד מוביל להצטרף".

לגבי עתידו של מסי הדעות חלוקות. מצד אחד, בברצלונה משוכנעים שהפרעוש ימשיך, ומצד שני מאמינים ש"הסיכוי שיעזוב ממשי".

"ברצלונה הולכת ומתרחקת מהסגנון שמסי צריך כדי לפרוח", אומר האקס חאבייר מסצ'ראנו, חבר קרוב של מסי. "כדי שהוא יישאר, ברצלונה חייבת לחזור לשיטה שאפיינה אותה בעבר. לשחק כמו שהיא משחקת כשיש את מסי בקבוצה, זה לחטוא לאלוהי הכדורגל".

עוד בוואלה!

העברות בעולם, 19.8: היעדים האפשריים של כוכבי ברצלונה שנמצאים על המדף

לכתבה המלאה
ליאונל מסי ברצלונה מאוכזב. רויטרס
קומאן ידבר על ליבו? מסי/רויטרס

ב"אס" טענו שסרג'יו בוסקטס, ג'רארד פיקה וג'ורדי אלבה - שלא הוזכרו ברשימת ה"בלתי ניתנים לעזיבה" של ברתומאו - יידרשו לבצע התאמות. "קומאן ייפגש עם שלושתם וינסה לקהל מהם הבהרות. פיקה יצטרך להחליט האם הוא משנה את ההתנהלות שלו ומיישר קו עם מוסר העבודה של שאר השחקנים המובילים בקבוצה. כדי להישאר, הוא יצטרך לעבוד קשה יותר. בוסקטס יצטרך לקבל את העובדה שהתפקיד שלו יהיה הרבה יותר שולי, וכך גם ג'ורדי אלבה", טענו.

כמובן שברתומאו עדיין סופג ביקורות קשות. המועמד לנשיאות ויקטור פונט סיפר אתמול שפנה לנשיא במהלך משבר הקורונה בניסיון לעזור לקבוצה, אבל "ברתומאו לא הגיב להודעות ולשיחות ממני". לטענתו, "ברתומאו אחד הנשיאים הגרועים בתולדות ברצלונה אם לא הגרוע שבהם. הוא היה צריך להתפטר אחרי המשחק נגד באיירן מינכן. טובת המועדון אמורה להיות מעל הכל, אבל הוא חושב קודם כל על טובתו האישית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully