וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 19.8: שפילד יונייטד החזירה את רמסדייל, אמאדור חתם לשנתיים בסראגוסה

עודכן לאחרונה: 19.8.2020 / 23:01

השוער בן ה-22, שנמכר ב-800 אלף ליש"ט ב-2017, נרכש בחזרה מבורנמות' ב-18.5 מיליון ליש"ט. הבלם שעזב את מכבי תל אביב חזר לספרד. ריינייר, היהלום של ריאל מדריד הושאל לשנתיים לדורטמונד

רונלד קומאן נוחת בשדה התעופה בברצלונה/רויטרס

העברות

* ריינייר, היהלום הברזילאי של ריאל מדריד, עובר להתחשלות בחממה של בורוסיה דורטמונד. הקשר בן ה-18 שחתום לטווח ארוך בבלאנקוס, הושאל לשנתיים, כשריאל לא תוכל להחזיר אותו בתום עונה אחת.

* שפילד יונייטד השלימה את רכישתו של שוער בורנמות' ארון רמסדייל תמורת 18.5 מיליון ליש"ט. השוער בן ה-22 חזר למעשה לקבוצה שמכרה אותו לפני שלוש שנים וחצי ב-800 אלף ליש"ט בלבד, וקיבל חוזה לארבע שנים.

* טורינו רכשה ממילאן את המגן השוויצרי ריקרדו רודריגס בן ה-28 תמורת 3 מיליון יורו, פלוס בונוסים.

* וולפסבורג רכשה את החלוץ הפולני ברטוש ביאלק, כישרון בן 18 שכבש 14 שערים במדי זגלבי לובין בעונה הקודמת. הזאבים שילמו סכום של 5 מיליון יורו והחתימו אותו עד 2024.

* לצ'ה פיטרה את פאביו ליבראני אחרי ירידת הליגה, אבל המאמן עשוי להישאר בסרייה A דווקא כמאמן גנואה, ממנה פוטר אחרי שבעה משחקים בלבד ב-2013.

* סראגוסה הודיעה רשמית על החתמתו של ז'איר אמאדור. בלם מכבי תל אביב בשנתיים האחרונות חתם על חוזה לשנתיים בשורות הקבוצה מליגת המשנה בספרד, עד קיץ 2022.

* ק.פ.ר שילמה 2 מיליון ליש"ט לליבינגסטון הסקוטית עבור לינדון דייקס, חלוץ אוסטרלי בן 24 שחתם על חוזה לארבע שנים.

* נוריץ' הודיעה על החתמתו של הבלם צ'אבי קינטייה. הספרדי בן ה-23, תוצר מחלקת הנוער של ברצלונה, מגיע בהשאלה מוויאריאל.

* ברנטפורד, שכמעט עלתה לפרמיירליג, רכשה את הבלם בן ה-25 צ'רלי גוד, קפטן נורת'המפטון, בסכום המוערך בכמיליון ליש"ט. גוד חתם עד 2024.

* פראן מרידה, קשרה בן ה-30 של אוסאסונה ומי שגדל בברצלונה, חזר לעיר כשחקנה של אספניול. מרידה הגיע בהעברה חופשית וינסה לסייע לקבוצה לחזור לליגה הראשונה בספרד.

* רומא שלחה את השוער הברזילאי דניאל פוזאטו בן ה-23 לשנת השאלה אצל ז'יל ויסנטה מפורטוגל.

* השוער הפורטוגלי ברונו וארלה בן ה-25 חתם בוויטוריה גימראייש, שצירפה אותו בהעברה חופשית מבנפיקה.

שחקן אייאקס לואיס סוארז מול דינמו קייב. Peter Dejong, AP
יסגור מעגל באמסטרדם? לואיס סוארס במדי אייאקס/AP, Peter Dejong

שמועות

* זלאטן איברהימוביץ' על סף חתימה על חוזה חדש במילאן. השבדי עשוי לחתום רשמית ביום שני הקרוב, כשמה שמפריד בין הצדדים כעת הוא פער כספי קטן.

* סוכנו של צ'יקו אופואדו לתקשורת הבולגרית: "לודוגורץ מביעה עניין רציני בצ'יקו, ואנחנו במשא ומתן מתקדם. העדיפות שלנו היא להגיע לסיכום". אקס מכבי תל אביב נמצא גם על הכוונת של סמסונספור, אולם ייתכן שבסופו של דבר יתחרה על דקות משחק עם מאוויס צ'יבוטה.

* אחרי שהפך לשחקן חופשי, וידאר קיארטנסון מחפש קבוצה חדשה. על פי דיווחים בדנמרק, כמה קבוצות מקומיות מביעות התעניינות באקס מכבי תל אביב, כשהעיקרית היא ארהוס שסיימה את העונה החולפת במקום השלישי בליגה הבכירה.

* עוד עדכוני אקסים של מכבי תל אביב: בתקשורת היוונית טוענים שדני פויאטוס, מאמנה החדש של פנאתינייקוס ומי ששימש בעבר כעוזר מאמן הצהובים, מנסה לצרף לקבוצה את כריסטיאן באטוקיו.

* אחרי ההצהרות של נשיא ברצלונה ז'וספ מריה ברתומאו אמש, כולל רשימה מפורטת של השחקנים שלא יימכרו בוודאות, נשארו כמה כוכבים על המדף. לאן מועדות פניהם? לואיס סוארס - כך נראה - עשוי לעשות קאמבק לאייאקס. על פי דיווח של העיתונאי האיטלקי פבריציו רומאנו, "אייאקס כבר פנתה לסוכנו של סוארס ותנסה לצרפו, למרות שמועדונים אחרים צפויים לנסות להחתימם גם כן". בין היתר, על פי הערכות אינטר ויובנטוס עשויות להביע בו עניין.

* סרג'יו בוסקטס וג'רארד פיקה עשויים להישאר בברצלונה בכל זאת, אולם אם יעזבו, באנגליה מעריכים שכמה קבוצות ינסו לשים עליהן יד. על פי שמועות באנגליה, מנצ'סטר סיטי עשויה לנסות להחתים את בוסקטס, בעוד אברטון מתעניינת בפיקה.

* איבן ראקיטיץ' עשוי להימכר לסביליה, אולם ברחבי היבשת טוענים שגם טוטנהאם מביעה בו עניין. שותפו לקישור ברצלונה, ארתורו וידאל, עשוי למצוא את עצמו בפריז סן ז'רמן. על פי דיווחים, הצרפתים כבר יצרו קשר עם סוכנו של הצ'יליאני בניסיון להחתימו הקיץ.

* לפי רשת "סקיי", ענקיות הפרמיירליג מתכוננות למאבק כל-אנגלי על דייויד אלאבה. באיירן מינכן עדיין מקווה להאריך את חוזהו של האוסטרי, אולם הוא עדיין לא בטוח אם הוא רוצה להישאר. הוא צפוי לקבל את ההחלטה אחרי קמפיין ליגת האלופות.

* בנפיקה ליסבון מעוניינת להחתים את ז'ואאו מריו - כך על פי העיתונאי ג'אנלוקה די מארציו. הקשר ששייך לאינטר הושאל בעונה החולפת ללוקומוטיב מוסקבה, ומאמן בנפיקה ז'ורז'ה ז'סוס מעוניין לאחד איתו כוחות, אחרי שאימן אותו בספורטינג ליסבון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully