וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 18.8: גבריאל יכריע בין ארסנל, נאפולי ואברטון, קיארטנסון שחקן חופשי

עודכן לאחרונה: 18.8.2020 / 21:16

ליל הגיעה להסכמות כספיות עם שלוש הקבוצות, כעת הבלם הברזילאי צריך לקבל החלטה. אקס מכבי תל אביב לא ימשיך במלטיאספור, חאמס ללאציו?

שחקני באיירן מינכן מתכוננים לחצי גמר ליגת האלופות יום לאחר ה-2:8 הגדול על ברצלונה/חשבון הטוויטר של באיירן מינכן

העברות

* טוטנהאם הודיעה רשמית על החתמתו של ג'ו הארט. שוער נבחרת אנגליה לשעבר מגיע לקבוצה בהעברה חופשית וצפוי לשמש כמחליפו של הוגו לוריס.

* חסוס ואייחו בלמה של ריאל מדריד הושאל לעונה אחת לגרנאדה.

* אחרי ארבע שנים, מנצ'סטר סיטי נפרדה מהשוער הצ'יליאני שלה קלאודיו בראבו.

* טוטנהאם שלחה את הקשר לוק איימוס בן ה-23 לשנת השאלה בק.פ.ר מליגת המשנה.

* בשיקטאש צירפה בהשאלה את הקשר ברנרד מנסה. שחקן נבחרת גאנה בן ה-25 כבש חמישה שערים ובישל עוד שמונה במדי קייסריספור, ממנה בשיקטאש תוכל לרכוש אותו בקיץ הבא.

* ב"טלפוט" הצרפתי מדווחים: ליל הגיעה להסכמות עם ארסנל, נאפולי ואברטון על פיצוי תמורת גבריאל. כעת הבלם הברזילאי יצטרך להכריע מי מבין שלוש הקבוצות שהגיעו עליו הצעות רשמיות היא המועדפת עליו.

* אקס מכבי תל אביב וידאר קיארטנסון הפך לשחקן חופשי. חוזהו של החלוץ האיסלנדי ברוסטוב הסתיים, ומלטאיספור הטורקית, הקבוצה האחרונה אליה הושאל עם אופציית רכישה, החליטה שלא לממש את האופציה בעקבות קשיים כלכליים.

שחקן מכבי תל אביב וידאר קיארטנסון מאוכזב. ברני ארדוב
פנוי להצעות. קיארטנסון/ברני ארדוב

* אחרי שהמגעים עם דויד סילבה פוצצו והקשר חתם בסוסיאדד במפתיע, לאציו חוזרת לאופציית חאמס רודריגס. על פי "גאזטה דלו ספורט", קשר ריאל מדריד נמצא בעדיפות גבוהה מבחינת הביאנקוצ'לסטי.

* בספרד טוענים: רונאלד קומאן יחליט על עתידם של סרג'יו בוסקטס וג'ורדי אלבה בברצלונה. שני המקומיים הוותיקים עלולים לעזוב בניסיון לרענן את השורות בסגל המתבגר של בארסה.

* רונאלד קומאן המאמן המיועד של ברצלונה מעוניין להחתים בקבוצה את דוני ואן דה בייק קשרה של אייאקס, כך על פי דיווח בצרפת. ואן דה בייק היה מחוזר על ידי יובנטוס, ריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד, אבל קומאן עשוי לשכנע אותו לסגור בבארסה.

* בגרמניה מדווחים: באייר לברקוזן מסרבת להעניק לצ'לסי "הנחת קורונה" ודורשת 100 מיליון יורו עבור כוכבה קאי האברץ.

* מנצ'סטר סיטי מתכוונת להגיע הצעה חדשה על הבלם קאלידו קוליבאלי, לאחר שנאפולי הורידה את מחירו ל-70 מיליון יורו פלוס בונוסים. על פי "סקיי איטליה", ההצעה הראשונית בסך 63 מיליון יורו נדחתה.

* אחרי הדיווחים על רצון של אייאקס להחזיר את לואיס סוארס, ב"טלחרף" ההולנדי טוענים כי נציגי המועדון מאמסטרדם כבר פנו לברצלונה בנוגע לחלוץ האורוגוואי שעתידו בקטלוניה מוטל כעת בספק רב. סוארס כבש 111 שערים ב-159 שערים במדי אייאקס בין השנים 2007-2011.

* ב"קוריירה דלו ספורט" טוענים שמגן יובנטוס אלכס סנדרו נמצא על הכוונת של צ'לסי. אנדראה פירלו לא מתנגד למכירה של הברזילאי בן ה-29, כשאלופת איטליה צפויה לבקש 40 מיליון יורו.

* מי שמוזכר שוב כמועמד להגיע ליובנטוס הוא החלוץ הצרפתי אלכסנדר לקאזט, כשאחת האופציות היא טרייד עם ארסנל.

* הקרב על ווילפריד זאהה מתחמם: על פי "סקיי ספורטס", גם פריז סן ז'רמן ומונאקו הביעו עניין בשחקן הכנף בן ה-27 שרוצה לעזוב את קריסטל פאלאס. בורוסיה דורטמונד גם היא בתמונה.

* ווסטהאם מוכנה למכור את הבלם עיסא דיופ כבר בחלון הנוכחי ושתי קבוצות פרמיירליג מתעניינות, אבל הפטישים מצפים לקבל לפחות 45 מיליון ליש"ט, כך על פי "סקיי ספורטס".

ווילפריד זאהה שחקן קריסטל פאלאס. רויטרס
גם הצרפתיות בעקבותיו. ווילפריד זאהה/רויטרס

* אנטוני רובינסון, המגן בן ה-23 של וויגאן, בחר בפולהאם על פני קבוצת נעוריו אברטון ויעבור תמורת 1.9 מיליון ליש"ט - סעיף השחרור הנקוב בחוזהו - ושכר של כ-50 אלף ליש"ט לשבוע.

* ברייטון סימנה את דרווין נונייס, החלוץ בן ה-21 של אלמריה שכבש 16 שערים בליגה השנייה בספרד. מחירו של האורוגוואי מוערך בכ-17 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully