וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 17.8: ג'ו הארט עובר בדיקות בטוטנהאם, יובנטוס בעקבות סוארס ואלבה

עודכן לאחרונה: 18.8.2020 / 0:10

שוער הנבחרת לשעבר ישמש כמחליפו של לוריס. באיטליה טוענים שהגברת הזקנה "מנסה לנצל את הכאוס" בברצלונה. ריאל במרדף אחר בלם לייפציג

שחקני באיירן מינכן מתכוננים לחצי גמר ליגת האלופות יום לאחר ה-2:8 הגדול על ברצלונה/חשבון הטוויטר של באיירן מינכן

העברות

* דויד סילבה חתם במפתיע על חוזה לשנתיים בריאל סוסיאדד. הקשר בן ה-34 חזר ללה ליגה אחרי עשור במנצ'סטר סיטי. לידיעה המלאה

* ג'יימס וורד פרוס, קפטן סאות'המפטון בן ה-25, חתם על חוזה חדש עד 2025.

* ווסט ברומיץ', העולה החדשה לפרמיירליג, הודיעה על החתמתו לארבע שנים של שחקן הכנף מתאוס פריירה, 24, ששיחק אצלה כמושאל מספורטינג ליסבון וסיפק שמונה שערים ו-16 בישולים בעונת העלייה. דמי ההעברה: 8.25 מיליון ליש"ט.

* דינמו מוסקבה רכשה את הקשר הקרואטי ניקולה מורו בן ה-22 מדינמו זאגרב תמורת 8 מיליון יורו והחתימה אותו לחמש שנים.

* פרנסואה קמאנו, חלוצה הגינאי בן ה-24 של בורדו, נמכר ללוקומוטיב מוסקבה תמורת 5.5 מיליון יורו וקיבל חוזה ארוך טווח.

* אוליבר סקיפ, קשרה בן ה-19 של טוטנהאם, הושאל לעונה אחת לנוריץ' שירדה לליגת המשנה.

* מקס גראדל, 32, שחקן הכנף של נבחרת חוף השנהב ששוחרר מטולוז הצרפתית, חתם לשנתיים בסיבאספור הטורקית והצטרף שם לבן ארצו ארונה קונה.

* ג'ון אובי מיקל חתם לעונה אחת בסטוק סיטי מליגת המשנה באנגליה. הקשר הניגרי, ששיחק 11 שנה בצ'לסי, חוזר לאנגליה אחרי עונה אחת בטרבזונספור ממנה שוחרר כבר במרץ.

* עומאר אלעבדלאווי, 28, המגן הימני הנורבגי של אולימפיאקוס, עבר בהשאלה לגלאטסראיי.

* קאווה, הקשר הברזילאי בן ה-31 ששיחק בהפועל תל אביב ב-2016, חזר לליגה הפורטוגלית אחרי שלוש שנים ביפן וחתם לשנתיים בבלננשש.

שמועות

* לפי ה-AS הספרדי, ריאל מדריד נחושה להחתים את בלמה של ר.ב. לייפציג דאיו אופמקאנו. הצרפתי חתם לפני פחות מחודש על הארכת חוזהו במועדון הגרמני, כולל סעיף שחרור בסך 45 מיליון יורו, שלא בטוח שיעצור את הבלאנקוס שעל פי הדיווח מגלה עניין רב בבלם הצעיר.

* מהלך מפתיע באנגליה: ג'ו הארט עובר בשעות אלו בדיקות רפואיות בטוטנהאם, וצפוי להצטרף לקבוצה כשחקן חופשי עם חוזה לשנתיים. שוער נבחרת אנגליה ישמש כמחליפו של השוער הוגו לוריס, ויגיע אחרי שעזב את ברנלי.

* על פי דיווח ב"גאזטה דלו ספורט", יובנטוס ואנדראה פירלו "עוקבים בעניין" אחרי ההתפתחויות בגזרת לואיס סוארס וג'ורדי אלבה, בניסיון לנצל את הכאוס בברצלונה כדי להנחית אותם בטורינו הקיץ. סוארס חתום עד קיץ 2021, בעוד אלבה חתום עד 2024, אולם בקטאלוניה טוענים שהם עשויים להימכר כדי לממן את חזרתו האפשרית של ניימאר מפריז סן ז'רמן.

* על פי "סקיי ספורטס", ארסנל הגיעה לסיכום עם פייר אמריק אובמיאנג בנוגע להארכת חוזהו וקרובה לרכוש גם את הבלם הברזילאי גבריאל מליל.

* אייאקס רוצה להחזיר את לואיס סוארס, כך על פי דיווחים באורוגוואי. החלוץ הוותיק עשוי לסיים את דרכו בברצלונה, וההולנדים רוצים שיסגור מעגל אחרי שכבש 111 שערים ב-159 שערים במדיהם בין השנים 2007-2011.

* אדינסון קבאני קיבל את השנה הנוספת במשא ומתן שלו מול בנפיקה, וצפוי לחתום ביממה הקרובה לשלוש שנים. על פי "רקורד", החלוץ האורוגוואי בן ה-33 יקבל כ-8 מיליון יורו.

* על רקע הדיווחים כי טיאגו אלקנטרה כבר סגור בליברפול, העיתונאי כריסטיאן פאלק טוען: המגעים בין ליברפול לבאיירן בנוגע לקשר יחלו רק עם סיום הפיינל 8 של ליגת האלופות.

עוד בוואלה!

העברות בעולם - 16.8: בצרפת מדווחים שטיאגו סיכם בליברפול לארבע שנים

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת אורוגוואי אדינסון קבאני, לואיס סוארס חוגג. רויטרס
שניהם ינדדו הקיץ? לואיס סוארס עם אדינסון קבאני/רויטרס

* על פי העיתונאי פבריציו רומאנו, פיורנטינה מעוניינת בחאבי מרטינס שיעזוב את באיירן מינכן עם סיום קמפיין ליגת האלופות, אבל שכרו הגבוה מהווה מכשול.

* לואיס דאנק, הבלם האנגלי של ברייטון, מתקרב לצ'לסי שמוכנה לשלם עבורו 44 מיליון יורו. גם טוטנהאם עשויה להיכנס למאבק על שירותיו.

* אחרי הדחתה של אתלטיקו מדריד מליגת האלופות, שוער המשנה אנטוניו אדאן בן ה-33 סיים את חוזהו ויגיע לליסבון כדי לחתום על חוזה לשלוש שנים בספורטינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully