וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 16.8: בצרפת מדווחים שטיאגו סיכם בליברפול לארבע שנים

עודכן לאחרונה: 16.8.2020 / 18:36

על פי הדיווח, קשר באיירן כבר נפרד מחבריו בגרמניה. ב"גאזטה" טוענים שרונאלדו ביקש מראשי יובנטוס לצרף את בנזמה. פ.ס.ז' תגיש הצעה על קסטאן מאטאלנטה?

שחקני באיירן מינכן מתכוננים לחצי גמר ליגת האלופות יום לאחר ה-2:8 הגדול על ברצלונה/חשבון הטוויטר של באיירן מינכן

העברות

* שחקן הכנף ההולנדי טהית צ'ונג, 21, חתם רשמית בוורדר ברמן הגרמנית כמושאל לעונה אחת ממנצ'סטר יונייטד.

* ספורטינג ליסבון הודיעה על החתמת המגן השמאלי ויטורינו אנטונש בן ה-33, שחקן נבחרת פורטוגל לשעבר, שהגיע אחרי סיום חוזה בחטאפה וחתם לשנתיים. יחד איתו הגיע פדרו פורו, המגן בן ה-20 של נבחרת ספרד הצעירה, כמושאל לשנתיים מוויאדוליד.

* בירמינגהאם סיטי החתימה את ג'ורג' פריינד, קפטן מידלסברו בן ה-32 שדחה הצעה להישאר בקבוצתו וקיבל חוזה לשנתיים אצל הבלוז, שם יתאחד עם מאמנו לשעבר אייטור קראנקה.

שמועות

* על פי העיתונאי הצרפתי, מוחמד בוהאפסי מ-RMCsport, טיאגו סיכם על חוזה לארבע שנים בליברפול ויעבור לאנגליה בימים הקרובים. "הוא כבר נפרד מחבריו בבאיירן מינכן ואפילו מצא לעצמו בית בעיר", נכתב בדיווח. טיאגו בן ה-29, בנו של שחקן העבר הברזילאי מאזיניו, גדל בברצלונה בשורותיה גם שיחק עד 2013, אז עבר לבאיירן מינכן, קבוצתו הנוכחית.

* על פי דיווח ב"גאזטה דלו ספורט", כריסטיאנו רונאלדו ביקש מראשי יובנטוס לעשות מאמץ כדי לצרף את קארים בנזמה, איתו שיתף פעולה בצורה מוצלחת בריאל מדריד. לחלוץ הצרפתי חוזה לשנתיים נוספות באלופת ספרד.

* כמו כן, דיווחים שונים באיטליה גורסים כי יובנטוס החלה במגעים לרכישת דוניאל מאלן, החלוץ בן ה-21 של פ.ס.ו איינדהובן ונבחרת הולנד.

* העיתונאי האיטלקי ג'אנלוקה די מארציו טען כי פריז סן ז'רמן מעוניינת במגן הבלגי טימותי קסטאן, אותו רצתה לפני כן גם לסטר סיטי. הצרפתים מתכננים לפנות לאטאלנטה בתום קמפיין ליגת האלופות.

* נאפולי ממשיכה לחפש שחקני כנף ועל פי הדיווחים יצרה קשר עם יוסיפ ברקאלו, הקרואטי בן ה-22 שכבש שבעה שערים במדי וולפסבורג, שדורשת עליו 20 מיליון יורו.

* אחרי שהציגה את יאן ורטונגן, אברטון ולוקה ואלדשמידט, בנפיקה המתחדשת מגבירה את המאמצים להחתמת אנדראס פריירה, קשרה הברזילאי של מנצ'סטר יונייטד שבקושי מקבל דקות משחק מאז הגעתו של ברונו פרננדש.

* נשיא ליל ג'רארד לופז אישר את עזיבת הבלם הברזילאי גבריאל: "אני חושב שהוא יקבל החלטה השבוע או בשבוע הבא. הוא עוזב, נתנו את הסכמתנו לכך". בין הקבוצות שהגישו הצעה עליו נמצאות נאפולי, מנצ'סטר יונייטד וארסנל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully