וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההפתעה הגדולה של דויד סילבה: חתם בריאל סוסיאדד

הקשר בן ה-34, שאמור היה לעבור ללאציו, בחר לחזור ללה ליגה עם חוזה לשנתיים אצל הבאסקים. מנצ'סטר סיטי תבנה פסל שלו מחוץ לאצטדיונה

שחקני באיירן מינכן מתכוננים לחצי גמר ליגת האלופות יום לאחר ה-2:8 הגדול על ברצלונה/חשבון הטוויטר של באיירן מינכן

הפתעה גדולה הגיעה הערב (שני) מספרד, כאשר ריאל סוסיאדד עדכנה לפתע כי החתימה את דויד סילבה. הקשר בן ה-34, שעזב את מנצ'סטר סיטי אחרי עשור, אמור היה לעבור ללאציו האיטלקית, אבל בסופו של דבר חזר ללה ליגה עם חוזה לשנתיים אצל הבאסקים.

ריאל סוסיאדד, שסיימה את העונה הקודמת במקום השישי בספרד ותשחק בליגה האירופית, חשפה לפני כן כי החולצה של מרטין אודגור שחזר לריאל מדריד, תעבור למישהו אחר, ובהמשך הפתיעה כשגילתה כי מדובר דווקא בדויד סילבה.

מוקדם יותר, מנצ'סטר סיטי הודיעה כי תבנה פסל של סילבה מחוץ לאצטדיון שלה. הקשר הספרדי, שסיים את חוזהו אצל סגנית אלופת אנגליה אחרי ההדחה מליגת האלופות, קיבל את ההודעה מיושב ראש סיטי חאלדון אל מובראק בשיחה פרטית אחרי ההופעה האחרונה שלו בפרמיירליג מול נוריץ' בחודש שעבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
דויד סילבה שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
סיטי תיפרד ממנו בצורה יפה. דויד סילבה/רויטרס

סילבה הוא השחקן השני שיזכה לפסל בדמותו מחוץ לאצטדיון אחרי שסיטי הודיעה כבר על בניית פסל לווינסנט קומפני, שני הפסלים אמורים להיחשף ב-2021. בנוסף לכך, סיטי תיצור פסיפס של הקשר מתמונה שלו מה-1:6 מול מנצ'סטר יונייטד ב-2011 ותוצג במתחם האימונים. הוא יקבל העתק של הפסיפס אליו הביתה. סילבה רשם 436 הופעות במדי מנצ'סטר סיטי וזכה עם הקבוצה בארבע אליפויות, שני גביעים, חמש פעמים בגביע הליגה ועוד שלוש פעמים במגן הקהילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully