וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה ביקרו את צורת המשחק של פפ והעריכו: מנצ'סטר סיטי תנסה לצרף את ליאונל מסי

בממלכה טוענים שהמאמן אשם בהדחה מליגת האלופות אחרי ההפסד לליון ברבע: "פפ צריך להרים את היד ולהודות שהוא טעה". ב"מירור" טוענים: אם מסי יחליט לעזוב את ברצלונה, סיטי "תעשה ככל יכולתה כדי להחתימו"

שחקני ליון חוגגים ניצחון על מנצ'סטר סיטי בחצי גמר ליגת האלופות/חשבון הטוויטר של ליון

פפ גווארדיולה זכה בהמון תארים, בכל מקום בו דרך. אליפויות, גביעים, צלחות וכל כך הרבה ניצחונות היו מנת חלקו של הקטלאני שנחשב בעיני רבים למאמן הטוב בעולם. הלילה (בין שבת לראשון), הוא גם טועם את טעמה המר של הביקורת. והיא חריפה במיוחד.

אחרי ה-3:1, ראחים סטרלינג המשיך להיראות כלא מאמין בעקבות ההחמצה הענקית שלו שהייתה יכולה לקבוע 2:2, בעוד שחקנים אחרים בכו וגבריאל ז'סוס התקשה להתנחם. אוהדי הקבוצה הציפו את הרשתות בטענות קשות על ניהול המשחק של המאמן והם לא היו היחידים.

"יום יבוא ונשבור את המחסום הזה של חצי הגמר", אמר גווארדיולה בסיום, "ב-20-25 הדקות הראשונות התקשינו למצוא מרווחים בהתקפה. המחצית השנייה הייתה בסדר - היינו במשחק והרגשתי שאנחנו עדיפים. אבל במפעל הזה אתה צריך להיות מושלם כדי להגיע להישגים".

גווארדיולה התייחס גם להחמצה הענקית של סטרלינג: "במצבים כאלה אתה צריך להשוות ולשלוח את המשחק להארכה, אבל החמצנו ומיד אחר כך ספגנו את השלישי".

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
תשע שנים חלפו מאז זכה בליגת האלופות בפעם האחרונה. גווארדיולה/רויטרס

למרות ההשקעה הגדולה - גווארדיולה לא מצליח לעבור את שלב רבע הגמר עם מנצ'סטר סיטי. ב17/18 הוא הודח על ידי ליברפול, ב-18/19 הוא הודח בצורה כואבת על ידי טוטנהאם, וב-19/20 הוא הוא הפסיד לליון. לפני כן, ב-16/17 עם סיטי הוא הודח כבר בשמינית, ובשלוש השנים עם באיירן מינכן שקדמו לכך הוא הודח שלוש פעמים רצוף בחצי הגמר. על פי ההערכות, בתקופה הזאת הקבוצות שלו השקיעו כמעט מיליארד ליש"ט בשחקני רכש - מתוכם 750 מיליון ליש"ט רק בסיטי. או כפי שצייץ בית ההימורים Paddy Power, "אם פפ היה עובר את העונה שעבר עם קבוצה אירופאית גדולה, הוא היה מפוטר עוד הערב לפני שהוא מגיע למלון. אבל הוא יכול לישון בשקט".

כריס וודל האגדי אמר: "מנצ'סטר סיטי לא הייתה מספיק יצירתית, לא היו לה מספיק שחקנים שהולכים קדימה, מספיק שחקנים שיגרמו לליון בעיות. היא לא גרמה ליריבה שלה מספיק בעיות, דויד סילבה ופיל פודן חסרו לי הלילה. אני חושב שפפ גווארדיולה צריך להרים את היד ולהודות שהוא טעה".

שחקן צ'לסי ונבחרת סקוטלנד לשעבר, פט נווין, הוסיף: "כבר אחרי כ-20 דקות ראינו שהמערך וההרכב של פפ לא עובדים. הוא עשה שינוי אחרי 60 דקות, כך שהוא למעשה זרק לפח 60 דקות שבהן סיטי הייתה צריכה לשלוט. חבל שגווארדיולה עשה ריאקציות היום. בדרך כלל הוא רוצה שהקבוצות שלו יחזיקו בכדור, אבל היום סיטי שיחקה כדורגל מאוד תפל".

ג'וליאן לורנס, מומחה הכדורגל הצרפתי של BBC, אמר: "ליון הרוויחה מהטקטיקה המשוגעת של פפ. אי אפשר לקחת מההישג של ליון, אבל אני מרגיש שזה בעיקר כישלון של גווארדיולה, הוא רשום על שמו. הוא הרס את הטקטיקה שלו, את הסדר שלו. איך פיל פודן, שהיה אולי השחקן הכי טוב נגד ריאל מדריד, לא שיחק?".

עוד בוואלה!

אמבפה עקץ: "ליגת החוואים". ליון חגגה: "אנחנו קבוצה גדולה"

לכתבה המלאה
שחקן מנצ'סטר סיטי, ראחים סטרלינג, מחמיץ נגד ליון. רויטרס
הרגע שהדהים את כולם. סטרלינג מול שער ריק/רויטרס

וכמובן, הייתה ההחמצה של רחים סטרלינג, הרגע הכי מדהים במשחק, ממש לפני הסיום, החמצה שיכלה לקבוע 2:2 - אבל החלוץ האנגלי המצוין פספס ממטרים ספורים מול שער ריק אפשרות לשנות את המשחק לחלוטין ולהחזיר את המומנטום לתכולים. בשידור הטלוויזיוני פפ גווארדיולה נראה קורס על ברכיו בתדהמה על הדשא אחרי ההחמצה, בעוד השדרים באולפן, ג'יימי קראגר ומיקה ריצ'ארדס, תפסו את ראשם כלא מאמינים ושאגו בקול, "זה לא ייאמן".

שחקן מנצ'סטר סיטי, ראחים סטרלינג. GettyImages
החמצת חייו. סטרלינג/GettyImages
ראחים סטרלינג, שחקן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
סטרלינג בהלם/GettyImages
שחקן מנצ'סטר סיטי רחים סטרלינג אחרי ההדחה מול ליון בליגת האלופות. GettyImages
לא ישכח את זה. סטרלינג/GettyImages

קווין דה בראונה אמר: "עוד שנה, אותו סיפור. המחציתה הראשונה לא הייתה טובה, התחלנו רע, אבל בשנייה שיחקנו טוב, השווינו, היו לנו הזדמנויות, אבל אז הם כבשו פעמיים ונגמר המשחק, מצער מאוד עבורנו להיות מודחים ככה

"במחצית השנייה שיחקנו טוב, לחצנו אותם, הגענו למצבים, וגם ב-1:2 אם סטרלינג כובש זה 2:2 והמשחק נמשך, אבל זה הכדורגל. המשחק היה פתוח, הם לא יצרו הרבה מצבים, אבל אנחנו חייבים ללמוד. זה לא מספיק טוב, וזהו. עכשיו זה הזמן לחזור הביתה, זו הייתה עונה ארוכה, אשתי אמורה ללדת, כך שיש לי אישית למה לצפות, אבל כן, זה קשה".

האם ליאונל מסי יתאחד עם פפ במנצ'סטר סיטי? ב"דיילי מירור" האנגלי טוענים שאם הפרעוש יחליט לעזוב את ברצלונה כפי שהיה כתוב בדיווחים רבים בספרד, הסיטיזנס יעשו ככל יכולתם כדי לצרפו לשורותיהם, וישלמו כל סכום שדרוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully