וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבפה עקץ: "ליגת החוואים". ליון חגגה: "אנחנו קבוצה גדולה"

חלוץ פ.ס.ז' ניצל את העלייה של שתי צרפתיות לחצי גמר האלופות כדי לעקוץ. קורנה: "אלילת המזל שוב חייכה אלי נגד מנצ'סטר סיטי"

שחקני ליון חוגגים ניצחון על מנצ'סטר סיטי בחצי גמר ליגת האלופות/חשבון הטוויטר של ליון

ליון עשתה את זה. עוד לילה גדול של כדורגל הסתיים בניצחון אדיר של הקבוצה הצרפתית, שהפתיעה עם 1:3 מרשים על מנצ'סטר סיטי, בדרך לחצי גמר ליגת האלופות מול באיירן מינכן. לאור העובדה שבחצי הגמר השני ייפגשו ר.ב לייפציג ופריז סן ז'רמן, ארבע האחרונות בליגת האלופות הן שתי צרפתיות ושתי גרמניות, ולראשונה מאז עונת 1990/91 - לא יהיו בחצי הגמר המפעל קבוצה מאיטליה, ספרד או אנגליה.

אין פלא שקיליאן אמבפה שמר על כבודה של הליגה הצרפתית כאשר צייץ בציניות "ליגת החוואים" (FARMERS LEAGUE), כינוי הגנאי לליג 1, על אף שמדובר בליגה של אלופת העולם. ואם נדמה שליון מגיעה כאנדרדוג מובהק מול באיירן - ראוי להזכיר שרונאלדו בחוץ, מסי בחוץ, גווארדיולה בחוץ, ושנת 2020 מראה שזו השנה שבה הכל יכול לקרות.

חוסם עוואר, שחקן ליון. רויטרס
וואו, איזה ערב, איזה שבוע. ליון/רויטרס

מוסא דמבלה, שעלה מהספסל בדקה ה-75 וכבש צמד מנצח, אמר בסיום: "אף פעם לא קל לשבת על הספסל ולהמתין. כשאתה נכנס למגרש, אתה רוצה להראות מה אתה מסוגל להוסיף למסיבה וזה מה שעשיתי הערב. הרוח שלנו השתנתה, אנחנו קבוצה גדולה".

מקסוול קורנה, שהבקיע את הראשון, הוסיף: "לא בכל יום אתה משחק ברבע גמר ליגת האלופות. לשמחתי, אחרי שכבש כבשתי נגד מנצ'סטר סיטי שלושה שערים בעונה שעברה, אלילת המזל שוב חייכה אלי. אני חושב שההופעה שלנו הערב צריכה להיות זכורה בזכות העבודה הקבוצתית שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully