וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו קונטה: "הכי חשוב שלא יהיו לנו חרטות אחרי המשחק"

מאמן אינטר דיבר לקראת גמר הליגה האירופית מול סביליה, לופטגי: "נצטרך להיות בשיא שלנו" (ו', 22:00, ספורט 1)

הגמרהסתיים21/08/2020
סביליה
  • יונג (12)
  • יונג (33)
  • לוקאקו (74, גול עצמי)
2:3
  • (5, פנדל) לוקאקו
  • (36) גודין
אינטר
רונאלד קומאן מוצג כמאמנה החדש של ברצלונה/רויטרס

הרכבי הקבוצות

גמר הליגה האירופית ייערך מחר (שישי, 22:00, ספורט 1) בין סביליה - שמחפשת זכייה שישית - לבין אינטר, שיכולה לזכות בתואר בפעם הרביעית והראשונה מאז 1997/8. זה יהיה מפגש ראשון בין שתי הקבוצות שמגיעות אליו אחרי חצי גמר שונה לחלוטין. סביליה הזיעה, עבדה קשה מאוד ונזקקה להופעה גדולה של השוער שלה יאסין בונו כדי לבצע מהפך ולנצח 1:2 את מנצ'סטר יונייטד בעוד אינטר הביסה 0:5 את שחטאר דונייצק.

כוכב סביליה לוקאס אוקמפוס בספק למשחק אחרי שיצא מוקדם מהמשחק מול יונייטד בשל פציעה ממנה הוא סובל. אצל אנטוניו קונטה מתיאס וסינו ייעדר בשל פציעה בברך ואלכסיס סאנצ'ס בספק בשל פציעה בירך. זה יהיה המפגש הרשמי הראשון אי פעם בין שתי הקבוצות. סביליה שיחקה 13 פעמים נגד יריבות איטלקיות ומחזיקה במאזן של שישה ניצחונות, חמישה הפסדים ושתי תוצאות תיקו (יחס שערים 10:13), בעוד אינטר שיחקה 43 פעמים נגד ספרדיות כשהיא מנצחת ב-14 מהמשחקים, מפסידה ב-18 ומסיימת 11 ללא הכרעה (יחס שערים 53:47).

אנטוניו קונטה מאמן אינטר. GettyImages
רוצה לראות תשוקה מצד השחקנים שלו. קונטה/GettyImages

אינטר תישאר עם אותו הרכב שחגג מול שחטאר דונייצק, בעוד ג'ולן לופטגי צפוי לפתוח עם מערך 4-3-3 שמשתנה גם ל-4-5-1. לופטגי אמר לקראת המשחק: "אינטר היא קבוצה שמתאימה לליגת האלופות עם סגל השחקנים שלה ועם מאמן כל כך מנוסה. נצטרך להיות בשיא שלנו מכל בחינה ולספק הופעה נהדרת בכל מובן כדי להתחרות איתם. זה אתגר אדיר". בלם סביליה ז'ול קונדה התייחס להתמודדות הקשה שצפויה לו מול רומלו לוקאקו ואמר: "לוקאקו אחד החלוצים הטובים ביותר בעולם. הוא חזק מאוד מבחינה פיזית, אבל גם טוב מאוד עם הכדור. הוא משתמש בגוף שלו בצורה נהדרת והוא גם מהיר. זו רמה מעל כל מה שהתמודדנו מולו העונה. נהיה חייבים לשפר את הרמה שלנו. להביא את הגביע שוב לסביליה יהיה נהדר".

מאמן אינטר אנטוניו קונטה: "אנחנו חייבים לשחק עם תשוקה כדי לנצח ולהביא את הגביע בחזרה איתנו לאיטליה, להביא את הגביע בחזרה לאינטר. אנחנו חייבים להראות שאנחנו קבוצה טובה יותר. תמיד חשוב להגיד אחרי משחק שאין לנו חרטות. אם נהיה טובים יותר, נניף את הגביע. אם לא, נדע שנתנו הכול ונחמא כפיים ליריבה". חלוץ אינטר לאוטרו מרטינס, שהיה מצוין בחצי הגמר: "אני רוצה לנסות לזכות בתואר הראשון שלי עם אינטר וזה יכול להיות מיוחד מאוד. זה גמר ראשון בשבילי ויכול להיות התואר הראשון בקריירה שלי. אנחנו קרובים מאוד לגביע. יש לנו סיכוי, אפשרות ונשחק כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully