וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאוטרו: "זה היה לילה מדהים, נועדנו לגדולה", רומלו לוקאקו: "חיסלנו אותם"

החלוץ הארגנטינאי שכבש לראשונה בליגה האירופית ב-0:5 מול שחטאר היה מאושר בסיום. הבלגי שקבע שיא הבהיר: "אני פה כדי לזכות בתארים". קונטה: "נגיע לגמר עם רעב ותשוקה כדי להפתיע את כולם"

שחקני באיירן מינכן מתכוננים לחצי גמר ליגת האלופות יום לאחר ה-2:8 הגדול על ברצלונה/חשבון הטוויטר של באיירן מינכן

סביליה מול אינטר - זה גמר הליגה האירופית של 2020. אחרי הניצחון הדרמטי של האנדלוסים על מנצ'סטר יונייטד, הגיעה הערב (שני) הצגה מרשימה של אינטר, שמחצה 0:5 את שחטאר דונייצק של מנור סולומון (31 דקות כמחליף) ותוכל לזכות ביום שישי בתואר ראשון אחרי תשע שנים שחונות. לאוטרו מרטינס ורומלו לוקאקו כבשו צמדים, דנילו ד'אמברוזיו הוסיף בתווך והנראזורי נראים כפייבוריטים לקראת הגמר בקלן.

סביליה היא מלכת המפעל המשני של אופ"א, עם חמש זכיות בחמישה גמרים. לאינטר יש שלוש זכיות בארבעה גמרים (כולם בשנות ה-90') כשהפעם האחרונה שהניפה הייתה ב-1998, כשעוד קראו לזה גביע אופ"א. עבור הנראזורי מדובר בגמר אירופי ראשון מאז 2010 הגדולה מבחינתם, אז זכה המועדון בדאבל האיטלקי ובליגת האלופות.

שחקנה של אינטר רומלו לוקאקו. GettyImages
"יש לנו עכשיו משחק מול עוד פייבוריטית". לוקאקו/GettyImages

התגובות

רומלו לוקאקו אמר בסיום: "הקבוצה עבדה היטב, כולם עשו את המקסימום. אנחנו עובדים קשה ועכשיו רואים את התוצאות. ידענו ששחטאר קבוצה של הנעת כדור, וברגע שסגרנו את מרכז המגרש לא הייתה לנו בעיה. הפיזיות שלנו הייתה יותר מדי עבורם. במחצית השנייה הוכחנו את הכוח שלנו וחיסלנו אותם".

על השיאים שלו: "כרגע הכול הולך טוב, שיאים נועדו כדי שנשבור אותם, אבל בסופו של דבר אני פה כדי לזכות בתארים. יש לנו עכשיו משחק מול עוד פייבוריטית, נצטרך להתאושש ולהתכונן כמו שצריך".

לאוטרו מרטינס: "זה היה לילה מדהים, לילה שחלמנו עליו. עבר הרבה זמן מאז ששיחקתי כל כך טוב, ובחצי הגמר הוכחנו שאינטר נועדה לגדולה. אנחנו מוכנים לגמר. השערים האלה נתנו לי הרבה, אחרי תקופה שלא הייתי במיטבי. אבל זה מחשל אותי. אני מאוד שמח מהדרך בה הקבוצה משחקת ומראה אופי. אנחנו משתפרים ממשחק למשחק ואני מרוצה גם ברמה האישית. הולך להיוולד לי ילד ראשון, אז אני מקדיש את השער לאשתי ולמשפחה".

אנטוניו קונטה מאמנה של אינטר. GettyImages
"שיחקנו באומץ". אנטוניו קונטה חוגג בסיום ה-0:5 הגדול על שחטאר/GettyImages

המאמן אנטוניו קונטה: "עלינו לגמר בזכות זה שגרמנו לקבוצה כמו שחטאר להיראות פחות חזקה מכפי שהיא. יש לה הרבה כישרון וידענו לעצור אותה באמצעות לחץ על כל המגרש. שיחקנו באומץ, עם תכנית נכונה מהרגע הראשון. כל הקרדיט לשחקנים. זה מספק עבור כולנו. הדבר החשוב ביותר הוא שהרבה שחקנים חוו משחק כזה לראשונה. זה ניסיון חשוב, ברמות שאיטליה לא ממש הייתה בהן לאחרונה".

על סביליה אמר: "זו קבוצה עם הרבה ניסיון, אני חושב שהיא זכתה במפעל ארבע פעמים בשש או שבע השנים האחרונות. ובכל זאת, נגיע עם ההתלהבות, הרעב והתשוקה כדי להדהים את כולם. עכשיו אנחנו צריכים לנוח כדי לנסות ולגרום הנאה לאוהדי אינטר, שלדעתי יכולים להיות גאים בחבורת השחקנים הזו שנותנת את כל נשמתה. כמו שתמיד אמרתי, אנחנו חייבים להשאיר הכול על המגרש. ללא חרטות. אם נעשה את זה ובכל זאת נפסיד, אז נדע שזה רק מפני שהיריבה הייתה טובה מאיתנו".

שחקן אינטר לאוטרו מרטינס. רויטרס
"הולך להיוולד לי ילד ראשון, אז אני מקדיש את השער לאשתי ולמשפחה". לאוטרו מרטינס/רויטרס

המספרים

* ניצחונה של אינטר מהווה את הניצחון בהפרש השערים הגבוה ביותר למפגש חצי גמר בליגה האירופית/גביע אופ"א.

* רומלו לוקאקו היה מעורב ישירות ב-18 שערים בעשרת הופעותיו האחרונות בליגה האירופית. החלוץ הבלגי האימתני כבש 14 שערים ובישל עוד ארבעה. מכונה.

* דנילו ד'אמברוזיו כבש שלושה שערים בחמשת המשחקים באינטר, זאת לאחר שכבש בדיוק את אותה כמות שערים ב-58 הופעות בנראזורי לפני כן.

* רומלו לוקאקו ולאוטרו מרטינס הם צמד החלוצים הראשון שכבשו יחד יותר מ-20 שערים עבור אינטר מאז שעשו זאת אובפמי מרטנס ואדריאנו בעונת 2004/5.

* אינטר כבשה 111 שערים בכל המסגרות העונה, ובכך קבעה שיא חדש לקבוצה איטלקית. הנראזורי שברה את שיאיה שלה עצמה מעונות 2006/7 ו-1950/51.

  • עוד באותו נושא:
  • אינטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully