וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש כבד בקטאלוניה: "ברצלונה בלי ליאו מסי - כמו אוכל בלי מלח"

עודכן לאחרונה: 22.8.2020 / 12:08

דיווחים סותרים בתקשורת המקומית על עתידו של הפרעוש, הנשיא לשעבר גאספר מודאג: "הוא חייב להישאר עד הפרישה". סוארס רותח על ההנהלה

רונאלד קומאן מוצג כמאמנה החדש של ברצלונה/רויטרס

אין רגע דל בברצלונה. אחרי מינוי רונאלד קומאן, הביקורות נגד הנשיא ברתומאו והעננה המרחפת מעל ליאו מסי, מתפתחת סאגה חדשה סביב לואיס סוארס.

החלוץ הוותיק עשוי למצוא את עצמו מחוץ לברצלונה אחרי שש שנים, למרות שהוא מחזיק בחוזה לעונה הבאה. ברתומאו אף החסיר את שמו מרשימת השחקנים ה"בלתי ניתנים להעברה" שסיפק לתקשורת הקטלאנית בשבוע שעבר, ומאז השמועות חוגגות: טענו שהוא בדרך חזרה לאייאקס, דיווחו שהוא עשוי להצטרף ליובנטוס, אמרו שהוא על הכוונת של אינטר ושל מנצ'סטר יונייטד - אבל מסתבר שסוארס עצמו עדיין לא יודע מה צופן העתיד.

"אני רוצה את טובת המועדון ומתכנן להישאר, אבל אם המועדון חושב שאני צריך להיות על המדף, אין לי בעיה עם זה. כל מה שאני מבקש זה שידברו איתי ישירות. אף אחד מהמועדון לא דיבר ואמר לי שאני לא נחוץ", סיפר סוארס, וביקר את ההנהלה. "יהיה נחמד אם מישהו מהמועדון ידבר איתי ישירות. אני כאן שש שנים, וחושב שהרווחתי את הזכות שיפנו אליי ולא ידליפו הכל לתקשורת".

לואיס סוארס שחקן ברצלונה חוגג שער. רויטרס
מצפה ליחס אחר. סוארס/רויטרס

סוארס מתעקש שהוא לא בברצלונה רק בשל חברותו הקרובה עם ליאו מסי. "יש לנו מערכת יחסים מעולה על ומחוץ למגרש, זה נכון, אבל זה לא אומר שאני משחק בגלל שאני חבר שלו", אמר. "אני מרגיש את התמיכה של האוהדים, וזה נותן לי המון כוח".

לטענתו, הוא מוכן להישאר גם בתור שחקן ספסל. "תחרות היא תמיד דבר טוב. אם המאמן יחליט שאני לא צריך להיות שחקן הרכב, אין לי שום בעיה לעזור לקבוצה בתפקיד אחר, כל תפקיד שייתנו לי. אני חושב שאני עדיין מסוגל לתרום למועדון".

כך או כך, בזמן שסוארס שומר על עמימות יחסית, אחיו פאבלו הרבה פחות דיפלומטי. אמש צייץ האח לבית סוארס מסר שלא משתמע לשני פנים: "הם מתנהלים בחוסר הגינות ושוכחים הכל, אבל ככה זה בכדורגל כנראה. בכל מקרה, אם ימשיכו ככה הם יישארו בלי כלום". מאוחר יותר טען סוארס שהדברים לא כוונו לברצלונה אלא נאמרו בהקשר אחר, אולם בתקשורת הקטלאנית סירבו להאמין וציינו בסרקזם ש"אחיו של סוארס הטיל קללה על ברצלונה".

ליאונל מסי ברצלונה מאוכזב. רויטרס
מחול השדים לא נגמר. מסי/רויטרס

במקביל, עוקבים בברצלונה בדאגה אחר הסטטוס של ליאו מסי. על פי Esport3 הקטלאני, מסי רוצה לעזוב את בארסה "כדי להתחרות ברמות הכי גבוהות ולהיאבק על התארים. המצב היה שונה מבחינתו אם ברתומאו היה עוזב וצ'אבי היה מגיע. הוא לא מרגיש בנוח עם ברתומאו".

מצד שני, ב"מונדו דפורטיבו" טוענים ש"מסי לא עומד למכירה" וש"הוא יהיה החתיכה הכי חשובה בפאזל של רונאלד קומאן". על פי הדיווח, "מסי רוצה להישאר וגם המועדון לא באמת שוקל את האפשרות למכור אותו, למרות שיוכל לקבל עליו פיצוי של 700 מיליון יורו".

הבוקר התראיין נשיא ברצלונה לשעבר ז'ואן גאספר בנושא ואמר ש"בארסה בלי מסי זה יותר גרוע מאוכל בלי מלח. במונחים של קטאלוניה, זה כמו להוציא את השום מרוטב האיולי. מסי היה ויישאר אלוהים עבורנו. הוא השליט של ברצלונה, הוא האיש האהוב בעיר והוא חייב להמשיך כאן עד שהוא פורש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully