וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלד קומאן: "מסי הוא ברצלונה וברצלונה היא מסי, הוא חייב להישאר"

עודכן לאחרונה: 26.8.2020 / 9:40

המאמן החדש יודע שהוא "חייב לוודא שהכל יעבוד" עם הפרעוש. בספרד כבר נוקבים במחירו של הכוכב ובקבוצות שעשויות להסתער: "ברתומאו יצטרך לעשות מה שפלורנטינו פרס עשה עם רונאלדו ב-2018"

רונאלד קומאן מוצג כמאמנה החדש של ברצלונה/רויטרס

האם ליאונל מסי באמת יעזוב את ברצלונה? אמש (חמישי) דיווחו בכלי התקשורת בספרד כי זה בדיוק המסר שהעביר הפרעוש למאמן החדש רונאלד קומאן, וכעת מנסים האם הכוכב הגדול אכן נמצא עם רגל וחצי מחוץ למועדון.

"הוא חושב על זה", נכתב ב"מארקה", "אבל המציאות היא שהחלטה עדיין לא התקבלה. האכזבה שלו עצומה ומבחינה ספורטיבית הוא כבר מרגיש שהגיע הזמן לעשות שינוי. הוא לא רוצה להמשיך להפסיד בברצלונה, הוא לא אוהב איך שדברים נעשים והוא מרגיש שהבסיס של חדר ההלבשה מתחיל להתפורר. יש הרבה נסיבות שגורמות לו להיפרד מברצלונה".

בו בזמן, ב"מארקה" מדגישים את העניין הרגשי, ש"שוקל כמו זה הספורטיבי": "לסיים 20 שנה בברצלונה זה לא פשוט. יש לו את הסביבה המושלמת כאן - בית שמתאים לו, השגרה מתאימה לו ולמשפחתו. זו לא החלטה קלה. מסי מסור באופן טוטאלי לברצלונה. הוא גם לא אוהב את התזמון, זו לא העזביה החלומית. למעשה, הוא תמיד חלם על פרישה בברצלונה, או, במקרה הגרוע, כמה שנים בארגנטינה. להגיד שלום בלי קהל, אחרי התבוסה הגרועה בתולדות ברצלונה, זו לא הפרידה האידיאלית".

ההחלטה של הפרעוש צפויה להתקבל בימים הקרובים, כך נכתב. זאת ועוד: "הוא אפילו מאמין שעזיבה שלו יכולה להיות טובה לברצלונה, כי היא תגרום לה להתחדש".

המאמן החדש רונאלד קומאן נשאל על מצב הכוכב שלו בריאיון שהעניק לתקשורת ההולנדית, והשיב: "הוא חייב לסיים את הקריירה כאן, כי מסי הוא ברצלונה וברצלונה היא מסי. דיברתי הרבה עם פפ והוא אמר שזה נהדר לעבוד איתו. ליאו הוא ווינר ואם דברים לא עובדים לו, הוא כועס. אני חייב לוודא שהכל יעבוד והוא ירגיש חשוב".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
החלטה הרת גורל. מסי/רויטרס

גם בארגנטינה השמיעו קולות דומים. "הטוב בעולם התעייף", נכתב ב"אולה". "עד כדי כך שבפעם הראשונה בקריירה, הוא מפקפק האם כדאי לו להמשיך בברצלונה. קומאן חש מה שאנשים צפו - מסי מתוסכל. הוא יודע את כל הסודות, את המאזן הכלכלי. לברתומאו אין כסף, אין לו שחקנים שיוכל למכור במחיר גבוה, והוא יודע שכדי לחזור ולהיות פייבוריט באירופה, הוא יזדקק לשישה שחקני רכש. בלי ארנק עמוק, לא תהיה דרך לרצות את מסי".

לפרעוש, נזכיר, יש חוזה בברצלונה עד הקיץ הבא. הקטלאנים להרוויח עליו כסף רק אם יעזוב בקיץ הנוכחי - אחרת, אם ינהל משא ומתן עם קבוצות אחרות בחלון של ינואר, יוכל לעבור ללא תמורה. אפשרות נוספת היא להביע אמון במערכת, להישאר לעונה נוספת ולהחליט לחדש חוזה בהתאם לבחירות המתכוננות למרץ 2021. הסיטואציה הסבירה ביותר, כך גורסים בספרד, היא הישארות של מסי - לפחות בשלב זה: "סעיף השחרור של 700 מיליון יורו נראה כמעט בלתי אפשרי, בנוסף למשכורת של מסי. כרגע, ברצלונה מסרבת לנהל משא ומתן על עזיבה".

ב"אולה" אף העלו את האפשרויות שניצבות בפני מסי, אם וכאשר יחליט לעזוב את ברצלונה: איחוד עם פפ גווארדיולה במנצ'סטר סיטי, מעבר לכסף הגדול של אינטר או איחוד עם ניימאר בפריז סן ז'רמן. גם מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי, יובנטוס, מילאן וארסנל הוזכרו כקבוצות שעשויות לנסות ולקפוץ על המציאה החד-פעמית.

ב"מארקה", לעומת זאת, טוענים שרק שלוש קבוצות "באמת יכולות לשכנע את מסי ולגרום לזה לקרות": אינטר, סיטי ופריז סן ז'רמן. "כדי שזה יקרה, ברתומאו יצטרך לעשות עם הארגנטינאי מה שפלורנטינו פרס עשה עם רונאלדו ב-2018: לפתוח את הדלת לסכום נמוך יחסית", שכן אף קבוצה לא תעמוד בסעיף השחרור המנופח של הפרעוש. "בסביבתו של מסי מניחים שזה יקרה. 100 מיליון יורו? 150? זה בערך צריך להיות המחיר".

העיתונאי הספרדי גיים בלאגה, הנחשב מקורב למסי, צייץ: "חשוב לנשיא ברצלונה לגרום לזה להיראות כאילו מסי הוא זה שרוצה לעזוב. זה יקל על הבעיות הכלכליות של המועדון (חובות של 500-700 מיליון יורו) אם יצליחו לחסוך את המשכורת שלו. עדיין אין קופצות בגלל סעיף השחרור של 700 מיליון יורו ומשכורת של 50 מיליון יורו. אבל זה מרגיש כאילו המועדון לא לגמרי זועם על הטוויסט הזה: מסי לא מרוצה והוא זה שאומר למאמן שהוא לא בטוח לגבי עתידו. אני בספק אם ההדלפה הזו מגיעה מכיוונו של מסי. היא מתאימה לאג'נדה של המועדון".

עוד בוואלה!

מסי נפגש עם קומאן: נוטה לעזוב את ברצלונה

לכתבה המלאה
מאמן ברצלונה רונאלד קומאן. רויטרס
המשימה הגדולה בקריירה שלו תהיה להשאיר את מסי. קומאן/רויטרס

שחקן מנצ'סטר סיטי לשעבר יאיא טורה, שמכיר היטב גם את מסי, גם את ברצלונה וגם את פפ גווארדיולה, נדרש לעסקה אפשרית ואמר: "זה יהיה מסובך. ממה שאני מבין, מסי אוהב את ברצלונה. הוא אוהב את העיר, את המועדון ואת הפילוסופיה. אבל אם הוא היה צריך לעזוב, למה שלא יבוא לסיטי? לסיטי יש את הכסף לקנות אותו, והיא אחת הקבוצות היחידות באנגליה שיכולה להרשות לעצמה אותו.

"הצורה בה מסי משחק, מעט מאוד מאמנים יאהבו אותו כי הוא פחות או יותר יושב באגף ולא עושה הרבה הגנה", הוסיף קשר העבר. "באנגליה רוצים שתעבוד. אבל אם הוא יבוא לאנגליה, אני יכול לראות אותו משחק בסיטי, כי פפ מכיר אותו. כרגע אני בספק שהוא יעזוב את ברצלונה. אם הוא יעזוב, יווצר שם חור עצום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully