וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי נפגש עם קומאן: נוטה לעזוב את ברצלונה

עודכן לאחרונה: 26.8.2020 / 9:41

על פי דיווח של תחנת הרדיו RAC1, הפרעוש שקטע חופשה משפחתית נפגש עם מאמנה החדש של ברצלונה, ונראה בדרך החוצה מהמועדון. קודם לכן הביע נשיא המועדון ברתומאו אופטימיות וטען כי "מסי ימשיך"

רונאלד קומאן מוצג כמאמנה החדש של ברצלונה/רויטרס

לאחר שבוע סוער במיוחד בברצלונה מנסים לייצב את הספינה המיטלטלת. אתמול (רביעי) הוצג רונאלד קומאן כמאמן הקבוצה, אך הדבר העיקרי שמעסיק את אוהדי הכדורגל ברחבי העולם הוא: היכן ישחק ליאונל מסי. הפרעוש קטע חופשה משפחתית בה שהה וחזר לבירת קטלוניה על מנת לערוך פגישה דחופה, פנים אל פנים, עם המאמן ההולנדי החדש.

לפי הדיווח של RAC1, תחנת הרדיו המובילה בקטלוניה, השניים שוחחו לאחר שקומאן רצה לפרוש בפני הכוכב הארגנטינאי את משנתו בנוגע לקבוצה. "מסי דיבר עם המאמן על העונה הבאה ונראה שכרגע הוא מתקשה לראות את עצמו ממשיך בברצלונה", נכתב בדיווח. עם זאת, מסי מודע לכך שעזיבה כבר בקיץ הנוכחי תהיה בעייתית נוכח החוזה שיש לו בברצלונה.

מוקדם יותר דווח על ידי האתר הספרדי Sport כי מסי נפש עם משפחתו במקום שנמצא כמרחק של שעה מברצלונה, כשאיתו היו גם חבריו לקבוצה לואיס סוארס וג'ורדי אלבה. לפי הדיווח הארגנטינאי בן ה-33 שב לברצלונה במהלך החופשה כאמור, כדי לערוך שיחת היכרות עם קומאן.

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. רויטרס
קטע חופשה משפחתית כדי להיפגש עם קומאן. מסי/רויטרס

"שוחחתי עם חורחה מסי ושאר הסוכנים", אמר נשיא ברצלונה ג'וזפ מריה ברתומאו לפני הפגישה בין מסי לקומאן. "הוא אמר לי את מה שכולנו כבר יודעים - שישנה אכזבה עצומה. זה כמובן מוצדק. אנחנו מתכוננים לעונה הבאה כבר מיום ראשון. רוצים להתחיל את העונה הבאה בשיא הכח".

הנשיא המושמץ התעקש להציג קו אופטימי לאחר הדיאלוג שקיים לטענתו עם אביו של מסי: "לא מדובר בסופו של מעגל, כי המשמעות של מעגל חדש היא שנהיה ללא מסי, וזה לא המקרה - מסי ימשיך. מסי יוצר עידן - העידן של מסי. בתוך העידן הזה של מסי ישנם כמה מעגלים, ועכשיו מתחיל אחד חדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully