וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועמד לנשיאות ברצלונה: "עזיבה של מסי גורמת לי לסיוטים"

עודכן לאחרונה: 26.8.2020 / 9:39

ויקטור פונט לא חושב שהשינוי על הקווים יפתור את הבעיות, קרויף: "מתפלל שליאו יישאר". דאולופאו: "קומאן לא תרם לי שום דבר"

רונאלד קומאן מוצג כמאמנה החדש של ברצלונה/רויטרס

רונאלד קומאן מונה אמש (רביעי) באופן רשמי למאמנה החדש של ברצלונה, וכעת כולם מצפים לראות כיצד תתנהל הקדנציה של אחד הזרים הגדולים והאהובים בתולדות המועדון. אף אחד לא יכול להתווכח על כישורי המשחק של קומאן, אבל כמאמן קיימים עדיין מספר סימני שאלה.

ג'רארד דאולופאו, שגדל במחלקת הנוער של ברצלונה והתאמן תחתיו באברטון בעונת 2016/17, לא זוכר את ההולנדי לטובה: "אני יכול לספר לכם רק מהניסיון האישי שלי, ויש לי מעט מאוד להגיד עליו. הוא לא נתן לי כלום. לא הייתי מרוצה, ביקשתי לעזוב והלכתי למילאן. נראה איך יהיה לו בקאמפ נואו".

על המשבר הנוכחי של המועדון אמר הקשר: "המצב לא מטריד אותי, זה לא אכפת לי. לא היתה להם סבלנות עם בוגרי לה מסיה. יש הרבה שחקנים שגדלו במחלקות הנוער, אבל מעט סבלנות. עכשיו יבוצעו שינויים, אבל ברצלונה מפגרת בכמה שנים".

מאמן ברצלונה רונאלד קומאן. רויטרס
עם נציג אחד של בארסה הוא לא ממש הסתדר. קומאן/רויטרס

מי שעוקב בדאגה אחרי הסיטואציה בברצלונה הוא ג'ורדי קרויף, שהוזכר מועמד להצטרף למועדון בתפקיד ניהולי מספר פעמים בשנים האחרונות. אקס מכבי תל אביב אמר לתקשורת הקטלאנית אמש: "אני מתפלל שמסי לא יעזוב. אני מקווה מאוד שהוא מוכן לשקול בשנית את הצעדים שלו ושאפשר לשכנע אותו להישאר בבארסה עד שיגיעו התוצאות המספקות".

על המינוי של קומאן אמר בן ארצו ההולנדי: "הוא מכיר את המועדון, הוא אגדה והוא עשה עבודה טובה מאוד בנבחרת הולנד. זו היתה ההזדמנות שלו, עכשיו או אף פעם". קרויף התייחס גם לתבוסה המשפילה מול באיירן מינכן בליגת האלופות: "לא האמנתי למה שאני רואה. אני חושב שהמילים של פיקה הגיעו מהלב, אהבתי אותן".

קרויף הכחיש שהוא יצטרף לברצלונה בתפקיד ניהולי אם המועמד לנשיאות ויקטור פונט ייבחר במרץ בשנה הבאה. "לא התחייבתי לשום דבר לויקטור פונט או לצ'אבי. גם עם ברתומאו לא דיברתי הקיץ".

עוד בוואלה!

רונאלד קומאן הוצג בברצלונה: "נחזיר את המועדון להיות הגדול בעולם"

לכתבה המלאה
ג'ורדי קרויף מוצג כמאמן אקוודור. רויטרס
מחזיק אצבעות. קרויף/רויטרס

עם כל הכבוד למי שעשוי להגיע, בברצלונה עוסקים לא פחות במי שעלול לעזוב: ליאו מסי. ב"מארקה" שוחחו עם מספר מקורבים למועדון, ומצאו שהיחיד שמשוכנע ב-100 אחוז שהפרעוש יישאר הוא הנשיא לשעבר, ז'ואן גספארט: "אני לא חושב שמסי שוקל משהו מלבד להמשיך. אני יודע שטוב לו בברצלונה, לו ולמשפחה שלו, והכוונה שלו היא להמשיך. הוא אף פעם לא יעזוב אותנו ככה, עם טעם רע בפה".

בניגוד לנשיא העבר, שחקן ומאמן העבר קרלוס רשאק השמיע דברים מעט אחרים: "חשוב לבצע רענון בסגל, אבל מסי עלול להרגיש פגוע אם יעזיבו כמה מחבריו לקבוצה". טוני פרצ'ה, אחד המועמדים לבחירות העתידיות, הוסיף: "מסי לא מבקש עוד כסף, מה שהוא רוצה זה סגל מספיק טוב כדי לזכות בתארים".

גם שחקן העבר ריבאלדו השמיע את דעתו בנושא: "אני לא חושב שמסי יעזוב. הוא צריך לדבר עם ההנהלה, ברצלונה נתנה לו הרבה והוא נתן הרבה לברצלונה. מבחינתו, המפתח הוא שיקיפו אותו בשחקנים הטובים ביותר".

ליאונל מסי ברצלונה מאוכזב. רויטרס
כולם מחכים למוצא פיו. מסי/רויטרס

המועמד לנשיאות ויקטור פונט אמר בריאיון ל"ספורט" כי "עזיבה של מסי היא סיכון שקיים, והיא גורמת לי לסיוטים. הוא השחקן החשוב ביותר בהיסטוריית המועדון והקשר בין הצדדים חייב להמשיך גם אחרי שיפרוש מכדורגל".

על המינוי של קומאן אמר פונט: "שינוי מאמן לא פותר את המשבר הספורטיבי, הניהולי והכלכלי בברצלונה. אני באמת מקווה שהוא יזכה עם בארסה בטרבל. איך זה הגיוני שיעבוד עם רמון פלאנס, אחד האחראיים לניהול הכושל בשנים האחרונות? מבחינתי, זה לא ממש הגיוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully