וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההפסד: קונטה רומז שהוא בדרך החוצה מאינטר, אלגרי יחליפו?

הנראזורי מסכמים עונה מאכזבת: המאמן מודה ש"יש חילוקי דעות עם ההנהלה", באיטליה טוענים שהאיש שהחליפו ביובנטוס צפוי לעשות זאת שוב

רונאלד קומאן מוצג כמאמנה החדש של ברצלונה/רויטרס

לרגעים נראה היה העונה שאנטוניו קונטה מחזיר את אינטר לימים בהם היתה שם דבר בכדורגל העולמי. אבל אמש (שישי) אחרי ההפסד 3:2 לסביליה בגמר הליגה האירופית, המאמן סיים עונה נטולת תארים בנראזורי, וספק רב אם ימשיך לעונה שנייה.

קונטה לא הסתיר בסיום שיש סיכוי גבוה שיעזוב את תפקידו. "עכשיו נחזור למילאנו, ננקה את הראש במשך יומיים או שלושה, וניפגש - אני וראשי אינטר. ננתח את העונה הזאת, נסתכל על הכל בצורה רגועה יותר, וננסה לתכנן את העתיד של המועדון - איתי או בלעדיי", אמר.

מאמן אינטר, אנטוניו קונטה. רויטרס
משחקו האחרון באינטר? קונטה/רויטרס

במהלך הריאיון לתקשורת האיטלקית, נראה קונטה כמי שמדבר על אינטר בלשון עבר. "אני לא יודע מה יקרה. עבדנו קשה העונה, זו היתה עונה קשה מאוד מהרבה בחינות. נצטרך לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור העתיד של אינטר. אין בי שום מרירות כלפי המועדון. כן יש חילוקי דיעות בחלק מהנושאים, ונצטרך לבחון אותם. נהניתי מאוד לאמן את אינטר. אני מודה לבעלים שאיפשר לו לחוות את החוויה הנהדרת הזאת".

לפי "סקיי איטליה", אינטר כבר סימנה את המועמד המוביל להחליף את קונטה: מסימיליאנו אלגרי. אלגרי כבר החליף בעבר את קונטה בנסיבות דומות ביובנטוס, כשמי שהיה אמון בזמנו על המינוי היה בפה מארוטה, המנהל המקצועי של יובה בעבר ושל אינטר כיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully