וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכבי תל אביב תנצח את ריאל בקרב על אנטה ז'יז'יץ', אבל זה יהיה ניצחון פירוס"

הפרשן הרוסי הבכיר ולדימיר גומלסקי טוען שמכבי תל אביב "תיתן את ההצעה הטובה יותר" לסנטר הקרואטי, אבל מזהיר: "העסקה הזו לא תשתלם לה". בטורקיה טוענים: זאק הנקינס סירב לחכות לצהובים, ולכן חתם בגלאטסראיי

התגובות לזכייה של מכבי תל אביב באליפות/צילום: דני מרון ,עריכת וידאו: ניר חן

עדיין לא ברור מה יעלה בגורלו של אנטה ז'יז'יץ', והאם ילבש בעונה הבאה את המדים של מכבי תל אביב או של ריאל מדריד. הסנטר הקרואטי הקרואטי בן ה-23 (2.08) עדיין לא שוחרר רשמית מקליבלנד, ולאחר שיעשה זאת יתברר לאן מועדות פניו.

ריאל מדריד איתה כבר הגיעה לסיכום עקרוני מציעה לו שכר נדיב מאוד המוערך בכ-1.8 מיליון דולר לעונה, אולם לא ברור אם ההצעה של הבלאנקוס עדיין בתוקף, שכן הם עצרו כל פעילות בשוק ההעברות עד שיתברר אם פקונדו קמפאסו יעזוב ל-NBA.

אנטה ז'יז'יץ' במדי קליבלנד קאבלירס. GettyImages
ההשקעה תשתלם? אנטה ז'יז'יץ'/GettyImages

כך או כך, ביבשת כבר מנתחים את האפשרויות של ז'יז'יץ'. פרשן הטלוויזיה הרוסית ולדימיר גומלסקי, בנו של המאמן האגדי סשה גומלסקי, אמר אמש: "אני מאמין שמכבי תל אביב מסוגלת להגיש לו את ההצעה הטובה ביותר כרגע, אם מתייחסים למכלול של הנסיבות ולא רק לכסף. לריאל יש בעיות קריטיות יותר בעמדה 1 ו-3, בהנחה שקמפאסו יעזוב ושגבריאל דק לא ימשיך".

גומלסקי הוסיף: "אני מאמין שמכבי תל אביב תנצח את המאבק על ז'יז'יץ', אבל בעיניי זה יהיה ניצחון פירוס. אני בספק גדול אם העסקה הזו תשתלם לה. לא ראיתי את ז'יז'יץ' משחק בשנה האחרונה, אבל בקליבלנד הוא לא הראה כמעט שום דבר. ההתרשמות שלי בעבר היתה שמדובר בשחקן פאסיבי שמשחק בזהירות יתרה למרות הנתונים הפיזיים המצוינים שלו. הוא נמנע ממגע ולא אוהב להילחם עם סנטרים אחרים באיזור הצבע. אני לא מחזיק ממנו יותר מדי, ולדעתי הוא לא סנטר מוביל בקבוצת יורוליג ששואפת להגיע רחוק. בין אם יגיע לריאל או למכבי תל אביב, להערכתי הוא לא יהיה שחקן חמישייה".

עוד בוואלה!

בספרד מאמינים: "עתידו של ז'יז'יץ' עדיין נמצא בידיים של ריאל מדריד"

לכתבה המלאה
שחקן מכבי ראשון לציון זאק הנקינס מול שחקן הפועל ירושלים נמרוד לוי. דני מרון
מאס בהמתנה למכבי תל אביב. זאק הנקינס/דני מרון

סנטר אחר שהוזכר כמועמד להצטרף למכבי תל אביב הוא זאק הנקינס, אחד מכוכבי מכבי ראשון לציון אחרי החזרה מהקורונה. אמש חתם הנקינס רשמית בגלאטסראיי, ובתקשורת הטורקית טענו שזה קרה רק אחרי שמכבי תל אביב התמהמהה.

על פי הדיווחים, הנקינס ניהל משא ומתן עם הצהובים, אלא שבשלב מסוים הם החליטו להשהות את המגעים וביקשו ממנו להמתין זמן מה - דבר שסירב לו, ולכן חתם בגלאטסראיי.

הנקינס דרש שכר של 300 אלף דולר לעונה, הטורקים הציעו 225 ובסופו של דבר הם נפגשו פחות או יותר באמצע וסיכמו על חוזה לעונה אחת עם שכר בגובה 240 אלף דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully