וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה: בראד גרינברג מונה למאמן לעונה אחת

עודכן לאחרונה: 5.8.2020 / 7:36

אחרי שכבר היה נראה שאורן אהרוני יחתום, הוא שינה את דעתו ברגע האחרון והכתומים החתימו את המאמן האמריקאי שאימן לאחרונה באשדוד

התגובות לזכייה של מכבי תל אביב באליפות/צילום: דני מרון ,עריכת וידאו: ניר חן

זה לקח מעל שבועיים, אבל עירוני נס ציונה מצאה את המאמן שידריך אותה בעונה הבאה. בראד גרינברג, שהדריך בשנים האחרונות את מכבי אשדוד, יהיה זה שיעמוד על הקווים בלב המושבה בעונה הקרובה, אחרי שמונה הבוקר (רביעי) רשמית למאמן לעונה הקרובה ויחל לעבוד ביחד עם המנכ"ל מאיר טפירו על בניית הסגל.

מאמן מכבי אשדוד בראד גרינברג. דני מרון
תחנה רביעית בליגת העל. בראד גרינברג/דני מרון

הסאגה סביב מינוי המאמן בנס ציונה הייתה ארוכה. אחרי סיום העונה שוחח היו"ר יניב מזרחי עם מועמדים רבים והיה קרוב לצרף את המאמן היווני סוטיריס מנולופולוס, אלא שלבסוף התחרט והחליט לנסות את השוק המקומי. מזרחי בחר באורן אהרוני, המנהל המקצועי של מחלקת הנוער במכבי תל אביב, והשניים נפגשו והדברים היו נראים די סגורים, כשעל פי גורמים שונים אהרוני אף משוחח עם מועמדים להצטרף לקבוצה בעונה הבאה. לבסוף, בעקבות לחץ מצד הנהלת מכבי תל אביב, החליט אהרוני לחזור בו, והפתיע את אנשי נס ציונה. הכתומים פנו מחדש לגרינברג, שהיה מועמד לאורך כל הדרך והדרך לסגירה הייתה יחסית קצרה הפעם.

גרינברג (66) הגיע לישראל בקיץ 2012 אחרי קריירה בארצות הברית, במהלכה אף שימש לשנה כג'נרל מנג'ר של פילדלפיה, והוביל את מכבי חיפה לאליפות היסטורית. הוא עבר לאחר עונה להפועל ירושלים והוביל את הקבוצה לרבע גמר היורוקאפ. אחרי שנתיים בטורקיה ורוסיה חזר לישראל וחתם במכבי אשדוד. בעונתו הראשונה הוביל את הקבוצה לחצי גמר גביע המדינה ולמקום הרביעי בליגה, אך בעונה לאחר מכן הצליח פחות. העונה החזיק בסגל לא מרשים בתחילת העונה, והקבוצה התדרדרה למקום האחרון בפער גדול מיריבותיה. אחרי פגרת הקורונה בחר גרינברג לא לשוב לישראל. הוא שימש בשנים האחרונות כמאמן נבחרת ונצואלה, מאמן נבחרת קוסובו ועוזר מאמן נבחרת קנדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully