וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשכיות, למרות הכול: עודד קטש חתם בהפועל ירושלים, גם תמיר בלאט יישאר

4.8.2020 / 21:30

אחרי הפרידות מג'יימס פלדין ומבר טימור, סגרו האדומים לעונה רביעית עם המאמן: "מרגיש כאן בבית". הראל: "המאמן המתאים לנו ביותר". הרכז ימשיך כמושאל מאלבה ברלין, האצה במגעים עם אדם אריאל

שחקני מכבי תל אביב חוגגים אליפות עם האוהדים הצהובים/אור שקדי

הימים האחרונים עמדו בסימן פרידות בהפועל ירושלים, אבל לא הכל ישתנה לקראת העונה הקרובה. כצפוי, המאמן עודד קטש חתם לעונה נוספת, שתהיה הרביעית שלו בקדנציה הנוכחית ושישית בסך הכול במועדון.

קטש, שמוקדם יותר היום (שלישי) הגיע לסיכום עם איגוד הכדורסל על המשך דרכו בנבחרת ישראל, הגיע במקומו של מודי מאור במהלך עונת 2017/18 והוביל את האדומים לשתי זכיות בגביע המדינה, אך לא זכה עימם באליפות.

הוא ימשיך לשתף פעולה גם עם תמיר בלאט. בירושלים המתינו ביומיים האחרונים לתשובתו של הרכז הישראלי, שחתם לשלוש השנים הקרובות באלבה ברלין, והוא יישאר בארץ כמושאל. ריאל בטיס, שאליה מיועד לעבור ג'יימס פלדין, הביעה גם היא עניין בבלאט.

קטש התייחס גם הוא לחתימה על החוזה כשאמר: "אני שמח ונרגש להמשיך לעונה רביעית בהפועל. אני מרגיש כאן בבית ונהנה מכל רגע בעבודה המשותפת עם כל הגורמים במערכת, שמביאים שילוב של מצויינות ומשפחתיות. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לחומסקי, גיא ויותם. יש לנו הרבה עבודה, ולמרות תנאי הפתיחה, אני בטוח שנעמיד קבוצה שתהיה מוכנה בצורה אופטימלית לטורניר הפיינל 8 של ליגת האלופות בסוף ספטמבר, ובהמשך להשגת כל היעדים של הקבוצה".

המנכ"ל גיא הראל הוסיף: "בשנתיים וחצי האחרונות עודד הפך לחלק בלתי נפרד מהפועל. התוצאות מדברות בעד עצמן, ולמרות אכזבה מסויימת מהדרך שבה הסתיימה העונה החולפת, הדרך של עודד והכדורסל השמח והמלהיב שהקבוצה משחקת, בנוסף לנצחונות ולתארים בהם זכינו תחת עודד, לא הותירו בנו מקום לספק שהוא המאמן המתאים ביותר להפועל".

עודד קטש מאמן הפועל ירושלים. אתר רשמי הפועל ירושלים, אתר רשמי
המשכיות. קטש/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל ירושלים

לאחר הפרידה הרשמית מבר טימור, עליה סוכם בפגישה איתו בצהריים, החלה ירושלים להאיץ את המשא ומתן על החזרתו של אדם אריאל ממכבי ראשון לציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully