וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד מאמינים: "עתידו של ז'יז'יץ' עדיין נמצא בידיים של ריאל מדריד"

התקשורת הספרדית מותירה פתח להגעתו של הסנטר הקרואטי לבלאנקוס למרות שסגר אצל הצהובים: "הוא עדיין מעדיף את ריאל". בורסאספור שחררה את כריס ג'ונס והודיעה: "עובר למכבי תל אביב"

שחקני מכבי תל אביב חוגגים אליפות עם האוהדים הצהובים/אור שקדי

בתקשורת הספרדית מאמינים שריאל מדריד עדיין מסוגלת להחתים את אנטה ז'יז'יץ'. לאחר שהקרואטי שניהל משא ומתן עם הבלאנקוס סגר את תנאיו במכבי תל אביב, נטען בכמה דיווחים בספרד שייתכן שבסופו של דבר הסנטר שעוזב את קליבלנד ילבש בכל זאת את המדים הלבנים בעונה הקרובה.

אנטה ז'יז'יץ' במדי קליבלנד קאבלירס. GettyImages
היה או לא היה מחטף? אנטה ז'יז'יץ'/GettyImages

באתר "DefensaCentral" ניתחו את הדיווחים על הסיכום של ז'יז'יץ' במכבי תל אביב וטענו שהמגעים עם האלופה הישראלית הם רק כלי על מנת לזרז את ריאל מדריד להחתימו סופית, והכתב צ'מה דה לוקאס מהבלוג "mibaloncesto" הסביר: "מכבי תל אביב היא רק 'תעודת הביטוח' שלו למקרה שלא יחתום בריאל. הוא עדיין מעדיף את ריאל על פני מכבי, ואם יגיע לישראל, זה לא כי מכבי תל אביב ניצחה את ריאל מדריד ועשתה לה מחטף, זה כי ריאל ויתרה עליו".

בהמשך אמר דה לוקאס: "העסקה עדיין נמצאת בידיים של ריאל מדריד. אני מעריך שריאל לא תוותר עליו כי אין לה כמעט אופציות אחרות והיא ויתרה בשבועות האחרונים על סנטרים אחרים שרצתה, בראשם ארתוראס גודאיטיס. לדעתי ההכרעה בנושא תגיע רק בסוף השבוע או בתחילת השבוע הבא".

עוד בוואלה!

באירופה מסבירים: "ריאל מדריד התמהמהה עם אנטה ז'יז'יץ', מכבי תל אביב לחצה"

לכתבה המלאה

ז'יז'יץ' (23, 2.08) הוא בוגר מחלקת הנוער של ספליט, ששיחק בציבונה זאגרב וגוריצה בליגה הראשונה במדינתו, כולל עם אחיו אנדריאה שזכה עם מכבי תל אביב ביורוליג בשנת 2014. במהלך עונת 2016/17 עבר לדרושפאקה של דיוויד בלאט ורשם במדיה 9 נקודות ו-6.7 ריבאונדים למשחק ביורוליג. עוד לפני ההגעה לטורקיה נבחר ז'יז'יץ' במקום ה-23 בדראפט על ידי בוסטון, ששלחה אותו בקיץ 2017 בטרייד לקליבלנד. במדי הקאבלירס שיחק ז'יז'יץ' שלוש שנים, כשעונתו הטובה ביותר הייתה 2018/19, אז רשם 7.8 נקודות ו-5.4 ריבאונדים למשחק.

ובנושא אחר, החתימה של כריס ג'ונסון במכבי תל אביב בדרך. בורסאספור קבוצתו הודיעה היום באופן רשמי שהיא נפרדת מהכוכב שלה ועובר למכבי תל אביב. ג'ונס סיכם את תנאיו לשנתיים אצל הצהובים ובקבוצה נמצאים בשלבים האחרונים של שיחות על תנאי העברתו מבורסהספור. ג'ונס היה במו"מ עם מכבי תל אביב כבר בדצמבר, אבל קבוצתו סירבה לשחרר אותו. כעת לפי הפרסום הגיעו הצדדים לפיצוי כספי תמורת התרת חוזהו של ג'ונס בקבוצה.

הטורקים נפרדים מכריס ג'ונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully