וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באירופה מסבירים: "ריאל מדריד התמהמהה עם אנטה ז'יז'יץ', מכבי תל אביב לחצה"

למרות שסיכם את תנאיו בריאל מדריד, עיתונאי היורוליג מנסים להבין מדוע סנטר קליבלנד בחר בצהובים: "ריאל סיכמה על שכרו, אך התעכבה עם הניירת. ספרופולוס היה איתו בקשר רציף". וגם: איך אחיו אנדריאה קשור לעסקה?

שחקני מכבי תל אביב חוגגים אליפות עם האוהדים הצהובים/אור שקדי

האם מכבי תל אביב עומדת בפני החתמה מפתיעה מאוד? אחרי הפרסומים על כך שהיה כבר סגור בריאל מדריד, הקבוצה של יאניס ספרופולוס עומדת לצרף את אנטה ז'יז'יץ', הסנטר הקרואטי ששיחק בשלוש העונות האחרונות בקליבלנד מה-NBA. ההחתמה הצפויה הזו נחשבת להפתעה מאחר שז'יז'יץ' מרוויח מעל 2 מיליון דולר לעונה בקליבלנד ולריאל מדריד יכולת כלכלית גבוהה יותר להחתימו. יש לציין שאחיו של ז'יז'יץ', אנדריאה, זכה עם מכבי תל אביב ביורוליג, ונשאר בקשר מצוין עם המנהל המקצועי של הצהובים ניקולה וויצ'יץ'.

אנטה זיזיץ'. GettyImages
מדוע החליט לעזוב את ה-NBA ולחזור לאירופה? אנטה ז'יז'יץ' במדי קליבלנד/GettyImages

העיתונאי פרנצ'סקו קאוצ'י ניסה להסביר מה קרה מאחורי הקלעים: "ריאל מדריד היתה במגעים מתקדמים עמו וסיכמה על שכרו, אבל ז'יז'יץ' לא חתם על שום חוזה. יש לו עדיין חוזה בקליבלנד והפמלייה שלו מנסה להוציא אותו מהחוזה. מכבי תל אביב לא ויתרה בשום שלב על האפשרות להחתימו והוא מעדיף לחתום במכבי תל אביב בגלל היחסים הטובים שלו עם ההנהלה והמאמן ספרופולוס".

אמיליאנו קארצ'יה דיווח ש"ריאל מדריד הגיע לסיכום כספי עם ז'יז'יץ', אבל העסקה לא נסגרה. מכבי תל אביב רודפת אחרי השחקן כבר חודשים וכעת קרובה להחתים אותו".

סטפן דג'ורג'ביץ' מאתר "יורוהופס" טוען שבסביבתו של השחקן טענו שריאל מדריד התעכבה עם הניירת ולא סגרה את העסקה כשמנגד מכבי תל אביב נמצאת עמו בקשר תקופה ארוכה עוד לפני שפרצה מגיפת הקורונה והסנטר הצעיר היה בראש מטרת הרכש שלה.

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב: אנטה ז'יז'יץ' צפוי להצטרף לקבוצה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully