וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אנטה ז'יז'יץ' צפוי להצטרף לקבוצה

1.8.2020 / 15:46

גורמים במועדון טוענים שהסנטר הקרואטי (23, 2.08) שעל פי דיווחים כבר סגר את תנאיו בריאל מדריד, יחתום בסופו של דבר אצל האלופה ויהיה לשחקן השני שמצטרף הקיץ אחרי כריס ג'ונס

שחקני מכבי תל אביב חוגגים אליפות עם האוהדים הצהובים/אור שקדי

מכבי תל אביב קרובה למהלך של הקיץ מבחינתה, כשהיא צפויה לצרף את הסנטר הקרואטי אנטה ז'יז'יץ' על חוזה ארוך טווח. הקבוצה של יאניס ספרופולוס הייתה המועמדת הבכירה לצרף את ז'יז'יץ במהלך חודשים ארוכים, אלא שבחודש שעבר פורסם כי סגר את תנאיו בריאל מדריד ויצטרף למועדון. כשאתמול הדיווחים טוענים כי השחקן צפוי להיות מוכרז בריאל כבר בקרוב. אלא שעל פי גורמים במכבי תל אביב, ז'יז'יץ יגיע בכל זאת לצהובים ולא לבלאנקוס.

אנטה ז'יז'יץ' אחרי הבחירה בדראפט. AP
האח השני שמגיע למכבי תל אביב? אנטה ז'יז'יץ' אחרי בחירתו בדראפט 2016/AP

ז'יז'יץ' (23, 2.08) הוא בוגר מחלקת הנוער של ספליט, ששיחק בציבונה זאגרב וגוריצה בליגה הראשונה במדינתו, כולל עם אחיו אנדריאה שזכה עם מכבי תל אביב ביורוליג בשנת 2014. במהלך עונת 2016/17 עבר לדרושפאקה של דיוויד בלאט ורשם במדיה 9 נקודות ו-6.7 ריבאונדים למשחק ביורוליג. עוד לפני ההגעה לטורקיה נבחר ז'יז'יץ' במקום ה-23 בדראפט על ידי בוסטון, ששלחה אותו בקיץ 2017 בטרייד לקליבלנד. במדי הקבאלירס שיחק ז'יז'יץ' שלוש שנים, כשעונתו הטובה ביותר הייתה 2018/19, אז רשם 7.8 נקודות ו-5.4 ריבאונדים למשחק.

אם ז'יז'יץ' אכן יחתום בשורות מכבי תל אביב, הוא השחקן השני שמצטרף במהלך הקיץ אחרי שכבר כריס ג'ונס סגר את הצטרפותו ויוכרז בימים הקרובים כשחקן הקבוצה. אנג'לו קלויארו חתם על חוזה חדש לשנתיים, ויוכרז גם כן, כששחקן נוסף שאמור לחתום הוא הקפטן ג'ון דיבתרולומאו, שצפוי לשוב להיות קפטן הקבוצה אחרי שג'ייק כהן עזב לאוברדיורו.

כפי שפרסמנו אחרי גמר הפיינל פור, במועדון שוקלים ברצינות את השארתו של אמארה סטודמאייר, מהלך שהיה נראה לא סביר לאורך חודשים רבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully