וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 2.8: מנצ'סטר יונייטד "ביתרון" בקרב על גבריאל, חאג'י התפטר

השדים האדומים מוכנים לשלם לליל 30 מיליון יורו על הבלם, אגדת רומניה הפסיק לאמן את ויטורול בה הוא גם הבעלים. תמאש במעבר מפתיע

שחקני יובנטוס חוגגים בחדר ההלבשה זכייה באליפות/חשבון הטוויטר הרשמי של יובנטוס

העברות

* למרות שמועות על חזרה אפשרית לישראל ומגעים אפילו עם המוליכה הרומנית אוניבריסטטאה קראיובה, גבריאל תמאש חתם במפתיע לעונה אחת (עם אופציה לעונה נוספת במקרה של עלייה) דווקא באוניברסיטטאה קלוז'. זו תהיה הפעם הראשונה שהבלם בן ה-36 ישחק בליגה השנייה ברומניה, אחרי שסיים את חוזהו באסטרה ג'ורג'ו בסוף יוני.

* גאורגה חאג'י האגדי התפטר במפתיע מתפקידו כמאמן ויטורול, המועדון אותו הקים לפני 11 שנה ובו הוא משמש גם כבעלים. כוכב העבר הרומני בנה את הקבוצה בליגה השלישית וזכה איתה באליפות, גביע וסופרקאפ רומני, אבל אחרי שקידם שחקנים רבים, בעונה הזו הסתפק במקום הראשון בפלייאוף התחתון.

* אלכסנדר קוקורין, שעבר תקופת שיקום מוצלחת כמושאל בסוצ'י אחרי שחרורו מהכלא, חתם לשלוש שנים בספרטק מוסקבה. מדובר בהעברה חופשית, אחרי שהחלוץ בן ה-29 סיים את חוזהו בזניט סנט פטרסבורג.

* גל הפרישות בכדורגל הגרמני נמשך: אחרי אנדרה שורלה ובנדיקט הובדס, עוד שחקן נבחרת לשעבר החליט לתלות את הנעליים. מדובר בחלוץ סנדרו ואגנר בן ה-32, ששיחק בהופנהיים ובאיירן מינכן ורשם שמונה הופעות במדים הלאומיים לפני המעבר לטיאנג'ין טדה הסינית, קבוצתו האחרונה בקריירה.

* גלאטסראיי, המועמדת לצרף את שון וייסמן, הודיעה על מכירתו של הבלם הברזילאי מייקון לאל נאסר מערב הסעודית. מייקון בן ה-31 שיחק באל נאסר כמושאל בשתי העונות האחרונות וכעת רכשה אותו הקבוצה בכ-1.5 מיליון יורו.

* אדי האו, שלקח את בורנמות' ב-2012 כשדורגה במקום ה-23 בליג 2 (הרביעית בהיררכיה באנגליה) והעלה אותה כמאמן תוך חמש שנים לפרמיירליג, נפרד מהמועדון בו גם שיחק. הפרידה הגיעה בעקבות הירידה לליגת המשנה.

* פיורנטינה שלחה את שחקן ההגנה הסלובקי דויד האנצקו בן ה-22, לעונת השאלה נוספת בספרטה פראג הצ'כית, בה רשם 15 הופעות ב-2019/20.

שמועות

* "סאן" מדווח על מה שעשויה להיות ההחתמה הפיקנטית של הקיץ: "מנצ'סטר יונייטד הולכת על קספר שמייכל ולהחליף את דויד דה חאה בין הקורות", במה שעשוי להיות קאמבק סמלי עבור המועדון, לאור העובדה שאביו של השוער הדני, פטר שמייכל, נחשב לאחד מגדולי השוערים של המועדון בכל הזמנים. לקספר נותרו עוד שלוש שנים בחוזהו בלסטר, אך הוא עדיין יהיה זול יותר מיאן אובלאק, לדוגמה, שהוזכר כמועמד להחליף את הספרדי המאכזב לאחרונה.

* האם מנצ'סטר יונייטד תנצח בקרב על הבלם הברזילאי גבריאל? על פי דיווח של RMC, נציגי השדים האדומים נפגשו עם סוכניו של השחקן בן ה-22, אותו ליל מתכוונת למכור ב-30 מיליון יורו. נאפולי הייתה המועמדת המובילה לקלוט אותו, גם אברטון בתמונה.

* ב-TF1 טענו כי יונייטד גם החלה במגעים לרכישת הבלם בן ה-19 בנואה בדיאשיל ממונאקו, אבל היא נתקלת בתחרות מצד באייר לברקוזן וריאל מדריד.

* מילאן מעוניינת לצרף את המגן השנהבי של טוטנהאם, סרז' אורייה. באיטליה טוענים שהרוסונרי עוקבים כבר זמן מה אחר המגן בן ה-27, שרשם 33 הופעות בפרמיירליג העונה. על פי הדיווח, גם מונאקו בתמונה.

* בספרד טוענים שברצלונה תשמח למכור את איבן ראקיטיץ' בחזרה לסביליה. על פי הדיווחים שעלו בספרד, הקטאלנים לא מעוניינים שהקרואטי ימשיך גם בעונה הבאה וידרשו עבורו לא פחות מעשרה מיליון יורו, שכן בתום העונה הוא מסיים את חוזהו ויוכל לעזוב ללא תמורה.

* על פי "אל מונדו דפורטיבו", ברצלונה רוצה להאריך את חוזהו של המגן נלסון סמדו עד 2025. החוזה הנוכחי של הפורטוגלי בן ה-26 מסתיים ב-2022, והכוונה היא להשאיר אותו על השכר הנוכחי ולהגדיל את סעיף השחרור שעומד כעת על 100 מיליון יורו.

שוער העבר של מנצ'סטר יונייטד פטר שמייכל לצד בנו קספר שמייכל. GettyImages
סגירת מעגל? השמייכלים/GettyImages

* לסטר סיטי סימנה את אודסון אדואר, מלך השערים של סלטיק, ומוכנה לשלם לאלופה הסקוטית 40 מיליון ליש"ט, כך על פי "דיילי מייל".

* טוטנהאם בודקת אפשרות לצרף את טרוי דיני, שירד עם ווטפורד לליגה השנייה. החלוץ החסון בן ה-32 כבש עשרה שערים בפרמיירליג העונה.

* קריסטל פאלאס מחפשת מחליף ווילפריד זאהה שאמור להימכר בקרוב, ועל פי "הסאן" היא מוכנה לשלם לווטפורד 40 מיליון ליש"ט עבור שחקן הכנף איסמעילה סאר.

* טאקפוסה קובו, היפני בן ה-19 שעשה עונת בכורה טובה בספרד עם ארבעה שערים ב-35 הופעות במאיורקה ושייך לריאל מדריד, עשוי להיות מושאל הפעם לאוסאסונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully