וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא ברצלונה תוקף את ארתור: הוא זלזל בקבוצה ובחברים שלו. סטיין? יישאר

ברתומאו ביקר את השחקן שהודיע שלא יתייצב למשחק מול נאפולי: "חוסר כבוד לחבריו. זה בלתי הוגן ובלתי מובן". על המאמן: "בשום שלב לא עלה בדעתנו להחליף אותו". גריזמן ודמבלה חזרו להתאמן

שחקני יובנטוס חוגגים בחדר ההלבשה זכייה באליפות/חשבון הטוויטר הרשמי של יובנטוס

נשיא ברצלונה ג'וספ מריה ברתומאו ביקר היום (שבת) את שחקן הקבוצה ארתור, שהודיע להנהלה שהוא לא מתכוון לחזור מברזיל ולהצטרף לקבוצה למשחקה מול נאפולי. ארתור, על פי הדיווחים בקטאלוניה, פגוע מאוד מההנהלה ומהמאמן קיקה סטיין שלא האמינו והחליטו לשחררו ליובנטוס, והוא בתגובה הודיע שעל אף שהוא תחת חוזה, הוא מתכוון להישאר בברזיל.

"מה שארתור עשה זה חוסר כבוד לחבריו לקבוצה", אמר הנשיא, שנמצא תחת ביקורת נוקבת בתקופה האחרונה, "כי הקבוצה רוצה להצליח בליגת האלופות. לא הגיוני שקבוצה נאבקת על תואר כל כך חשוב, ושחקן פשוט נעלם. זה לא הגון ובלתי מובן.

שחקן ברצלונה ארתור. GettyImages
תחת מתקפה. ארתור/GettyImages

"סיכמנו שעד שליגת האלופות נגמרת, הוא תחת חוזה. הוא שחקן בעל חשיבות, שיכול היה לעזור לנו. אבל הוא לא חזר מהחופשה. זה בלתי מתקבל ועבירה משמעתית. בגלל זה הוא יעמוד לדין. אין לו שום סיבה הגיונית להסביר את ההיעדרות שלו. אף אחד לא אישר לו.

"אנחנו מדברים על שחקן שלא יכול היה לחדש את החוזה שלו בבארסה בסכומים שהוא רצה, קיבל הצעה יותר טובה והציג אותה לנו, והחליט לעזוב".

עוד אמר ברתומאו על המאמן: "סטיין תחת חוזה. כשמינינו אותו, הבהרנו לו שזה עד תום העונה, ולעונה הבאה בשלמותה. בשום שלב לא עלה בדעתנו להחליף אותו. לא דיברנו עם אף אחד. עם צ'אבי אני מדי פעם משוחח, כי אנחנו ביחסים טובים, אבל חידש חוזה בקבוצה שלו".

עוד בוואלה!

דה לאורנטיס לפני ברצלונה: "באופ"א חושבים שאף אחד לא יודע לנהל את העניינים חוץ מהם"

לכתבה המלאה
עוסמאן דמבלה באימון ברצלונה. האתר הרשמי של ברצלונה, אתר רשמי
יקבל דקות? דמבלה/אתר רשמי, האתר הרשמי של ברצלונה

אחרי שביום שישי קיבלו מנוחה, שחקניו של קיקה סטיין חזרו לפעילות, וקיבלו בשורות חיוביות: מלבד לעובדה שקלמון לנגלה מתאמן עם הקבוצה, הבשורה המעודדת היא שיתופם באימונים של עוסמאן דמבלה ואנטואן גריזמן, שהתאמנו יחד עם חבריהם. על פי ההערכות בברצלונה, הם יהיו כשירים למשחק בשבת הבאה (8 באוגוסט) ויוכלו לקחת בו חלק.

אנטואן גריזמן באימון ברצלונה. האתר הרשמי של ברצלונה, אתר רשמי
בשורה חיובית. גריזמן/אתר רשמי, האתר הרשמי של ברצלונה

בינתיים השמועות על הקבוצה בחלון ההעברות נמשכות: "ספורט" מדווח כי מנצ'סטר סיטי רוצה את סרג'י רוברטו, אבל בארסה מעדיפה למכור את סמדו במקומו, כשהמגן מעוניין לעבור לאנגליה (בעוד סרג'י רוצה להישאר בקטאלוניה). סמואל אומטיטי לא מעוניין לעזוב, על אף שבארסה מעוניינת לשחררו ולקבל עליו כסף.

כמו כן נראה כי ההחתמה של אריק גארסיה ממנצ'סטר סיטי היא רק עניין של זמן, כשהבלם החליט שהוא רוצה לחזור לברצלונה ומקווה שהיא תצליח להשיג הסכם עם מנצ'סטר סיטי, בידיעה שהחוזה שלו עם האנגלים נגמר ב-2021 (וכידוע, סיטי סגרה עם בלם אחר, נתן אקה). ב"מונדו" טוענים כי בארסה דוחה את האפשרות לטרייד בין עם יובנטוס והחלפה בין איוון ראקיטיץ' לרודריגו בנטנקור. באנגליה מדווחים שפיליפה קוטינו עשוי להגיע לארסנל תמורת 10 מיליון יורו בלבד (!) - רק אם בארסה תוכל לקבל בתמורה את מתאו גונדוזי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully