וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 1.8: פריס סן ז'רמן הצטרפה למירוץ אחרי טיאגו, מחירו של סאנצ'ו ירד

דורטמונד תהיה מוכנה למכור את כוכבה תמורת 66 מיליון יורו, ברצלונה ויובנטוס שקלו טרייד נוסף. סיטי בעקבות סרג'י רוברטו

שחקני יובנטוס חוגגים בחדר ההלבשה זכייה באליפות/חשבון הטוויטר הרשמי של יובנטוס

העברות

* אחרי שרכשה את הבלם ההולנדי סוון בוטמן בן ה-20 מאייאקס ב-8 מיליון יורו עם חוזה לארבע שנים, ליל הציגה היום גם את החלוץ הטורקי בוראק אילמז בן ה-35, שהגיע בהעברה חופשית מבשיקטאש וחתם לשנתיים. עוד הוצג הכישרון האיטלקי-מקסיקני אוחניו פיצוטו בן ה-18, שנרכש מפאצ'וקה וחתם על חוזה ארוך טווח.

* פלמנגו, אלופת ברזיל ומחזיקת גביע ליברטדורס, מינתה אמש (שישי) את דומנק טורנט הקטלאני למאמנה החדש. טורנט בן ה-58 לשעבר עוזרו הנאמן של פפ גווארדיולה, מחליף בתפקיד את ז'ורז'ה ז'סוס שחזר לבנפיקה וקיבל חוזה עד דצמבר 2021.

* אייטור קראנקה מונה למאמן בירמינגהאם, שנעלה עונה רעה בצ'מפיונשיפ וסיימה במקום ה-20 בלבד. "אני נרגש להצטרף למועדון עם היסטוריה ובסיס אוהדים כמו בירמינגהאם".

* בלם פרייבורג ניקו שלוטרבק בן ה-20 הושאל לאוניון ברלין לעונה אחת. שלוטרבק, שמשחק בנבחרת גרמניה הצעירה, אמר: "ברלין עיר מלהיבה עם מועדון כדורגל מיוחד". שלוטרבק יחליף את אחיו, קוון, שהושאל בעונה החולפת מפרייבורג לאוניון.

* עוד באוניון: סדריק טויכרט, לשעבר כוכב הנבחרת הצעירה של גרמניה, נמכר משאלקה לאוניון ברלין וחתם על חוזה לשלוש שנים. החלוץ בן ה-23 שיחק בעונה החולפת כמושאל בהאנובר. סכום ההעברה לא פורסם.

* טוטנהאם שלחה את החלוץ האירי בן ה-18 טרוי פארוט לעונת השאלה במילוול מליגת המשנה.

* הבלם האנגלי כריס בשאם בן ה-32 האריך את חוזהו בשפילד יונייטד בשנתיים נוספות.

* פטר שטוגר מונה למאמן אוסטריה וינה וחוזר אליה אחרי שבעה שנים, במהלכן אימן את פ.צ. קלן ואת בורוסיה דורטמונד.

* הארי קיוול, האוסטרלי האגדי בן ה-41 ששיחק בלידס יונייטד וליברפול, מונה למאמנה של אולדהאם אתלטיק מהליגה הרביעית באנגליה.

* שמונה ימים בלבד אחרי שחתם על חוזה חדש לשנתיים, עזב המנהל המקצועי של ר.ב. לייפציג רלף ראנגניק את הקבוצה. "רלף היקר, מהליגה הרביעית עד הבונדסליגה ומעבר לכך, אנחנו לא יכולים להודות לך מספיק על כל מה שעשית עבור המועדון במהלך הזמן שלך בלייפציג", נכתב בהודעת הפרידה של השוורים.

* השוער בן ה-38 חרמן לוקס הודיע על הארכת חוזהו בריבר פלייט עד דצמבר 2021, אז גם יפרוש מכדורגל.

שמועות

* על פי "סקיי ספורט גרמניה", באיירן מינכן לא מתכוונת לוותר על דייויד אלאבה, לו חוזה לעוד עונה אחת בלבד. שחקן ההגנה האוסטרי זומן לפגישה כדי להחזיר אל המסלול את המשא ומתן על הארכת החוזה.

* בצרפת מדווחים בשורה מאכזבת לליברפול: "פריס סן ז'רמן מציעה לבאיירן מינכן כ-30 מיליון יורו עבור טיאגו אלקנטרה ושיחות בין הצדדים מתקיימות". ליברפול כידוע התעניינה בקשר הספרדי, שמעוניין לעזוב את גרמניה.

* לפי "האינדיפנדנט", בורוסיה דורטמונד הסכימה להפחית באופן משמעותי ממחירו של ג'יידון סאנצ'ו - מ-111 מיליון יורו ל-66 מיליון יורו. סכום ההעברה הסופי, כך דווח, עשוי להיות בסופו של דבר גבוה יותר מ-111 מיליון יורו, בהתבסס על בונוסים ומספר תנאים נוספים. הפחתת סכום הבסיס נעשתה כדי להיכנס למשא ומתן עם מנצ'סטר יונייטד.

* האם ברצלונה ויובנטוס יבצעו טרייד נוסף? לאחר שהחליפו את ארתור ומיראלם פיאניץ', ב"ספורט" טוענים ששתי הקבוצות עשויות לבצע עסקה נוספת. מי שעשוי לעשות את הדרך לגברת הזקנה הוא איבן ראקיטיץ', כשברצלונה עשויה לקבל בחזרה את רודריגו בנטנקור. ב"מונדו" מנגד ביטלו את האפשרות.

* "החתמתו של אריק גרסיה היא עניין של זמן", נכתב ב"ספורט". הבלם הצעיר שגדל במחלקת הנוער של ברצלונה רוצה לחזור ממנצ'סטר סיטי לקאמפ נואו, והצדדים צפויים להתחיל במגעים אחרי משחקי ליגת האלופות.

* לפי "סקיי ספורטס איטליה", יובנטוס מוכנה להציע לנאפולי את פדריקו ברנדרסקי בתמורה לארקדיוש מיליק.

* לפי "ספורט" הקטלאני, מנצ'סטר סיטי מגבירה את העניין שלה בסרג'י רוברטו, שעלה לבוגרים בקאמפ נואו תחת פפ גווארדיולה. לשחקן חוזה בברצלונה עד 2022, ולפי הדיווחים הוא רוצה להישאר בסגנית האלופה הספרדית.

* על פי "אס", יובנטוס ניצחה את מנצ'סטר יונייטד במירוץ להחתמת כוכב וולבס ראול חימנס.

* ממפיס דפאי סומן כמחליף אפשרי של ג'יידון סאנצ'ו בבורוסיה דורטמונד, אם האנגלי באמת יעזוב. ההולנדי עצמו, שמחזיק בחוזה בליון עד 2021, רוצה לעזוב את הקבוצה הצרפתית וישמח להגיע לדורטמונד.

* ארסנל תוכל לרכוש את פיליפה קוטיניו מברצלונה בעשרה מיליון יורו בלבד אם תצרף אל העסקה גם את מתאו גנדוזי. מיקל ארטטה נחוש להיפטר מהקשר הצרפתי, שלא קיבל ממנו בכלל קרדיט בשלבים האחרונים של העונה.

עוד בוואלה!

ברצלונה: דמבלה וגריזמן חזרו לאימונים לקראת נאפולי, נמשכות השמועות על הסגל

לכתבה המלאה
שחקן ברצלונה סרג'י רוברטו. AP
פפ לוטש עיניים. סרג'י רוברטו/AP

* לאציו נחושה מאוד לצרף את דויד סילבה וקיימה שיחות ראשוניות עם נציגים של הקשר הספרדי, שיעזוב את מנצ'סטר סיטי אחרי עשר שנים בתום ליגת האלופות.

* ריאל מדריד מוכנה להאריך את ההשאלה של דני סבאיוס לארסנל בעונה נוספת. גם הקשר הספרדי מרוצה מאוד בצפון לונדון ומעדיף להישאר על פני חזרה לריאל בטיס, שמעוניינת בו.

* אברטון הציעה 18 מיליון ליש"ט תמורת מגן ריאל מדריד סרחיו רגילון, שבילה את העונה החולפת כמושאל לסביליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully