וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש טרבל: פריז סן ז'רמן זכתה בגביע הליגה אחרי פנדלים

קיילור נבאס הדף פנדל של ברטראן טראורה, פאבלו סראביה בעט פנימה והקבוצה של תומאס טוכל חגגה תואר נוסף אחרי 0:0 ב-120 דקות

שחקני יובנטוס חוגגים בחדר ההלבשה זכייה באליפות/חשבון הטוויטר הרשמי של יובנטוס

פריז סן ז'רמן השלימה הערב (שישי) זכייה בטרבל הרביעי בתולדותיה. לפני שהן חוזרות לפעילות בליגת האלופות - ליון בגומלין מול יובנטוס באיטליה אחרי 0:1 לזכותה במשחק הראשון ופריז סן ז'רמן ברבע הגמר מול אטאלנטה - נפגשו השתיים הערב (שישי) בגמר גביע הליגה בצרפת והפריזאים יצאו מזה עם ניצחון 5:6 בדו קרב פנדלים אחרי 0:0 ב-120 דקות. אחרי 25 שנה, ליון לא תשחק בעונה הבאה באירופה, אלא אם תדהים את כל אירופה ותזכה איכשהו בליגת האלופות.

שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים זכייה בגביע הליגה. AP
שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים את הטרבל/AP

שתיה הקבוצות הפיקו משחק לא מרשים במיוחד במשך 120 הדקות הראשונות שלו, במהלכן האירוע המשמעותי ביותר היה ההרחקה של רפאל בדקה ה-119, וההכרעה עברה לדו קרב פנדלים.

יואכים אנדרסן בעט ראשון עבור ליון ועשה את זה כמו שצריך עם כדור חזק לאמצע, 0:1. אנחל די מריה איזן עם בעיטה מדויקת אל הפינה, אנתוני לופס זינק טוב, אבל לא הצליח לגעת, 1:1. קרל טוקו אקמבי בעט מדויק מאוד לפינה ולמרות זינוק מצוין של קיילור נבאס זה 1:2. מרקו וראטי איזן בקלות ל-2:2. מקסנס סאקרה גם עמד בלחץ וקבע 2:3. לאנדרו פארדס איזן ל-3:3. טיאגו מנדס בעט חזק וקבע 3:4 לליון. אנדר הררה השווה ל-4:4. חוסם עוואר בעט מצוין וסידר לליון 4:5 כשכל הלחץ עבר אל ניימאר, שבעט פנימה את ה-5:5.

ברטראן טראורה לא עמד בלחץ ובעט לא מספיק טוב, קיילור נבאס הדף. פאבלו סראביה בעט מצוין, קבע 5:6 וסידר לפ.ס.ז' גם את גביע הליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully