וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "ליברפול היא היריבה הקשה ביותר שהתמודדתי איתה"

מאמן מנצ'סטר סיטי דיבר על היריבות עם האלופה, התייחס לגומלין מול ריאל באלופות והחמיא לזידאן: "עושה טוב לכדורגל"

שחקני יובנטוס חוגגים בחדר ההלבשה זכייה באליפות/חשבון הטוויטר הרשמי של יובנטוס

בווידאו: יובנטוס חוגגת אליפות

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה הודה שהימים שלו בברצלונה והמאבקים מול ריאל מדריד הפכו אותו למאמן טוב יותר. קשר העבר הודה שההצלחות של ריאל מדריד, ובעיקר הזכיות בליגת האלופות, ראויות למחמאות. בנוסף, גווארדיולה התייחס ליריבות הנוכחית שלו עם ליברפול.

"ריאל מדריד קבוצה חזקה, בכל מובן אפשרי, והיא עזרה לי להפוך למאמן טוב יותר", אמר גווארדיולה שקבוצתו תארח את הבלאנקוס לגומלין בשמינית גמר ליגת האלופות ביום שישי, "עם כל המאמנים שהיו לה, ריאל מדריד תמיד הייתה חזקה מאוד. לקחת אליפויות מברצלונה כשברצלונה שולטת במשך שנים בלה ליגה, זה מרשים מאוד".

מנג'ר ליברפול יורגן קלופ עם מנג'ר מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
היריבות הכי קשה שהייתה לו בקריירה. גווארדיולה עם קלופ/רויטרס

על זינדין זידאן אמר גווארדיולה: "הוא טוב לכדורגל, בזמנים טובים ורעים ואני שמח בשבילו. אני שמח מאוד שהדברים הולכים לו טוב כי אנשים כמוהו טובים מאוד לכדורגל. אני מעריץ אותו גם כמאמן וגם כשחקן. אני חושב שהוא היה שחקן... וואוו. איך הייתי רוצה לשחק איתו. היה לי את רוע המזל לפגוש אותו נגד צרפת שלו".

על ליגת האלופות אמר המאמן: "אנחנו ננסה לזכות בתואר, כמו כל שאר הקבוצות. אבל אם לא נזכה בזה, אז נכשלתי? אולי נכשלתי, אבל הדבר הכי חשוב הוא לנסות". על המאבק בפרמיירליג אמר גווארדיולה: "ליברפול היא היריבה הקשה ביותר שהתמודדתי איתה מתחילת העונה שעברה. היא שלטה בכל הנתונים האפשריים. כשאתה נשלט בידי אחרים, אתה לא מצליח לצאת. כשאתה שולט בהם, הם רצים לשטח ויוצאים מזה כמו שאף אחת אחרת לא מסוגלת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully