וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 31.7: נאפולי הודיעה על רכישת ויקטור אוסימן

האיטלקים ישלמו לליל 50 מיליון יורו תמורת החלוץ הניגרי בן ה-21, סכום שצפוי להגיע גם ל-60 מיליון יחד עם בונוסים

שחקני יובנטוס חוגגים בחדר ההלבשה זכייה באליפות/חשבון הטוויטר הרשמי של יובנטוס

העברות

* נאפולי הודיעה על רכישתו של חלוץ ליל ויקטור אוסימן בן ה-21. האיטלקים ישלמו 50 מיליון יורו תמורת החלוץ, סכום שעשוי להגיע ל-60 מיליון יחד עם בונוסים.

* פטריק אראס, הקשר האחורי בן ה-25 של נירנברג, חתם בוורדר ברמן כשחקן חופשי לשלוש שנים.

* לודוגורץ צירפה בהשאלה לשנתיים את ברנרד טקפטיי, שחקן הכנף בן ה-22 מגאנה שמיעט לשחק בעונה האחרונה בפורטונה דיסלדורף ושייך לשאלקה. לאלופת בולגריה תהיה אופציית רכישה ב-2022.

* גנט הבלגית רכשה את החלוץ הגבוה טים קליינדינסט (1.94 מ') מהיידנהיים תמורת 3.5 מיליון יורו. הגרמני בן ה-24 חתם על חוזה לארבע שנים, אחרי שכבש 14 שערים ובישל עוד שישה במדי הקבוצה שפספסה את העלייה לבונדסליגה בגלל הפסד במבחנים לוורדר ברמן.

* הקשר אנדרה קסטרו בן ה-32 חזר לפורטוגל אחרי שבע שנים בטורקיה (קסימפאשה וגוזטפה) וחתם לשנתיים בבראגה.

שמועות

* על פי "סקיי ספורטס", ברצלונה וצ'לסי הגישו הצעות לוויליאן. שחקן הכנף הברזילאי סיים את החוזה בצ'לסי שמנסה להשאירו, אבל עשוי לעבור אל הקטלאנים שנענו לדרישתו והציעו חוזה לשלוש שנים.

* בורוסיה מנשנגלדבאך במגעים להחתמת פדרי, שחקן הכנף בן ה-17 של ברצלונה שהרשים במדי לאס פלמאס. בספרד דווח כי השחקן נמצא בתכניות של בארסה לעונה הקרובה, אבל אופציית ההשאלה עשויה לבוא בחשבון. גם באיירן מינכן הביעה בו עניין.

* על פי "מארקה", מנצ'סטר סיטי נמצאת בהחלפת מסמכים אחרונים עם ולנסיה לקראת רכישתו של פראן טורס. המחיר של הספרדי הצעיר יעמוד בסופו של דבר על 23 מיליון יורו ועוד 12 מיליון על סעיפים שונים. כדי להימנע מבידוד באנגליה, טורס בן ה-20 יעבור את הבדיקות הרפואיות בברצלונה.

* לאור האפשרות שדייגו קרלוס יעזוב בקרוב, סביליה הגישה הצעה למונטריי על הבלם המקסיקני ססאר מונטס בן ה-23, שמשחק עדיין בארצו ורוצה לצאת לאירופה.

* הרטה ברלין דחתה הצעה של 30 מיליון יורו מפריז סן ז'רמן עבור הברזילאי מתאוס קוניה. האלופה הצרפתית צפויה להגיש הצעה נוספת, כאשר הרטה דורשת 50 מיליון יורו על שחקן ההתקפה עליו שילמה 18 מיליון ללייפציג.

עוד בוואלה!

העברות בעולם, 30.7: זלאטן שוכנע להישאר במילאן, אופמקאנו האריך חוזה בלייפציג

לכתבה המלאה
מתאוס קוניה שחקן הרטה ברלין. GettyImages
יחכה להצעה הבאה. מתאוס קוניה/GettyImages
חולצת החוץ של ריאל מדריד 2020/21. אדידס,
תכירו, זו חולצת החוץ החדשה של ריאל מדריד/אדידס

* ב"קוריירה דלו ספורט" נטען: אינטר ופיורנטינה יסכמו עם סיום העונה את הארכת ההשאלות המקבילות של המגנים כריסטיאנו ביראגי ודאלברט. הראשון ימשיך אצל הנראזורי על פי בקשתו של אנטוניו קונטה, והברזילאי יקבל עוד עונה בפירנצה.

* מארסיי עדיין מנסה לצרף את מיקאל קוויזנס, הקשר הצרפתי בן ה-20 של באיירן מינכן, ומקווה כי אלופת גרמניה תאפשר לו להגיע בהשאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully