וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 30.7: זלאטן שוכנע להישאר במילאן, אופמקאנו האריך חוזה בלייפציג

השבדי בן ה-38 יקבל 4 מיליון יורו פלוס בונוסים, הבלם הצרפתי חתם עד 2022 ולא יעזוב בקיץ הנוכחי. סלטיק הפכה את ברקאס לשוער היווני היקר אי פעם, ברצלונה וסיטי בדרך לרכש

שחקני יובנטוס חוגגים בחדר ההלבשה זכייה באליפות/חשבון הטוויטר הרשמי של יובנטוס

העברות

* סלטיק רכשה את השוער ואסיליס ברקאס מא.א.ק אתונה תמורת יותר מ-5 מיליון יורו. היווני בן ה-26, שחתם על חוזה לארבע שנים, הפך בכך לשוער היקר בהיסטוריה של הכדורגל היווני והשישי בין השחקנים.

* הופנהיים הודיעה על הארכת חוזהו של השוער אוליבר באומן בשנתיים נוספות, עד 2023. לשוער בן ה-30 היה חוזה לעונה אחת בלבד, והוא השחקן עם הכי הרבה הופעות בונדסליגה בעשור האחרון.

* ברייטון הודיעה על החתמתו לשלוש שנים של יואל פלטמן, המגן בן ה-28 שרשם 179 הופעות באייאקס. סכום ההעברה המשוער הוא מיליון יורו.

* אנדראה פירלו מונה למאמנה החדש של הקבוצה עד גיל 23 של יובנטוס. האם קשר העבר האגדי מסומן כמאמן העתיד של הגברת הזקנה?

* המאמן האיטלקי ג'אני דה ביאזי, שהצליח מאוד כמאמן נבחרת אלבניה וב-2017 כשל בקדנציה קצרה באלאבס, חוזר לעמוד על הקווים לאחר שמונה למאמנה החדש של נבחרת אזרבייג'אן עם חוזה עד נובמבר 2021.

* לואיק פראן, הקפטן בן ה-34 שמשחק בסנט אטיין לאורך כל הקריירה (בבוגרים מאז 2003), הודיע על פרישה ממשחק פעיל. הפעולה האחרונה שלו: העבירה על קיליאן אמבפה והכרטיס האדום בגמר הגביע בשבוע שעבר.

* פיורנטינה הודיעה רשמית על הארכת חוזהו של המאמן בפה יאקיני, שיעמוד על הקווים גם ב-2020/21. יאקיני, שהחליף בדצמבר את וינצ'נזו מונטלה וקידם את הקבוצה למקום ה-10, אמר: "אני שמח מאוד, פיורנטינה היא משהו מיוחד עבורי".

* אתלטיקו מיניירו החתימה את המגן הימני מריאנו בן ה-34, שסיים חוזה של שלוש שנים בגלאטסראיי וחזר לברזיל אחרי ששיחק גם בבורדו וסביליה.

* ברייטון האריכה את חוזיהם של שחקני ההתקפה ארון קונולי האירי וסטיבן אלסאטה הקולומביאני עד 2024.

* ריאל מדריד הודיעה על מכירתו של חורחה דה פרוטוס ללבנטה. הקיצוני בן ה-23 בילה את העונה החולפת בהשאלות לריאל ויאדוליד וראיו וייקאנו.

שמועות

* על פי "גאזטה דלו ספורט", זלאטן איברהימוביץ' החליט להישאר במילאן לעונה נוספת וינהל מגעים להארכת החוזה בימים הקרובים. בדיווח נטען כי השבדי בן ה-38, לו הייתה השפעה מכרעת על השיפור של הרוסונרי והשגת הכרטיס לליגה האירופית (תשעה שערים וחמישה בישולים ב-17 משחקי ליגה מאז הגיע בינואר), שוכנע להישאר ולהמשיך לסייע למאמן סטפנו פיולי. שכרו יתחיל ב-4 מיליון יורו, עם אפשרות לגדול בהתאם לכמות השערים, המשחקים והישגי הקבוצה.

* על פי RMC, הבלם דאיו אומפקאנו האריך את חוזהו בר.ב. לייפציג בעונה נוספת, עד 2022, ולא יעזוב את הקבוצה בחלון הנוכחי. במהלך החודשים האחרונים שמו של הצרפתי נקשר בקבוצות רבות לאור העובדה שנותרה רק שנה בחוזהו ואף נטען כי סיכם בבאיירן מינכן, אבל בסופו של דבר הוא ימשיך בלייפציג.

* ב"דיילי מייל" טוענים שבורנמות' הסכימה למנצ'סטר סיטי, שהציעה 41 מיליון ליש"ט עבור הבלם נתן אקה.

* ב"ספורט" טוענים שאריק גרסיה בלמה של מנצ'סטר סיטי סיכם על עזיבה והוא בדרך לברצלונה.

* נאפולי ביקשה את פדריקו ברנרדסקי כחלק מעסקת ארקדיוש מיליק ליובנטוס, אבל שחקן הכנף לא מעוניין לעבור.

באחד מאתרי הספורט הגדולים בקטלוניה, "ספורט", טוענים שברצלונה בודקת אפשרות לצרף את דייויד אלאבה, המגן השמאלי של באיירן מינכן, עת חוזהו יסתיים בתום העונה הנוכחית. "היחסים בין אלאבה לבין ברצלונה טובים מאוד, זכר לשיחות בין הצדדים לפני כשנתיים", נכתב בדיווח. "אלאבה מנהל מו"מ בנוגע להישארות עם באיירן מינכן, אבל כרגע לא נראה שהצדדים קרובים לסיכום. בעקבות זאת, בברצלונה בדקו אפשרות לצרפו, אך רק אם יישאר בבאיירן מינכן עד לתום חוזהו שמסתיים העונה ואז יחתום בקבוצה כשחקן חופשי". אלא שאם זה יקרה, באיירן מינכן תיאלץ להיפרד ממנו בחינם, ולכן במועדון הבווארי מעדיפים למכור אותו הקיץ, אם לא יצליחו להחתימו על חוזה חדש.

* ב"מירור" טוענים שהתוצאה בגמר הגביע תשפיע על ההחלטה של פייר אמריק אובמיאנג אם להישאר בארסנל. הכוכב מגאבון רוצה לשחק באירופה בעונה הבאה ואם התותחנים יפסידו לצ'לסי הם לא ישחקו באירופה בעונה הבאה.

* העיתונאי הגרמני כריסטיאן פאלק מדווח שצ'לסי מחזרת נמרצות אחרי יאן אובלק, השוער המצוין של אתלטיקו מדריד, שמצידה רגועה כי לא מאמינה שהבלוז ירכשו גם את השוער וגם את קיי האברץ.

* מנצ'סטר יונייטד רוצה להחתים את השוער דין הנדרסון על חוזה חדש וארוך טווח. על פי הדיווחים באנגליה, השדים האדומים הציעו לשוער בן ה-23 חוזה שיהפוך אותו לאחד השוערים המרוויחים ביותר באירופה. המגעים נמשכים כבר כמה שבועות והצדדים עדיין לא הגיעו לסיכום. הנדרסון בילה את העונה החולפת כמושאל לשפילד יונייטד והרשים מאוד, בעוד דויד דה חאה רשם עונה מאכזבת מאוד באולד טראפורד.

* בשיקטאש הגיעה לסיכום עם פאוק סלוניקי על רכישתו של צ'ובה אקפום תמורת שני מיליון יורו. אקפום עבר ליוון מארסנל באוגוסט 2018.

* בספרד טוענים שדויד סילבה עשוי לעבור לאיטליה אחרי שיסיים את החוזה במנצ'סטר סיטי עם תום המשחקים בליגת האלופות. על פי הדיווח, לאציו מעוניינת מאוד בקשר.

דין הנדרסון שוער שפילד יונייטד. GettyImages
הולך להיות אחד השוערים בעלי השכר הגבוה בעולם? הנדרסון/GettyImages

* קשר לסטר ג'יימס מדיסון העדיף להישאר בקבוצתו ולהאריך את החוזה על פני מעבר למנצ'סטר יונייטד. מדיסון צפוי לחתום אצל השועלים לארבעה שנים תמורת 110 אלף ליש"ט לשבוע.

* סוכנו של מוסטפה בונדו, שמשחק בארהוס מהליגה הדנית, טוען שבורוסיה דורטמונד מעוניינת בקיצוני בן ה-23 מסיירה לאון. השחקן עצמו אמר שהוא לא מכיר את הדבר, אבל אמר ש"ברור שזה יהיה נהדר לעבור לשחק במועדון כמו בורוסיה דורטמונד".

* ג'ק גריליש עדיין לא הכריע לגבי עתידו. אסטון וילה דורשת 80 מיליון ליש"ט עבור הקשר, שמחזיק אצלה בחוזה לשלוש עונות נוספות. ארסנל הוזכרה כאחת הקבוצות שרוצות את גריליש, אבל לא צפויה לשלם את הסכום שווילה דורשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully