וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 29.7: באיירן מינכן במגעים עם אדינסון קבאני

בצרפת טוענים שאלופת גרמניה שוחחה עם אחיו למחצה של החלוץ האורוגוואי, שגם משמש כסוכנו. סיטי קרובה לרכישת פראן טורס

שחקני יובנטוס חוגגים בחדר ההלבשה זכייה באליפות/חשבון הטוויטר הרשמי של יובנטוס

העברות

* שטוטגרט שעלתה בחזרה לבונדסליגה רכשה שני שחקנים, כל אחד מהם ב-4 מיליון יורו. הבלם ולדמאר אנטון הגיע מהאנובר והשוער גרגור קובל, ששיחק בקבוצה כמושאל בעונה החולפת, הצטרף מהופנהיים.

* שחקנה של נוריץ' בעונה החולפת, ווס הולהאן חתם לשנה הקרובה בקיימברידג' יונייטד מהליג 2 באנגליה. מדובר בירידה של שלוש ליגות מבחינת האירי, מהפרמיירליג עד הליגה הרביעית.

שמועות

* לפי "מירור", בן צ'ילוול ייפגש השבוע עם ראשי לסטר סיטי ויבהיר להם שהוא מעוניין לעזוב לצ'לסי.

* באיטליה דווח שברצלונה הגישה ליובנטוס הצעה בסך 10 מיליון יורו על מתיה דה שיליו. ב"מונדו" טוענים שבארסה מכחישה את הדיווחים, ועסקה כזאת תיתכן רק אם ג'וניור פירפו או נלסון סמדו יעזבו.

* לפי "מונדו דפורטיבו", לואיס סוארס מחזיק במספר הצעות מה-MLS, בין היתר ממיאמי של דייויד בקהאם. "הוא לא רוצה לעזוב, אבל יש הרבה מחזרות אחריו", נכתב על החלוץ בן ה-33.

* עוד בברצלונה: הקבוצה מורידה לחץ בכל הנוגע להחתמת לאוטרו מרטינס, חלוץ אינטר, כשבקבוצה טוענים: בעקבות המצב הכלכלי גילינו שיש פחות כסף, בלי החלפת שחקנים והורדת המחיר העסקה לא תקרה, גם ככה יש לנו בהתקפה את מסי, סוארס, דמבלה, פאטי, גריזמן ובריית'ווייט.

* אינטר רוצה להחתים את אלכסיס סאנצ'ס על חוזה קבוע ולצרפו לקבוצה, אבל החוזה העצום של הצ'יליאני במנצ'סטר יונייטד מהווה מכשול ולא ברור אם יישאר או יחזור ליונייטד מההשאלה.

* "בילד" מדווח: באיירן מינכן דורשת לפחות 30 מיליון יורו על טיאגו אלקנטרה, הקשר הספרדי שמחוזר על ידי ליברפול ורוצה לעזוב את אלופת גרמניה.

* בתקשורת הסרבית טוענים שאקס צ'לסי ברניסלב איבנוביץ' בן ה-36 צפוי לשוב לפרמיירליג ולחתום באברטון. שחקן נוסף שנמצא על הכוונת של קרלו אנצ'לוטי: צ'ירו אימובילה.

* מנצ'סטר יונייטד צפויה לרדת מג'ק גריליש אחרי שאסטון וילה נשארה בפרמייליג - מה שמגדיל את הקושי לרכוש אותו, במיוחד במחיר הגבוה שווילה דורשת, 80 מיליון ליש"ט. כעת השדים האדומים עשויים להשתמש בכסף כדי לחזר מחדש אחרי ג'יידון סאנצ'ו. המגעים בין יונייטד לדורטמונד בנוגע לשחקן הכנף האנגלי נמשכים כבר חודשים ארוכים, בינתיים ללא תוצאות.

* חרף העובדה שלא מעט קבוצות מנהלות שיחות עם וויליאן שסיים חוזה בצ'לסי, באנגליה טוענים שפרנק למפארד נחוש להשאיר אותו בסטמפורד ברידג' וביקש מההנהלה להגיש לו הצעה לחוזה חדש.

* על פי "גאזטה דלו ספורט", לאציו קרובה לרכישת בורחה מיוראל מריאל מדריד תמורת 15 מיליון יורו. החלוץ צפוי להרוויח בבירת איטליה כ-1.7 מיליון יורו לעונה ולחתום לחמש שנים. החלוץ בן ה-23 כבש 8 שערים במדי לבנטה, אליה הושאל בעונה החולפת.

* לפי "גרדיאן", ווסטהאם מגבירה את מאמציה להחתים את קשר ק.פ.ר, אברצ'י אזה. האנגלי-ניגרי בן ה-22 כבש 14 שערי צ'מפיונשיפ ונמצא גם על הכוונת של ניוקאסל, קריסטל פאלאס ואחרות. הפטישים יהיו מוכנים לשלם עבורו כ-20 מיליון ליש"ט.

אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
יגיע לבאיירן בסופו של דבר? קבאני/רויטרס

* בצרפת מדווחים שחלוץ פריז סן ז'רמן לשעבר אדינסון קבאני עשוי לעבור דווקא לבאיירן מינכן. על פי הדיווח, הבווארים רוצים את החלוץ האורוגוואי בן ה-33 כגיבוי לרוברט לבנדובסקי. על פי הדיווח, אחיו למחצה של קבאני, שגם משמש כסוכן שלו, כבר קיים שיחות עם באיירן. כזכור, בימים האחרונים דווח שאל מטאדור כבר סגור בבנפיקה שלא יכולה לעמוד בדרישות השכר, אבל יכולה להציע לו הרבה יותר דקות משחק ואת ליגת האלופות בעונה הבאה. בבאיירן, הוא מן הסתם יקבל פחות דקות ואמור רק להיות מחליף של לבנדובסקי.

* מנצ'סטר סיטי קרובה לרכישתו של פראן טורס מוולנסיה. האנגלים ישלמו תמורתו 25 מיליון יורו ועוד 12 נוספים בבונוסים והוא יחתום לחמש שנים אצל סגנית אלופת אנגליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully