וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "ברונו פרננדש פנדליסט מצוין, בכל זאת היו לו איזה 20 פנדלים"

מאמן טוטנהאם דיבר בפורטוגל על קשר מנצ'סטר יונייטד ועקץ את כמות הפנדלים שהשדים האדומים קיבלו העונה - 14, שיא פרמיירליג

שחקני אסטון וילה חוגגים הישארות/מתוך הטוויטר של אסטון וילה

מנצ'סטר יונייטד קיבלה העונה מספר היסטורי של פנדלים - 14 כאלה נזקפו לזכותה בפרמיירליג, שיא ליגה. מי שכמובן שם לב לזה ובחר לעקוץ הוא מאמן טוטנהאם ז'וזה מוריניו, שאימן את השדים האדומים בעבר.

בריאיון בפורטוגל נשאל מוריניו לגבי היכולת של ברונו פרננדש, שהרשים העונה עם שמונה שערים ושבעה בישולים ב-14 הופעות. "ברונו הגיע, היה כשיר, שיחק טוב מאוד ועזר ליונייטד להשתפר", אמר מוריניו, "הוא גם הוכיח שהוא בועט פנדלים מצוין, אחד הטובים בעולם, כי היו לו בערך 20 כאלה לבעוט". פרננדש כבש שישה שערים מהנקודה הלבנה ביונייטד העונה.

ז'וזה מוריניו מאמן טוטנהאם. רויטרס
עוקץ את האקסית. מוריניו/רויטרס

אמנם הפנדל האחרון שכבש פרננדש לא היה שנוי במחלוקת - מול לסטר במחזור הסיום - אבל לפני כן היו כמה החלטות שנטו לטובת יונייטד באופן מובהק ושנויים במחלוקת. הבולט שבהם היה אחרי שפרננדש עצמו דרך על שחקן אסטון וילה אזרי קונסה ומשום מה קיבל פנדל לטובתו.

גם מול טוטנהאם של מוריניו יונייטד קיבלה פנדל אחרי שפרננדש התחזה ברחבה, אבל ההחלטה שונתה על ידי VAR אחרי שהפורטוגלי נראה זורק את עצמו למרות שלא היה מגע. "הפנדל השני שהם קיבלו היה מדהים בעיניי", אמר אז מוריניו, "פרננדש מגיע ממדינה שאני מכיר היטב". זו לא הפעם הראשונה בה מוריניו התלונן על כמות הפנדלים העצומה שיונייטד קיבלה ומוקדם יותר החודש כשהתבקש להשוות בין ההתקפה שלו לזו של יונייטד הוא ענה: "13 הפנדלים שיונייטד קיבלו זאת עזרה, זאת עזרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully