וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד סילבה נפרד: "אתגעגע להכול, אפילו למזג האוויר". סרחיו אגוארו לא ישחק מול ריאל מדריד

קשר מנצ'סטר סיטי נפרד מהפרמיירליג אחרי עשר שנים: "גאה מאוד בקריירה שעשיתי כאן". פפ גווארדיולה: "כולם רצו לשמח אותו"

שחקני אסטון וילה חוגגים הישארות/מתוך הטוויטר של אסטון וילה

קשר מנצ'סטר סיטי דויד סילבה שיחק אתמול (ראשון) בפעם האחרונה בפרמיירליג. הקשר בן ה-35 הוחלף בדקה ה-85 על ידי ברנרדו סילבה ב-0:5 של סיטי מול נוריץ' במחזור הסיום וזכה למחיאות כפיים ו"סטנדינג אוביישן" ממעט האנשים שנכחו באצטדיון.

שחקני מנצ'סטר סיטי עם דויד סילבה. AP
"הסטנדינג אוביישן הקטן ביותר בכל הזמנים". שחקני סיטי מודים לסילבה/AP

"זה היה הסטנדינג אוביישן הקטן ביותר בכל הזמנים, אבל הוא יחזור כדי לקבל את התשואות שמגיעות לו", אמר פפ גווארדיולה על סילבה, "יש לי הרגשה שהאוהדים רוצים את זה מאוד. מה שהשחקנים עשו במגרש מראה כמה הם אסירי תודה כלפיו על מה שהוא עשה בעשר שנים יוצאות מן הכלל. הקבוצה רצתה שהוא ירגיש טוב וכולם רצו להודות לו על מה שהוא עשה והשיג כאן".

סילבה עצמו התייחס ל"סטדנדינג אוביישן" ואמר: "זה היה מרגש מאוד כי יש פה אנשים מדהימים, שעבדתי איתם במשך עשר שנים ויש לי יחסים טובים איתם. אני אוהב אותם והולך להתגעגע אל כולם. אני גאה מאוד בקריירה שלי בפרמיירליג. לזכות בכל כך הרבה תארים ועוד בדרך שעשינו את זה. אני בר מזל, חוויתי הרבה רגעים נחמדים וגם היום, הרגע האחרון. אתגעגע להכול, אפילו למזג האוויר. אני מקווה שנוכל לזכות בליגת האלופות, זה חבל שנצטרך לשחק בלי קהל, אבל הבטיחות של האנשים היתה הדבר הכי חשוב".

עוד בסיטי: גווארדיולה אישר שחלוץ הקבוצה סרחיו אגוארו לא ישחק בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות מול ריאל מדריד. פפ נשאל האם הארגנטינאי יהיה (שכבש 23 שערים ב-32 משחקים העונה) יהיה כשיר, וענה: "לא, אני חושב שזה יהיה בלתי אפשרי בתזמון הנוכחי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully