וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולה גונאר סולשיאר: "זה כבר מתחיל להיראות כמו מנצ'סטר יונייטד"

מאמן השדים האדומים חגג את הניצחון בלסטר, שסידר לקבוצתו כרטיס לאלופות. למפארד: "בצ'לסי לא מתרגשים מסיום בטופ 4"

שחקני אסטון וילה חוגגים הישארות/מתוך הטוויטר של אסטון וילה

צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד הבטיחו הערב (ראשון) את המקום שלהן בליגת האלופות בעונה הבאה. השדים האדומים ניצחו 0:2 את לסטר בחוץ, בעוד הבלוז עשו את שלהם עם 0:2 ביתי נגד וולבס כשטימו ורנר צופה מהיציע.

פרנק למפארד מאמן צ'לסי. רויטרס
גאה בשחקנים שלו. למפארד/רויטרס

מאמן צ'לסי פרנק למפארד אמר אחרי המשחק: "וולבס קבוצה טובה מאוד, אבל המשמעת של השחקנים שלי היום הייתה נהדרת. השער של מייסון מאונט היה איכות מושלמת וגם ז'ירו היה נהדר כמו תמיד. חשוב לי מאוד שסיימנו במקום הרביעי, אבל בצ'לסי אנחנו לא יכולים להתרגש יותר מדי מסיום בין ארבע הראשונות. בתחילת העונה לא החשיבו אותנו כאחת המועמדות הבכירות לסיים בין ארבע הראשונות, אבל ניצלנו את העונה כדי לתת לשחקנים צעירים קרדיט ולשפר את השחקנים שפה.

"כשהגעתי לצ'לסי הייתה חוסר ודאות. האם נוכל להסתדר ללא אדן הזאר, שהיה כל כך חשוב? יש לנו רוח חזקה בתוך הקבוצה. אני והצוות רוצים להשתפר כל הזמן, האתגר עכשיו הוא לראות מה נוכל לעשות בעונה הבאה".

אולה גונאר סולשיאר מאמן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
"אני נרגש". סולשיאר/GettyImages

מאמן מנצ'סטר יונייטד אולה גונאר סולשיאר אמר: "אני נרגש. השגנו את המקום בליגת האלופות, הצלחנו לחזור מפיגור משמעותי מאוד והצלחנו לעבור את לסטר. הראינו שיש לנו את העקביות ואת המנטאליות הנכונה. אנחנו בונים קבוצה ותרבות שאנחנו יכולים להתגאות בהן. אמרתי לשחקנים שלא משנה מה יקרה היום, אנחנו ניצחנו. השחקנים הראו את האיכות שלהם כקבוצה. הם נראים יותר ויותר כמו מנצ'סטר יונייטד במגרש. האווירה בקרב השחקנים היא כל כך יותר טובה ממה שהייתה בעבר".

הארי מגווייר אמר: "הראינו אופי נהדר כשהצלחנו להשיג את מה שרצינו. לסיים במקום השלישי צריך להיות המינימום עבור מנצ'סטר יונייטד. היה משחק זהה למה שחשבתי שיהיה. שחקנים גדולים מופיעים ברגעים גדולים ואני חושב שהגיעו לנו שלוש הנקודות. כמועדון אנחנו מצפים להיות בליגת האלופות. השנים האחרונות היו קשות. אני חושב שאנשים לא האמינו שנהיה בין ארבע הראשונות בתום העונה. איבדנו נקודות בצורה טיפשית העונה. בשבועות האחרונות היינו טובים יותר והצלחנו לחזור מפיגור נקודות משמעותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully