וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרוי דיני: "הירידה כואבת לאנשים, חלקם יאבדו את המשרה בגללנו"

חלוץ ווטפורד נשמע שבור אחרי ההפסד לארסנל והירידה: "ברור לי שאחטוף הרבה ברשתות החברתיות". אדי האו: "כואב בצורה שלא תיאמן"

שחקני אסטון וילה חוגגים הישארות/מתוך הטוויטר של אסטון וילה

בווידאו: שחקני אסטון וילה חוגגים הישארות עם השיר "סוויט קרוליין"

איזו דרמה גדולה קיבלנו בתחתית הפרמיירליג ובמאבק ההישרדות. אסטון וילה הצליחה לשרוד בסופו של דבר בתום עונה קשה ומלאת תהפוכות אחרי 1:1 מול ווסטהאם בחוץ, בעוד ווטפורד ירדה אחרי שהפסידה 3:2 לארסנל ובורנמות' נשרה לצ'מפיונשיפ למרות שניצחה 1:3 את אברטון בחוץ.

אם כבר באברטון עסקינן, אז מגן נבחרת אנגליה לשעבר לייטון ביינס הודיע על פרישה.

שחקני אסטון וילה חוגגים הישארות. רויטרס
שחקני אסטון וילה חוגגים/רויטרס

שוער אסטון וילה פפה ריינה אמר: "היה קשה. לא ויתרנו לרגע. זה נראה בלתי אפשרי לפני כמה שבועות, אבל המשכנו להאמין. זו נקודה מפנה לכל השחקנים, יש לי עוד עונה או שתיים בקריירה, אבל זה הישג ענק למועדון. נשארנו בפרמיירליג. אני לא תולה את הכפפות. אחזור למילאן כי יש לי חוזה לעונה נוספת שם".

מאמן אסטון וילה דין סמית' אמר: "אני מרוצה, גאה וכל תואר שתבחרו. הרבה אנשים קבעו שכבר ירדנו ליגה, אבל עבדנו כל כך קשה. השתמשנו בפגרת הקורונה מצוין. דיברו הרבה על זה שהוצאנו הרבה כסף בקיץ שעבר, אבל היינו חייבים. הייתי אומר את זה אם היינו נשארים או יורדים. זה הישג גדול לשחקנים. הם גדלו והפכו לשחקני פרמיירליג. אנחנו צריכים לבנות על זה".

סמית' התייחס לבורנמות' ו-ווטפורד, שירדו ואמר: "תנחומים לשתי הקבוצות. אני יכול רק לדמיין מה הם מרגישים. אדי (האו, מאמן בורנמות') הוא מאמן פנטסטי. אני גאה במה שאנחנו השגנו, היינו מודעים למה שקורה במשחקים המקבילים. בורנמות' עשתה את מה שהיא הייתה צריכה לעשות וגם אנחנו. לפני שנפתחה העונה ישבנו ודיברנו על שלוש מילים: אחדות, מוכנות ועיקשות. גדלנו לתוך המעמד. זה לוקח הרבה זמן לבנות תרבות ואני חושב שהתחלנו".

אדי האו מאמן בורנמות'. רויטרס
"כואב בצורה שלא תיאמן". האו/רויטרס

מאמן בורנמות' אדי האו נשמע כמובן שבור ואמר: "זה כואב בצורה שלא תיאמן, תמיד האמנו שנוכל להישאר ברגע האחרון. הצלחנו לנצח וזה אפילו יותר כואב ככה, אבל שיחקנו היום הכי טוב ששיחקנו כבר הרבה זמן. כשעלינו ל-1:3, הריכוז שלנו עבר למשחק של ווסטהאם. אבל אנחנו לא עשינו את שלנו. מבחינה קבוצתית לא היינו טובים מספיק, הטבלה לא משקרת, היא מספרת את כל הסיפור. ירדנו משמעותית ברמה לעומת העונות האחרונות, אני צריך לקחת את האחריות, זה ברור. כואב לי הלב על האוהדים שלנו".

טרוי דיני שחקן ווטפורד. רויטרס
ערב קשה לטרוי דיני ולווטפורד/רויטרס

חלוץ ווטפורד, שגם ירדה, טרוי דיני אמר: "זו השתקפות של כל העונה. אנחנו לא טובים מספיק. זה שובר את הלב לאנשים שמאחורי הקלעים וכואב לי עליהם. אני אחטוף הרבה ברשתות החברתיות, אבל המציאות הקשה היא שאנשים יאבדו את המשרות שלהם כי אנחנו לא היינו מספיק טובים. נכשלנו. הדבר החשוב ביותר הוא האוהדים והאנשים במועדון כי הם יישארו אחרי כל השחקנים. הם ייפגעו מזה. אני לא יודע אם זה היה המשחק האחרון שלי בווטפורד. אני עשיתי את כל מה שיכולתי. האם זה הספיק? לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully