וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 26.7: אייאקס עם קליפ מיוחד להצגת רכש, יונייטד "תיאלץ" למכור את פוגבה

ההולנדים עם שיר ברזילאי לכבוד אנטוני שנקנה ב-15.8 מיליון יורו, באנגליה טוענים: לשדים האדומים אין ברירה אלא למכור את הקשר, סמואל אומטיטי מבוקש באנגליה ובאיטליה

בווידאו: שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות/מתוך טוויטר

העברות

* באמצעות קליפ בניחוח ברזילאי, אייאקס הודיעה על החתמת שחקן הכנף אנטוני בן ה-20, עליו שילמה 15.8 מיליון יורו לסאו פאולו. הברזילאי הצעיר חתם על חוזה עד 2025.

* אוניון ברלין הודיעה על צירופו של קייטה אנדו. שחקן הכנף בן ה-22 הגיע בהשאלה מיוקוהמה ולקבוצה מבירת גרמניה יש אופציה לרכוש אותו בסיום העונה.

שמועות

* ז'וספ מריה ברתומאו, נשיא ברצלונה, התייחס לעסקת לאוטרו מרטינס והבהיר ל"אל מונדו דפורטיבו": "כן, דיברנו עם אינטר לגביו, אבל עכשיו הנושא הזה נעצר". על ניימאר: "אם לא יהיו טריידים זה יהיה קשה מאוד". עוד מברתומאו: "יש לנו שבעה שחקנים חדשים. בינואר עשינו השקעות שבעתיד יראו את האיכות שלהם. פדרי, טרינקאו, מתאוס פרננדס, פיאניץ', ושחקנים מבארסה ב', כמו אראוחו, ריקי פוץ' ואנסו פאטי".

* להיכן יעבור סמואל אומטיטי? בברצלונה טוענים שאברטון, ווסטהאם וארסנל רוצות את הבלם שבארסה משחררת, באיטליה טוענים שלאציו רוצה את הבלם הצרפתי.

* על פי "אס", צ'לסי הציעה לחטאפה 30 מיליון יורו תמורת אקס ברצלונה מארק קוקורייה. המגן/קשר המצטיין הפך למועמד המוביל של הבלוז אחרי שהתברר שלסטר דורשת כ-90 מיליון יורו על בן צ'ילוול.

* על פי "מונדו דפורטיבו", ג'וניור פירפו נמצא גבוה ברשימת המועמדים של אינטר לעמדת המגן הימני. הנראזורי ינסו להחתים את אמרסון פאלמיירי, ואם לא יצליחו יפנו את המאמצים להחתמת המגן הימני של ברצלונה.

* אינטר שוקלת להציע למנצ'סטר יונייטד את איבן פרישיץ' בתמורה לאלכסיס סאנצ'ס שמשחק אצלה כרגע כמושאל, וזאת לאחר שבאיירן מינכן החליטה לוותר על האופציה לרכוש את הקשר הקרואטי.

* ב"דיילי מייל" דווח: מנצ'סטר יונייטד תיאלץ למכור את פול פוגבה, למרות ההפשרה ביחסים בין הצדדים לאחרונה, אם ברצונה להחתים את ג'יידון סאנצ'ו וג'ק גריליש.

פול פוגבה שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
אין ברירה? פול פוגבה/רויטרס

* על פי "המירור", ליברפול רוצה להחתים את שחקן הענף הארווי בארנס מלסטר. יורגן קלופ התרשם עמוקות מהחלוץ בן ה-22 שכבש העונה שבעה שערים ובישל תשעה, ורוצה לצרף אותו כדי להוסיף עומק להתקפה.

* לפי "הסאן", קפה נחוש לעזוב את צ'לסי ויהיה מוכן לקצץ בשכרו כדי להגיע לקבוצה חדשה. השוער הספרדי ניצב תחת ביקורת תמידית מאז נרכש מאתלטיק בילבאו תמורת כ-80 מיליון יורו לפני שנתיים. סביליה הוזכרה כמעוניינת בו ולפני כמה ימים גם עלתה אפשרות שיעבור לאתלטיקו מדריד בעסקה שבמסגרתה יאן אובלק יעשה את הדרך ההפוכה. השוער בן ה-25 ישמח מאוד לעבור לאחת מהשתיים.

* בוראק ילמאז קרוב מאוד לליל. החלוץ הטורקי בן ה-35, סיים את חוזהו בבשיקטאש אחרי עוד עונת הפצצות שכללה 14 שערים בכל המסגרות. זו צפויה להיות התחנה הראשונה של ילמאז באירופה מחוץ למולדתו, אחרי שבעבר הוא שיחק גם בסין.

* רוני לופס, שהחתמתו בסביליה הוכתרה לכישלון מהדהד, מנהל מו"מ מתקדם עם ניס והוא נראה בדרכו לליגה הצרפתית, בה שיחק בעבר במדי ליל ומונאקו. סביליה כמובן לא תערים קשיים.

* שאלקה הצטרפה למירוץ אחר הקאן צ'לחנוילו, אותו מילאן מעוניינת למכור בסכום שנע סביב 20 מיליון יורו. גם הרטה ברלין ור.ב. לייפציג הוזכרו כמתעניינות.

* באיטליה טוענים שהמאמן אוזביו די פרנצ'סקו דחה את הצעת אלאבס ומעדיף לקבל ג'וב בסרייה A, כאשר יש התעניינות מצד טורינו, פיורנטינה וקליארי.

* סרחיו רומרו נמצא על הכוונת של אברטון ולידס יונייטד. השוער הארגנטינאי בן ה-33 שותף ב-59 משחקים בלבד מאז שהגיע למנצ'סטר יונייטד ב-2015.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully