וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר אצילי ודור מיכה לא זומנו למחנה האימונים של מכבי תל אביב

שני המעורבים בפרשת "הכדורגלנים והקטינות" ממשיכים להמתין לתגובה מהמועדון. סיכוי גדול שהם סיימו את דרכם במדי האלופה

דור מיכה מתאמן בחדר כושר/מתוך האינסטגרם של דור מיכה

עומר אצילי ודור מיכה לא זומנו למחנה האימונים אליו תצא מכבי תל אביב מחר (ראשון) ושיתקיים בירושלים. שני המעורבים בפרשת "הכדורגלנים והקטינות" פרסמו במהלך סוף השבוע פוסטים באינסטגרם, אבל עדיין לא שמעו כל תגובה ממכבי תל אביב וקיים סיכוי גדול שהם סיימו את דרכם במועדון.

מכבי תל אביב הוציאה את אצילי ומיכה לחופשה אחרי התפוצצות הפרשה לפני כמה שבועות והם לא שיחקו עם הקבוצה במחזורי הסיום של העונה. השניים גם לא הוזמנו למבדקי קדם העונה לפני כשבוע וכמובן שגם פתחו את האימונים בקרית שלום.

עומר אצילי שחקן מכבי תל אביב עם דור מיכה. ברני ארדוב
רמז עבה? אצילי ומיכה/ברני ארדוב

אתמול מיכה ואצילי התייחסו לפרשה בפעם הראשונה באופן פומבי כשפרסמו פוסטים באינסטגרם. כדורגלנים רבים הביעו תמיכה בתגובות, אבל אנשים רבים לא אהבו את הלך הרוח של הפוסטים של השניים.

עורכת הדין של אחת הקטינות בפרשה, רומי קנבל, אף העלתה פוסט פייסבוק ארוך ובו כתבה בין היתר: "אדון עומר אצילי ומר דור מיכה. זה רציני? זה אמיתי? מעניין כמה זמן לקח לאנשי היח"צ שלכם לנסח את הודעת ההתנצלות? לצערי, במבחן התוצאה נראה כי הודעת ההתנצלות או שנוסחה בחופזה או שבאמת אין כל כוונה של התנצלות אמיתית מאחוריה. אדון עומר אצילי ומר דור מיכה לא באמת בחרתם להתנצל!!!!!!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully