וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר ניצחה 0:3 את גנואה ועלתה אל המקום השני

רומלו לוקאקו (34 ו-93) ואלכסיס סאנצ'ס (83) כבשו לנראזורי. גנואה יכולה לסיים את המחזור במרחק נקודה מהקו האדום

מנור סולומון כובש במדי שחטאר דונייצק/טוויטר

המחזור ה-36 בסרייה A נפתח כבר הערב (שישי) עם 1:1 בין מילאן השישית לאטאלנטה השנייה שלא הצליחה לצמק את הפער מיובנטוס לשלוש נקודות. בשבת, אינטר הביסה 0:3 את גנואה, נאפולי ניצחה את ססואולו וברשיה שכבר ירדה הפסידה 2:1 לפארמה.

בינתיים יש עולה חדשה-ישנה. כמו בנבנטו שעלתה כבר בסוף יוני, גם קרוטונה חזרה לסרייה A אחרי שנתיים בליגה השנייה. הקבוצה של קשר העבר ג'ובאני סטרופה אמנם פיגרה 1:0 אצל נועלת הטבלה ליבורנו, אבל הביסה אותה בסופו של דבר 1:5. סימי הניגרי כיכב עם צמד ומקסי לופס הוותיק שותף כמחליף וחגג עלייה שהובטחה לאחר ה-0:0 של ספציה השלישית אצל קרמונזה. הפער בין השתיים צמח לשמונה נקודות, כשבקופה נותרו רק שש.

שחקני קרוטונה חוגגים. GettyImages
חזרו די מהר. שחקני קרוטונה הערב/GettyImages

מילאן - אטאלנטה 1:1

הרוסונרי קיוו לנקום על החמישייה שספגו בברגמו בסיבוב הראשון, אבל הסתפקו בנקודה שהמשיכה את התקופה הטובה (11 משחקים ללא הפסד מאז החזרה מפגרת הקורונה) והבטיחה הגעה גם למחזור הבא מהמקום השישי שמחזיר את המועדון לאירופה. אטאלנטה קיוותה לצמק את הפער מיובנטוס המוליכה לשלוש נקודות ולהלחיץ אותה קצת, אבל כבשה רק שער אחד, בפעם השלישית ברציפות, בדרך לתיקו חוץ שלישי ברציפות.

מילאן חסרה כמעט את כל חוליית ההגנה שלה, אבל קיבלה גול מרהיב מהקשר הטורקי הקאן צ'לחנוילו, שסובב כדור חופשי מזווית קשה בצד שמאל היישר אל החיבורים הרחוקים בדקה ה-14. ג'אנלואיג'י דונארומה סיפק עצירה נהדרת מול פנדל של רוסלן מלינובסקי בדקה ה-26, אבל אחרי שמונה דקות דובאן ספאטה הכניע אותו מקרוב עם שערו ה-18 העונה. ג'אן פיירו גאספריני המורחק יכול להיות מאוכזב מכך ששחקניו לא הפכו את התוצאה, אבל להיות מרוצה מרצף של 16 משחקים ללא הפסד ואולי גם מהפציעה של קיליאן אמבפה בפריז. מילאן ללא ניצחון על אטאלנטה בסן סירו מאז 2014.

הקאן צ'לחנוילו שחקן מילאן (משמאל) חוגג שער. רויטרס
שער פנטסטי במשחקו ה-100 בסרייה A. הקאן צ'לחנוילו/רויטרס
דובאן ספאטה שחקן אטאלנטה. רויטרס
השתווה לחברו לואיס מוריאל עם 18 שערים. דובאן ספאטה/רויטרס

גנואה - אינטר 3:0

הנארזורי התאוששו מהתיקו הביתי מול פיורנטינה והשיגו ניצחון, שהחזיר אותם אל המקום השני בטבלה. גנואה נותרה ארבע נקודות בלבד מעל לצ'ה שמתחת לקו האדום ותוכל לצמק את הפער לנקודה. בדקה ה-34 כבשה אינטר את השער הראשון: כריסטיאנו ביראגי הגביה משמאל, רומלו לוקאקו חמק לשומר שלו ומקרוב נגח פנימה את ה-0:1. אלכסיס סאנצ'ס כבש את השני מקרוב בדקה ה-83 אחרי מהלך יפה של ויקטור מוזס בימין ומסירת רוחב מדויקת. לוקאקו השלים את החגיגה בדקה ה-93 כשבעט פנימה בתום מהלך אישי יפה וקבע 0:3. צמד שני העונה נגד גנואה לחלוץ הבלגי.

רומלו לוקאקו שחקן אינטר. רויטרס
צמד שני מול גנואה העונה. לוקאקו/רויטרס

נאפולי - ססואולו 0:2

נאפולי התאוששה מההפסד לפארמה וחזרה למסלול. שער של אלסעיד הוסאי מחוץ לרחבה בדקה ה-8 ואחד נוסף של אלאן בתוספת הזמן, הכריעו עבור הקבוצה של ג'נארו גאטוזו. ססואולו האומללה השוותה ארבע פעמים עוד לפני שספגה את השני, אבל פעם אחר פעם ראתה כיצד צוות ה-VAR מתערב והשערים שלה נפסלים בגלל נבדלים.


ברשיה - פארמה 2:1
לברשיה: דניאלה דסנה (62), לפארמה: מתאו דרמיאן (59), לוקה סיליגרדי (81)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully